2016-10-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Om du är tveksam till det fullbordade samlaget, så borde du väl konsekvent även vara tveksam till om lillkillen 21 gruppdejt var äkta? den utmärkte sig tyvärr något i
Vi-flickor-som-går-fortare-fram-än-vad-vi-någonsin-skulle göra-om-du-inte-tillhör-snygg-kategorin misstänker jag.

Klängiga svartsjuka (ni är inte ens ihop) kjoltyg med sovhjärna som prompt skulle sitta och kramas med någon dom enligt allmänna regler (det händer inte mig ju ) inte känner tillräckligt väl för att utveckla s.k känslor för.
Dom hade säkert inte sagt nej till att betäcka honom under trädet ilsket daskat på honom med en proppfull bikupa om han bett om det, är jag rädd.
När våran antihjälte medger under förhörslampan att han är ett toffeldjur på rygg så går det lika bra ändå för henne eftersom den s.k charmen och snyggheten kompenserar under åtm 2 somrar?

Har det med TV-värdet och utomhusmiljöerna att göra att tjejer kan kära ner sig/kåta ner sig i en främling på 5 röda tro?.

Helt otroligt att bli kära i en ren främling, som de sagt några ord till. Inte trovärdigt och förenat med verkligheten överhuvudtaget. Asså människor som medverkar i sådana här såpor är helt extrema. De lider av allvarliga psykiska problem, när de får för sig att de är förälskade i en ren främling. Även om det så leder till ett äkta äktenskap, så tror jag att de kan spela ett spratt med sitt eget psyke och leva i en förljugen roll. Det kanske kan visa sig efter några år också. Jag är övertygad om att man kan trolla med sitt psyke även så länge också. Sen är det väl förvisso så att vissa människor har lägre krav på livet och kan acceptera att befinna sig där livet ut, och just den typen av människor drar sig till den här typen av dejtingsåpor, och då kanske de accepterar att befinna sig i den förenklade delen av livet, livet ut? De har helt enkelt inte högre krav på livet.
Citera
2016-10-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Om nu tjejerna till äventyrs hört talas om Eriks och Sigrids äventyr är det ju inte konstigt att de liksom Linnéa är helt tokiga. Syntes ju på gruppdejten i ängen. De avlöste ju varandra i springet efter honom. Själv tycker jag som tjej att Erik är lite pojksöt men faktiskt inte mer. Inte min typ precis.

Ja, jag håller det inte för otroligt att Erik väljer FarmenLina. Hon verkar lite äldre än hon är tycker jag. Men jag tror precis som du att hon bara är med i programmet i syfte att bättra på sin kändisimage.

Ja jag tror ju inte att Farmen-Lina är där för kärlek, även fast det påstås i andra sociala medier att hon sökt genuint och verkligen vill finna kärleken med Erik.....
Citera
2016-10-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Får starka obehagskönslor av Linnéa "jag gör allt för den jag älskar"
Hon har träffat Erik i nån timme(?) och berättar redan hur hon beter sig när hon älskar nån...
Förövrigt så tror jag att OM Erik väljer nån av tjejerna som han vill gifta sig med vlir det farmen-Lina, men hon är endast där för att bli mer känd och vill säkerligen inte gifta sig och få barn med Erik

Okej, och vad är det för obehagligt med henne?? Tycker Linnéa var en av de gulligaste tjejerna i Eriks skara och hade jag varit bonden i fråga hade jag blivit störtförälskad i henne och utan att tveka tagit henne till gården.

Är det nån som borde ge folk starka obehagskänslor så är det Farmen-Lina som högst troligen bara är där för kändisskap och utnyttjar programmet.
Citera
2016-10-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror inte att varken Erik eller Sigrid kommer att hitta någon genom programmet. Erik valde alldeles för unga tjejer som bara ser det hela som en "kul grej" och inget annat. För Sigrids del är det osäkert om hon ens har tid med ett förhållande. Jennifer och Per är väl de enda som har en chans att faktiskt träffa den rätta. Får väl se om det händer något spännande som får lite fart på det hela.

Nej definitivt inte Sigrid. Och hon förtjänar ingen heller.

När det gäller Erik så är jag lite tveksam ibland, kanske han kan finna den rätta...kanske inte. Jag tycker den tjej med långt brunt hår kan vara nåt för honom, hon som alltid var glad eller den söta och snälla Linnéa som berömde hans ögon. Det var nåt genuint i hennes röst när hon och Erik pratade sist, så upplevde jag det iaf. Någon av dessa två eller möjligen My, då kanske Erik kan få till det bra......väljs Farmen-Lina = katastrof

Ja jag tror också Jennifer och Per är de som har störst chans till varaktig kärlek, ja förutsatt att Per inte väljer Annelie då. Men de övriga av hans damer har nog sökt genuint och det har ju säkert även Jennifers herrar gjort.
Citera
2016-10-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Okej, och vad är det för obehagligt med henne?? Tycker Linnéa var en av de gulligaste tjejerna i Eriks skara och hade jag varit bonden i fråga hade jag blivit störtförälskad i henne och utan att tveka tagit henne till gården.

Är det nån som borde ge folk starka obehagskänslor så är det Farmen-Lina som högst troligen bara är där för kändisskap och utnyttjar programmet.

Hon satt och sa efter bara nån timme "jag gör allt för den jag älskar", det är inget man berättar för en person man har sett i nån timme bara..
Citera
2016-10-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Hon satt och sa efter bara nån timme "jag gör allt för den jag älskar", det är inget man berättar för en person man har sett i nån timme bara..

Nej det kanske det inte är iofs, men jag tror inte hon menade att hon älskade Erik efter bara en timme. Jag tror mera att hon ville förmedla vilken typ av tjej hon är och vad Erik kan förvänta sig av henne i en relation om man kommer till det stadiet att man verkligen älskar varandra.. Så tolkade jag henne i alla fall.
Citera
2016-10-14, 13:43
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Hur fan kunde Jennifer välja ut så många muppar till speeddatingen? Flera stycken angränsade ju till lätt utvecklingsstörning. Och ännu fler verkar ha åtminstone en släng av Aspergers syndrom.
Citera
2016-10-14, 15:13
Medlem
Citat:
Nej definitivt inte Sigrid. Och hon förtjänar ingen heller.

När det gäller Erik så är jag lite tveksam ibland, kanske han kan finna den rätta...kanske inte. Jag tycker den tjej med långt brunt hår kan vara nåt för honom, hon som alltid var glad eller den söta och snälla Linnéa som berömde hans ögon. Det var nåt genuint i hennes röst när hon och Erik pratade sist, så upplevde jag det iaf. Någon av dessa två eller möjligen My, då kanske Erik kan få till det bra......väljs Farmen-Lina = katastrof

Ja jag tror också Jennifer och Per är de som har störst chans till varaktig kärlek, ja förutsatt att Per inte väljer Annelie då. Men de övriga av hans damer har nog sökt genuint och det har ju säkert även Jennifers herrar gjort.

Varför tror du att det skulle bli en katastrof om Erik skulle välja Lina? Är det bara för att hon varit med i Farmen eller har du någon annan anledning till att inte gilla henne? Per kanske vill ha en kvinna som Annelie. Vi vet ju faktiskt inte vad han vill ha för typ.
Citera
2016-10-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Hur fan kunde Jennifer välja ut så många muppar till speeddatingen? Flera stycken angränsade ju till lätt utvecklingsstörning. Och ännu fler verkar ha åtminstone en släng av Aspergers syndrom.

Hon kanske ser nåt annat i dessa, men de flesta kufiga tyckte jag hon valde bort innan gruppdejten.

Sen har ju även andra bönder haft "lustiga" sökande, Roger som var med 2009 hade ju en del "lustiga" damer, två hade suttit i fängelse, en hade Asperger, en var fd amfetaminmissbrukare. Nu var ju iofs Roger också "lustig" men tror inte han hade ens hälften så mycket i bagaget som sina dejter.
Citera
2016-10-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Varför tror du att det skulle bli en katastrof om Erik skulle välja Lina? Är det bara för att hon varit med i Farmen eller har du någon annan anledning till att inte gilla henne? Per kanske vill ha en kvinna som Annelie. Vi vet ju faktiskt inte vad han vill ha för typ.

Jag tror att hon bara vill synas och få än mer uppmärksamhet i media, och sen kommer hon troligen locka Erik, hon har ju redan gjort det då han fattade väldigt tycke för henne redan på speeddejten. Men tror inte hon kommer stanna...han blir ledsen = "katastrof". Men det var bara som jag spånade och kan ju ha helt fel.

Nej vad han vill ha vet ju bara Per själv, så vill ha ha en kvinna som Annelie så ska han ju naturligtvis välja henne till gården, välja henne kvar som sista, ta henne på resa och sen bygga ett liv med henne. Men jag tror hon kan bli i mesta laget och tror inte hon kan med fel och brister i en relation. Men det är bara vad jag tror.
Citera
2016-10-14, 18:00
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Hon kanske ser nåt annat i dessa, men de flesta kufiga tyckte jag hon valde bort innan gruppdejten.

Sen har ju även andra bönder haft "lustiga" sökande, Roger som var med 2009 hade ju en del "lustiga" damer, två hade suttit i fängelse, en hade Asperger, en var fd amfetaminmissbrukare. Nu var ju iofs Roger också "lustig" men tror inte han hade ens hälften så mycket i bagaget som sina dejter.
Ja exakt, hon valde ju till och med bort fler än vad det från början var tänkt. Visst kan fotografier luras när man väl ser en person i verkligheten men att en deltagare väljer så många konstiga killar, jag tycker det är väldigt märkligt. Har hon prioriterat den text som står i breven istället för de sökandes utseende i mycket högre utsträckning än alla andra bönder?

Jag förstår vad du menar med Roger men där finns det ändå en stor skillnad. Jennifer verkar ju vara väldigt reko och ser dessutom bra ut. Så var inte riktigt fallet med Roger, vars utbud vad gäller normalt funtade kvinnor inte lär ha varit jättestort när det var dags att välja. Jennifer måste ha haft mycket bättre möjligheter än honom.

Hur som helst så hoppas jag att det går bra Jennifer, hon verkar ju ha fått rätt bra killar i slutändan ändå. Den killen som vid ett senare tillfälle skulle sjunga en sång till henne var ju lite kufisk han också, men inte i närheten av den tjocka dalmasen som låg på en tioårings mentala nivå. Eller skåningen med talfel som kom med en bukett blommor till henne.
Citera
2016-10-15, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Tittade man på armbandsuret som Erik hade på armen såg man att sängkammarescenen var inspelad på eftermiddagen.
Eller så går hans klocka bara jävligt fel.

Aha intressant...la inte ens märke till den detaljen....ja då kanske hela saken är vinklad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in