Citat:
Om du är tveksam till det fullbordade samlaget, så borde du väl konsekvent även vara tveksam till om lillkillen 21 gruppdejt var äkta? den utmärkte sig tyvärr något i
Vi-flickor-som-går-fortare-fram-än-vad-vi-någonsin-skulle göra-om-du-inte-tillhör-snygg-kategorin misstänker jag.
Klängiga svartsjuka (ni är inte ens ihop) kjoltyg med sovhjärna som prompt skulle sitta och kramas med någon dom enligt allmänna regler (det händer inte mig ju
) inte känner tillräckligt väl för att utveckla s.k känslor för.
Dom hade säkert inte sagt nej till att betäcka honom under trädet ilsket daskat på honom med en proppfull bikupa om han bett om det, är jag rädd.
När våran antihjälte medger under förhörslampan att han är ett toffeldjur på rygg så går det lika bra ändå för henne eftersom den s.k charmen och snyggheten kompenserar under åtm 2 somrar?
Har det med TV-värdet och utomhusmiljöerna att göra att tjejer kan kära ner sig/kåta ner sig i en främling på 5 röda tro?.
Vi-flickor-som-går-fortare-fram-än-vad-vi-någonsin-skulle göra-om-du-inte-tillhör-snygg-kategorin misstänker jag.
Klängiga svartsjuka (ni är inte ens ihop) kjoltyg med sovhjärna som prompt skulle sitta och kramas med någon dom enligt allmänna regler (det händer inte mig ju
) inte känner tillräckligt väl för att utveckla s.k känslor för. Dom hade säkert inte sagt nej till att betäcka honom under trädet ilsket daskat på honom med en proppfull bikupa om han bett om det, är jag rädd.
När våran antihjälte medger under förhörslampan att han är ett toffeldjur på rygg så går det lika bra ändå för henne eftersom den s.k charmen och snyggheten kompenserar under åtm 2 somrar?
Har det med TV-värdet och utomhusmiljöerna att göra att tjejer kan kära ner sig/kåta ner sig i en främling på 5 röda tro?.
Helt otroligt att bli kära i en ren främling, som de sagt några ord till. Inte trovärdigt och förenat med verkligheten överhuvudtaget. Asså människor som medverkar i sådana här såpor är helt extrema. De lider av allvarliga psykiska problem, när de får för sig att de är förälskade i en ren främling. Även om det så leder till ett äkta äktenskap, så tror jag att de kan spela ett spratt med sitt eget psyke och leva i en förljugen roll. Det kanske kan visa sig efter några år också. Jag är övertygad om att man kan trolla med sitt psyke även så länge också. Sen är det väl förvisso så att vissa människor har lägre krav på livet och kan acceptera att befinna sig där livet ut, och just den typen av människor drar sig till den här typen av dejtingsåpor, och då kanske de accepterar att befinna sig i den förenklade delen av livet, livet ut? De har helt enkelt inte högre krav på livet.