2016-10-12, 00:10
Medlem
Svårt att inte älska Juve och Serie A när laget består av Alex Sandro,Chiellini,Bonucci,Dani Alves, Buffon,Nainggolan,De Rossi,Marchisio,El Sharaawy med 5*, Dybala och Cuadrado

Juve har en sån brutal backlinje och en Dybala som jag tycker har presterat bättre för mig än Neymar, han är helt galen som CF i en falsk 9a Alla dessa lirare fick jag för en Neymar som jag hade för flash Serie A all the way detta år!
Citera
2016-10-12, 00:29
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Är det värt att skaffa Barrys SBC-kort? Gissar att det kommer landa på ca 50k, sedan får man Barrys kort, två guldpaket och 6k tillbaka. Känns rätt ovärt imo.

Känns riktigt meningslöst. Inga speciella paket och Barrys kort känns inte super attraktivt direkt.
Citera
2016-10-12, 00:41
Medlem
megaman9s avatar
Idag var kontrollern nära att åka i väggen.
I finalen av kvalet till fut champions, så leder jag med 1-0 i finalen, motståndaren hade 0 skott på mål.
Sen byter han in lånad aubameyang och gör 2 mål på sina första skott.
Kviterar till 2-2, sen gör han mål med lånad suarez på övertid.

Citera
2016-10-12, 01:29
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
I finalen av kvalet till fut champions, så leder jag med 1-0 i finalen, motståndaren hade 0 skott på mål.

Aubameyang är sjuuukt jävla bra. Ska lätt köpa in honom så fort jag har fått ihop resterande ca 40-50k som krävs. Får vara tacksam över att Aubameyang kunde lånas in via katalogen, annars hade jag aldrig insett hur sjukt bra han är.

Formation med 2 anfallare Lewa-Auba eller köra Lewa först för att byta in Aubameyang när slla har sprungit sig trötta

Synd bara att det inte finns en bra cm/cam med hög passing i bundesliga...
Citera
2016-10-12, 01:32
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9

Haha min granne knacka på för att jag skrek för mycket när jag släppte in en hörna i 90e...
Citera
2016-10-12, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Haha min granne knacka på för att jag skrek för mycket när jag släppte in en hörna i 90e...

man kan göra som jag gjorde härom året.. drog näven så hårt i bordet så skivan hoppade till i konsolen och blev repad xD Detta var dag 2 av FIFA, så lyckades få det reklamerat av CDON
Lyckades spräcka hela väggen med, glömde bort att det var gips vägg..haha fan sjukt att man blir så arg av ett spel :P
Citera
2016-10-12, 03:18
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
man kan göra som jag gjorde härom året.. drog näven så hårt i bordet så skivan hoppade till i konsolen och blev repad xD Detta var dag 2 av FIFA, så lyckades få det reklamerat av CDON
Lyckades spräcka hela väggen med, glömde bort att det var gips vägg..haha fan sjukt att man blir så arg av ett spel :P

På tal om gipsvägg drog näven igenom en för 15år sedan när jag förlorade någon final på straffar på CM .Farsan märkte det 3år senare när vi skullle flytta då jag alltid hade en stol som stog i vägen för hålet. (han blev inte så glad) ;D
Citera
2016-10-12, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Aubameyang är sjuuukt jävla bra. Ska lätt köpa in honom så fort jag har fått ihop resterande ca 40-50k som krävs. Får vara tacksam över att Aubameyang kunde lånas in via katalogen, annars hade jag aldrig insett hur sjukt bra han är.

Formation med 2 anfallare Lewa-Auba eller köra Lewa först för att byta in Aubameyang när slla har sprungit sig trötta

Synd bara att det inte finns en bra cm/cam med hög passing i bundesliga...

Du har ju bra fötter i özil/kroos som du borde kunna hybrida in
Citera
2016-10-12, 10:37
Medlem
Hallå! Hur gör ni enklast mål? Kan ha 60% boll och flest skott en match men motståndaren vinner alltid. Har provat en del olika lag nu men alltid samma problem. Fast i div 5 är jag, jag vann div 1 på fifa 16 samt 15 vill jag minnas. Är just att göra mål som är så otroligt svårt för mig, hur gör ni? kör http://www.futhead.com/17/squads/360720/
Citera
2016-10-12, 10:52
Medlem
Milik IF med jägare är bästa kortet jag spelat med hittills i 17. 8 mål på de 4 första matcherna!
Citera
2016-10-12, 10:53
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/1140045/

Hej vilket kemi kort bör jag applicera på respektive spelare?
Citera
2016-10-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AddoObscura
Hallå! Hur gör ni enklast mål? Kan ha 60% boll och flest skott en match men motståndaren vinner alltid. Har provat en del olika lag nu men alltid samma problem. Fast i div 5 är jag, jag vann div 1 på fifa 16 samt 15 vill jag minnas. Är just att göra mål som är så otroligt svårt för mig, hur gör ni? kör http://www.futhead.com/17/squads/360720/

Med Gabbiadini är det bara bomba in bollarna i bortre, lirar honom som CAM och han står för 16 kassar på 9 matcher. Tror 13 är riktiga kanoner utifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in