Citat:
Ursprungligen postat av
Nightsorrow
Man skall absolut inte underskatta hur stor skada det här kan göra på Trumps kampanj.
Samtidigt är det skrattretande att han utmålas som "kvinnohataren", när vi har Hillary och Bill på andra sidan.
Mycket kommer hänga i hur detta hanteras, och hur blindgalna de mer moraliskt konservativa kommer bli av detta.
Summa summarum, det ser inte bra ut, men jag skulle inte säga att det är över än. Jag hoppas inte det i alla fall.
Tror mig. Valet är över för länge sedan. Inte för vad Trump har sagt eller gjort under tidigare år, utan Clinton är immun.
Clinton kan göra mest skada och ändå framstå som duktigast. Därför vinner Clinton. Clinton skulle aldrig be om ursäkt för det hon har orsakat - finns inte en chans.
Trump har gett folket en chans att ta tillbaka landet. Men problemet är att folk i USA röstar inte med börsen längre, utan med känslor.
Att snacka skit under ett 11 år gammalt videoklipp är fel. Att lura folket på pengar och jobb är ingen som.bryr sig. Så länge man inte snackar skit om invdndrare, kvinnor eller barn så kan man komma väldigt långt oavsett hur mycket blod man har på händerna.
När Clinton vinner så kommer det bli kaos utrikes. Arabländer kommer få en ny Obama att frukta och Ryssland kommer skratta åt en svag ledare som Clinton.
Ja. Det bäddar inte gått för USA när Clinton kan skriva på vad dom helst.