2016-10-12, 09:20
Medlem
kostymnisses avatar
Det där med att två av bönderna gängat lär ju av det där uttalandet om 90-talet att döma gör att det iaf inte är dom två yngre. Sedan tror inte jag heller att det är gubben och då hamnar vi helt enkelt på Erik och Sigrid. En annan variant hade varit en skräll tycker jag.
Beträffande Sigrid och tiden för en man där så är hon ju föga mer upptagen än folk i karriären är dock är det mer uttalandet om en älskare som må ha varit halvt på skämt som gör att jag tvivlar på att hon "söker seriöst".

I övrigt blir det intressant att se vilka som väljs ut att gå vidare till gruppdejterna.
Citera
2016-10-12, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Minns att jag tyckte det var så konstigt att Pär-Ola och Louise visste redan innan de blev tillsammans att de ville gifta sig. Kändes inte alls äkta.

Nej kände inte äkta alls......

Ska bli kul att se valet idag och hur gruppdejterna går. Och framför allt, intressant att se vilka två bönder som spenderade natten ihop på slottet och upplevde passion på hög nivå....
Citera
2016-10-12, 12:44
Medlem
Är det den lilla pojkbonden som är involverad i sexnatten? Det känns helt otroligt oväntat isåfall. Jag fattar ingenting. Hur kan denna blyge, bortkomna bonde plötsligt ha vågat förföra en betydligt äldre kvinna? Dracks det mycket alkohol?
Citera
2016-10-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det den lilla pojkbonden som är involverad i sexnatten? Det känns helt otroligt oväntat isåfall. Jag fattar ingenting. Hur kan denna blyge, bortkomna bonde plötsligt ha vågat förföra en betydligt äldre kvinna? Dracks det mycket alkohol?

Vi lär väl få en förklaring klockan åtta ikväll. Men spännande är det..... ...oavsett vilka två det gäller så tror jag en del alkohol var med i bilden....
Citera
2016-10-12, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Vi lär väl få en förklaring klockan åtta ikväll. Men spännande är det..... ...oavsett vilka två det gäller så tror jag en del alkohol var med i bilden....

Har de sagt att det var olika kön på de som hamnade i samma säng? Annars tycker jag det känns troligast att det är kvinnorna.
Citera
2016-10-12, 13:04
Medlem
Citat:
Har de sagt att det var olika kön på de som hamnade i samma säng? Annars tycker jag det känns troligast att det är kvinnorna.

Nej har inte stått nåt om kön...inte vad jag kunnat se iaf

Jaså...vad får dig att tro att det är kvinnorna?!
Citera
2016-10-12, 13:07
Medlem
Citat:
Nej kände inte äkta alls......

Ska bli kul att se valet idag och hur gruppdejterna går. Och framför allt, intressant att se vilka två bönder som spenderade natten ihop på slottet och upplevde passion på hög nivå....

Verkar ju inte som att det påverkat framtida program så det kanske inte blir så mycket av det.
Citera
2016-10-12, 13:10
Medlem
Citat:
Verkar ju inte som att det påverkat framtida program så det kanske inte blir så mycket av det.

Nej kanske bara är vinklat då av Expressen och Aftonbladet. Så som du har förstått det så kommer programmet fortsätta som vanligt? Att alla 4 bönderna dejtar vidare med sina brevskrivare?
Citera
2016-10-12, 13:17
Medlem
Citat:
Nej har inte stått nåt om kön...inte vad jag kunnat se iaf

Jaså...vad får dig att tro att det är kvinnorna?!

Bara det att det känns så otroligt långsökt att tänka sig någon av herrarna få till det med Sigrid. Att hon är inblandad tar jag för givet.
Citera
2016-10-12, 13:22
Medlem
Citat:
Bara det att det känns så otroligt långsökt att tänka sig någon av herrarna få till det med Sigrid. Att hon är inblandad tar jag för givet.

Okej då är jag med på dina tankegångar.
Citera
2016-10-12, 13:55
Medlem
Citat:
Nej kanske bara är vinklat då av Expressen och Aftonbladet. Så som du har förstått det så kommer programmet fortsätta som vanligt? Att alla 4 bönderna dejtar vidare med sina brevskrivare?

Ja, av det jag läst om det så kommer bönderna att dejta som det var tänkt från början. Alltså spelar det inte så stor roll för fortsättningen.
Citera
2016-10-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ja, av det jag läst om det så kommer bönderna att dejta som det var tänkt från början. Alltså spelar det inte så stor roll för fortsättningen.

Okej men det låter ju bra, var ju beredd på total kalabalik i årets säsong.... ...men då kan vi luta oss tillbaka och njuta av ett "vanligt" Bonde söker fru. Tack för att du berättade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in