Citat:
Ursprungligen postat av
carlpetersen73
Håller med, de unga bönderna levererar inte, var väl förra året han hästfjollan som bodde på föräldrarnas gård inte lyckades få till det med någon och året där innan var det väl Erik, som för övrigt också bodde hos mamma och pappa.
Håller med. De unga levererar inte. Därför tycker jag faktiskt att Erik ändå levererar något nu

Han bjuder helt enkelt på rajtan tajtan, lutar det åt. Jag förstår inte varför han ska vara så missnöjd med sin medverkan, om han kommer bjuda på lite hopp i sänghalmen. Bättre det än de unga tråkbönderna tidigare i s f som har varit rent outhärdliga att titta på och inte fått till någonting, mer än alltigenom krystade, asociala möten, där de visat prov på att de är rent omöjliga att ha och göra med.
Varningsblinkern blinkade för mig vid speed-datingen med Erik. Han verkade på gränsen till hämmad. "O nej, inte en till sån bonde."

Men som sagt, även om det är pang på, med sexuella kontakter (skit i pratet, bäst att hoppa i säng direkt) för hans del (om det nu blir så) så tycker jag ändå han har lite social förmåga (eller kanske inte social förmåga, men han har iallafall möjligheten att få till det på något plan, med det motsatta könet, till skillnad från tidigare hämmade ungbönder som inte fått till något överhuvudtaget).