Citat:
Ursprungligen postat av
Jonas45
Hej, har varit runt i thaidjungeln sedan 2012 då jag nästa råkade sätta sprätt på ett mindre arv... Dessvärre har jag inte skrivit nåt här på FB men tänkte att det ska bli ändring med det eftersom så många är generösa och delar med sig av sina erfarenheter.
Mestadels har det blivit Stockholm med omnejd, men några gånger i Malmö och Göteborg. Även Finland och Norge har jag erfarenhet av eftersom jag reser en del i jobbet.
Min trigger till att få massage är just teasen, eggandes, att inte riktigt veta. Jag har blivit modigare med åren och lägger mig nu oftast bredbent och utan handduk. Jag tycker att det är grymt skönt att bli teasad rent pung och anal och svankar gärna lite extra. Dom bästa stunderna har varit med lite äldre massöser som både pullat mig bakifrån samtidigt smekt kuken. Vill faktiskt oftast inte vända mig eftersom just teasingen är skönast bakifrån (jag jag är lyckligt gift hetro) Dom unga tjejerna är vackra att se på men inte lika sensuella i extraservicen.
Ibland har jag valt en avsugning eller en B2B men jag har aldrig gått så långt som till FS. Det känns inte helt fräscht att knulla en thaimassös helt enkelt. Vad tycker ni? Jag är extremt rädd för sjukdomar och det är väl kanske där haken sitter.
Jag förstår inte riktigt tanken med thaimassage och "extra" om man är lyckligt gift. Får ni inte vad ni vill hemma! Lever ni i ett öppet förhållande!
Så länge jag är singel är det helt okej, men är jag tillsammans med någon, tycker inte jag det är okej.
Vad beträffar att knulla en thaimassös, så finns det kondom.