Tjena bubbelbabblare, detta blir mitt absolut sista inlägg i denna värdelösa, söndertrasade tråd utan moderatorer.
Sålde nyss min 10:e och sista nyproduktions-spekulationslägenhet i Sthlm på 5 år, blev en bruttovinst på "bara" 650.000:-, en liknande jag sålde i februari gav 1.100.000:- i bruttovinst. Så visst har marknaden mattats av, priserna ligger stilla och köparna är försiktiga och avvvaktande. Priserna ligger idag på samma nivå som vid årsskiftet, och inget tyder på någon speciellt stor uppgång framöver, inte heller någon nedgång i Sthlm.
Skulle tro att det pendlar +-3% kommande året - inte för att jag bryr mig längre. Tur jag hann tjäna ordentligt med pengar tidigare år då jag förutsåg uppgången. Nu blir det o köpa en lägenhet på Mallorca och leva på avkastningen från ränteplaceringar och aktier.
Spy nu ut er avundsjuka äckliga bubbelbabblare. En del av er är så otroligt patetiska att det är helt ofattbart, tex bajsmannen. Nu kan det ju möjligen finnas 1 eller 2 i tråden som gillar mej, och gratulerar till ett bra jobb o bra vinst, men det är vl tveksamt.
.