2016-10-13, 12:41
Medlem
Referenshumlas avatar
Läste Expressen nyss
http://www.expressen.se/noje/per-holknekt-har-forlovat-sig/

Är det någon som har en aning om vad han menar med det här:
" Hon är bra med mig. Inte den sorts kvinna jag är van vid att vara med.Sjukt cool, och snygg som ingen annan. Så jävla snygg att jag fan dör. I mina ögon är hon det vackraste som finns.

Har hans tidigare kvinnor varit dumma mot honom? Har dom varit fula, varför har han varit tillsammans med kvinnor som han inte tyckt var vackra, jag förstår ingenting av detta...men jag är nog lite korkad.

Det är speciellt det här "Hon är bra med mig. Inte den sorts kvinna jag är van vid att vara med."
Som jag inte förstår?
Citera
2016-10-13, 23:32
Medlem
hängballens avatar
Tippar på Oilli Wirta med tanke på hur ful o sliten han är.
Hur fan kunde han få LPH??
Citera
2016-10-14, 00:28
Medlem
xallos avatar
Linda Heter hon...
Citera
2016-10-14, 09:04
Medlem
emma80s avatar
Igår förmiddag skrev jag att hans käresta heter Linda, mycket mer var inte känt, men att jag nog inte gav det många dagar innan mer info skulle komma fram eller de lyckliga tu framträda.

Det gick några timmar, sedan skrev Linda själv om det på Facebook. Expressen hittade den på någon vänster, säkert genom Per, och nu har vi lite mer kött på benen.

Per Holknekt, 56 har förlovat sig med kärleken Linda Sjöström, 40. På Facebook har Linda Sjöström ändrat sin relationsstatus till "förlovad med Per Holknekt".

http://www.expressen.se/noje/linda-40-ar-per-holknekts-nya-karlek/
Citera
2016-10-15, 20:32
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Linda Heter hon...

Det stod i tidningen för två dagar sedan så inte så konstigt att du visste det. Nåt fel måste det dock vara på henne som slår sig ihop med den där losern.

http://www.expressen.se/noje/linda-40-ar-per-holknekts-nya-karlek/
Citera
2016-10-24, 02:09
Medlem
Lostworlds avatar
Den ”hemliga” flickvännen heter Linda Sjöström, är 40 år, bor på Östermalm och har en tioårig dotter.

Länk med bild på den nya kvinnan:
http://www.hant.se/per-holknekt-blixtforlovad-med-hemliga-karleken-linda/
Citera
2016-11-27, 21:13
Medlem
enfindams avatar
Det var märkligt att se Per Holknekt vända ut och in på sig själv i "Min Sanning" Ikväll. Varför?
Citera
2016-11-27, 21:15
Medlem
Ryggradsluss avatar
Sympatisk herre som motiverar och inspirerar. Undrar varför Anna Hedenmo "ifrågasatte" Pers tidigare hemlöshet.
Citera
2016-11-27, 21:16
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var märkligt att se Per Holknekt vända ut och in på sig själv i "Min Sanning" Ikväll. Varför?

För att hjälpa folk tror jag
Citera
2016-11-27, 21:26
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Sympatisk herre som motiverar och inspirerar. Undrar varför Anna Hedenmo "ifrågasatte" Pers tidigare hemlöshet.
Inspirerar till vad? Jag tycker att det var en enda lång självömkande snyft- och skrythistoria.
Han var väl inte hemlös i egentlig mening, eller?
Senast redigerad av enfindam 2016-11-27 kl. 21:33.
Citera
2016-11-27, 22:06
Medlem
Citat:
Inspirerar till vad? Jag tycker att det var en enda lång självömkande snyft- och skrythistoria.
Han var väl inte hemlös i egentlig mening, eller?

Det verkar som Anna Hedenmo antydde att det bara var påhitt. Proffsmytoman ?
Som jag förstod så ägde han en villa medan han var "bostadslös", det var väl det som antydes i programmet!? Någon som förstod?
Senast redigerad av pollarn 2016-11-27 kl. 22:10.
Citera
2016-11-27, 22:13
Medlem
Citat:

Ja, grubblar på det samma. Jag pendlar mellan att känna oerhörd sympati för honom och att tycka han bara är en tröttsam narcissist.

Han lutade sig fram mot intervjuaren likt en hök hela tiden, gav ett oroligt intryck. Nog är jantelagen tröttsam, men visst fan skryter han och framställer varje sak han gjort som den största saken i världen. Men det jag slås mest över: karln är ledsen. Att tårarna ständigt är nära att komma kan vara tecken på att han är obehandlad för psykisk sjukdom. Han talar om terapi som han har fått, men terapi är inte samma sak som verkligen få behandling för någon som till exempel har en diagnos som bipolär. Hans liv verkar ständigt vara kaotiskt, mycket uppbrott och konflikter. Å ena sidan skryter han om gamla vänner som stått vid hans sida, men samtidigt har han sårat sin egen bror så denne ej vill ha kontakt med honom.

Men det finns helt klart något sympatiskt över honom också och det kommer sig väl av att han verkligen varit på botten. Hemlös eller ej, han fick uppsöka socialen och hade supit bort allt. Han har nog förstått på djupet vad som verkligen betyder någonting har fått djupa insikter om själva livet. Men han har nog lidit av och lider fortfarande av dålig självkänsla, något som kan vara ett stort handikapp. Det togs inte upp i intervjun men han har ju tidigare berättat om hur det sårat honom som barn att tjejerna tyckte han var väldigt ful. Här framställdes han mer som "balla killen" och "rebellen" som barn. Ännu ett försök kanske att överdriva färdigheter.

Jag ser en talangfull person, kvick och rapp, men ganska trasig. Tunnhudad. Som om han fick rätt vård för sitt psyke kanske skulle bli mindre gråtmild.

Sen blir jag inte klok på hans kvinnoaffärer. Damerna känns mer som troféer som ska visas upp på premiärer än några han verkligen är kär i. Möjligen är han smygbög.
Senast redigerad av Klasina 2016-11-27 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in