Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-10-04, 16:24
Medlem
hej, snabb fråga orkar inte läsa allt...

käkat ssri i 3 år... gått ner från 100 mg sertralin, till 75 mg, sedan nu sist 50 mg i en månad, nu i oktober är planen att köra 25 mg 3-4 veckor för att sedan sluta helt med skiten.

Nu till frågan, hur länge bör jag vänta efter det att jag slutat med ssri preparaten (tagit sista 25mg) tills dess att jag kan ta mdma/e med god effekt och med minimal påverkan på hälsan?

Nån som har koll?

Tack på förhand!
Citera
2016-10-04, 18:16
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
hej, snabb fråga orkar inte läsa allt...
Jag tror allt att du klarar av att genomföra en sökning
Citera
2016-10-04, 18:52
Medlem
haha du tror på mig... jag känner mig peppad! Nä... seriöst har annat att göra, testar vänta 2-3 veckor minimum o chansar sen. living on the edge!
Citera
2016-10-04, 19:24
Medlem
efter några snabba googlingar avser jag att vänta minst 4 veckor med mdma efter det jag slutat 100% med ssri. Finns andra droger att ta under tiden så inget att hänga läpp över.

däremot funderar jag på o klippa direkt istället för att köra 25 mg i 3-4 veckor... vi får se hur jag gör...
Citera
2016-10-04, 22:03
Medlem
DeMo_Ds avatar
Problemet blir kanske att du blir dålig igen och åker vips tillbaka på hög dos eller lever med dåligt mående igen utan medicin. Fast jag förstår dig
Citera
2016-10-05, 07:07
Medlem
Vet inte om det var mig du syftade till. Visst finns alltid en risk för att man ska må dåligt igen när man slutar med mediciner, men jag har mått sämre av att vara i min bubbla, inte uppleva varken toppar eller dalar på riktigt... så tror ändå att det är dags o prova vingarna utan ssri, som jag för övrigt börjdade äta i en ganska kraftig kris som nu är över.

Sen kan man ju iofs ifrågasätta hela droggrejjen, snarare än medicinerna. Utan droger mår jag bäst, tyvärr är kärleken till dem så stor att jag redan tagit valet att chansa att det nog ska gå bättre denna gången, även om jag motbevisat mig själv i typ 25 år...
Citera
2016-10-08, 08:45
Medlem
E igår efter flera år sen sist för jag körde sönder lite på dom då. Funka knappt ändå och nu så mår man skit. inte sovit heller och det lär väl bli värre o värre från nu antar jag
Funka fint för bruden sen stack hon Är det verkligen ok?
Så alltså jag känner typ för att skjuta mig för jag mår sår dåligt och flashback laggar också
Men kan man bara få någta AT tips snälla
och vilka andra droger är lugna och ta nu utan o fräta upp helahjärnan eller nåt? benso funkar typ inte.
Senast redigerad av kenozoikum 2016-10-08 kl. 08:54.
Citera
2016-10-08, 18:49
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
E igår efter flera år sen sist för jag körde sönder lite på dom då. Funka knappt ändå och nu så mår man skit. inte sovit heller och det lär väl bli värre o värre från nu antar jag
Funka fint för bruden sen stack hon Är det verkligen ok?
Så alltså jag känner typ för att skjuta mig för jag mår sår dåligt och flashback laggar också
Men kan man bara få någta AT tips snälla
och vilka andra droger är lugna och ta nu utan o fräta upp helahjärnan eller nåt? benso funkar typ inte.

Cannabis är din vän i nöden! Annars är det väl det vanliga - 5htp eller bananer, multivitamin-mineral, ät bra, motionera, hitta något att koncentrera dig på (hobby/bok/film), sov så bra du kan.
Mår du så dåligt på en roll efter flera års uppehåll, skulle jag föreslå att du skippar MDMA hädanefter. Världen är full av kul droger, och MDMA är fan inte oersättlig imho.
Citera
2016-10-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Cannabis är din vän i nöden! Annars är det väl det vanliga - 5htp eller bananer, multivitamin-mineral, ät bra, motionera, hitta något att koncentrera dig på (hobby/bok/film), sov så bra du kan.
Mår du så dåligt på en roll efter flera års uppehåll, skulle jag föreslå att du skippar MDMA hädanefter. Världen är full av kul droger, och MDMA är fan inte oersättlig imho.

Tack för svar
är helt förvirrad faktiskt, inget minne av att jag skrev det där och natten är rätt luddig också
Vet inte riktigt vad som hände, kanske stoppade i mig lite för mycket benso eller nåt imorse också som jag glömt. men men sovit typ hela dan så det var nog bra. känner mig jävligt skum och nere men ska käka och sen är det väl bara och vänta ut skiten . Ingen mer mdma nånsin nej...
Citera
2016-10-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Ingen mer mdma nånsin nej...
Låter mer som att du fick i dig amfetamin.
Citera
2016-10-10, 16:30
Medlem
Lånar tråden! Har tre frågor:

1. Går på mellan 5 och 10 iktorivil per dag (ungerska ritoviril) och mellan 1-3 serbiska ksalol. Detta försämrar ju mitt rus givetvis. Hur ska jag göra? Bara gå av och sen kunna poppa? Är ju fan fysiskt omöjligt att gå av just nu. (någon som har bra avtrappschema?)

2. Har rent MDMA hemma, om jag drar en liten liten näsa kan det hända att jag känner något. Men kommer jag palla jobba imorgon? Kommer jag kunna sova osv. Tror det borde gå men rådfrågar ändå.

3. Har har tre jävligt underliga E hemma som jag kom över under fjärde dagen på ett "alladrogerivärlden"-race och har inte ett minne av att jag kom över dem eller om de är legit. Finns ingenting på internet om dem (pillreports etc).

En är lila med brytskåra i mitten, rektangulär. På ena sidan står det double trouble och på andra sidan är det en 1 och en 2. De andra två är orangea och ser ut som grodan kermits ansikte. De är alltså inte runda utan skurna som det ansiktet. Någon som kan veta vad det är? (köptes/ficks/snoddes(flödder gör en tokig?) runt västra götalandsområdet.

Skrev jag i fel tråd ber jag om ursäkt och ber mod flytta till relevant ämne.

Tack på förhand.
Mvh
JK
Citera
2016-10-10, 16:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnehkiller
Lånar tråden! Har tre frågor:

1. Går på mellan 5 och 10 iktorivil per dag (ungerska ritoviril) och mellan 1-3 serbiska ksalol. Detta försämrar ju mitt rus givetvis. Hur ska jag göra? Bara gå av och sen kunna poppa? Är ju fan fysiskt omöjligt att gå av just nu. (någon som har bra avtrappschema?)

2. Har rent MDMA hemma, om jag drar en liten liten näsa kan det hända att jag känner något. Men kommer jag palla jobba imorgon? Kommer jag kunna sova osv. Tror det borde gå men rådfrågar ändå.

3. Har har tre jävligt underliga E hemma som jag kom över under fjärde dagen på ett "alladrogerivärlden"-race och har inte ett minne av att jag kom över dem eller om de är legit. Finns ingenting på internet om dem (pillreports etc).

En är lila med brytskåra i mitten, rektangulär. På ena sidan står det double trouble och på andra sidan är det en 1 och en 2. De andra två är orangea och ser ut som grodan kermits ansikte. De är alltså inte runda utan skurna som det ansiktet. Någon som kan veta vad det är? (köptes/ficks/snoddes(flödder gör en tokig?) runt västra götalandsområdet.

Skrev jag i fel tråd ber jag om ursäkt och ber mod flytta till relevant ämne.

Tack på förhand.
Mvh
JK
1. Jag skulle råda dig att låta bli överhuvudtaget tills du slutat gå på ikto.
2. Personligen tycker jag att oralt intag slår nasalt när det gäller MDMA, men det är en smaksak. Oavsett vilket låter det väldigt dumt, givet din situation med såväl bensomissbruk som jobb att tänka på.
3. (FB) Frågor om olika batchar av Ecstasypiller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in