Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
De som tror att detta skulle vara en så stor skandal och säkerligen ibland kristna är bra naiva. Den enda motkandidaten har ett lika illa trac record när det gäller hur man trycker sig om människor överhuvudtaget och kvinnor i synnerhet. Opinionsförändringen lär vara marginell men det försvårar givetvis för Trump att komma ikapp och förbi. Han har ett betydligt svårare läge idag än innan publiceringen.

Av någon underlig anledning är det dock bara Trump som får stå till svars för sina plumpa uttalanden. I kommande debatt borde Trump endast lågmält och förbehållslöst be om ursäkt och rikta frågan till Clinton är beredd att be om ursäkt till...(och rada upp namn till de offer för Bill Clinton som Hillary hetsat emot).

Så vad finns det för "Hillary-exempel" som är lika grova?
2016-10-08, 12:03
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu är Trump verkligen slut. "Grab them by the pussy", kanske något som kan sägas i ett grabbigt gäng mellan skål och vägg i en speciell situation, men inget som ska komma ut några veckor före ett presidentval.

God natt Trump.
2016-10-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Trump hade väl inga donors bakom sig ändå, han Sheldon Adelson är den enda jag kan komma på.

Ja så det är ja. Alla vet att man har en helt annan jargång i det privata, ändå låtsas många som att de inte har det. Löjligt.

Hur skulle Clinton få sympatiröster när folk får höra att hon har försvarat sin makes våldtäkter och sexuella övergrepp?

lol stark kvinna såklart som man tycker synd om.

Hur trodde du kvinnor tänker?
2016-10-08, 12:08
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu är Trump verkligen slut. "Grab them by the pussy", kanske något som kan sägas i ett grabbigt gäng mellan skål och vägg i en speciell situation, men inget som ska komma ut några veckor före ett presidentval.

God natt Trump.
"Trump är slut". Hur många gånger har man fått höra det på ett år? Hur många gånger har man hört "detta klarar han aldrig" "nu är det över för Trump". Och fråga sedan er själva "hur många gånger har jag fått rätt?" Svaret är noll gånger. Ni har fått rätt 0 gånger.
2016-10-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
"Trump är slut". Hur många gånger har man fått höra det på ett år? Hur många gånger har man hört "detta klarar han aldrig" "nu är det över för Trump". Och fråga sedan er själva "hur många gånger har jag fått rätt?" Svaret är noll gånger. Ni har fått rätt 0 gånger.

Du måste ändå vara realistisk. Jag hoppades stenhårt på att en person med en retorik som Trump skulle vinna valet och jag har älskat att se hans rallys.

Men tyvärr. Nu är det helt slut. Tappat i alla nyckelstater efter den katastrofala debatten 26/9, och nu detta helt katastrofala avslöjande/uttalande. Det är slut, inse det min vän.
2016-10-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Så vad finns det för "Hillary-exempel" som är lika grova?

http://www.dailywire.com/news/9585/9-times-hillary-clinton-threatened-smeared-or-amanda-prestigiacomo

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/06/20/exclusive-hillary-clinton-took-me-through-hell-rape-victim-says.html
2016-10-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

God natt Trump.

"Grab em by the pussy", roligaste jag hört på länge. Situationen det uttalas i visar för mig bara att han är lika mänsklig som de flesta andra män, har humor och verkar helt normal. Lär inte påverka valet något alls, däremot oddsen som tur är
2016-10-08, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
"Grab em by the pussy", roligaste jag hört på länge. Lär inte påverka valet något alls, däremot oddsen som tur är

Jag är inte säker på att den halva av valmanskåren som har en pussy håller med dig
2016-10-08, 12:32
Medlem
Prodelins avatar
Löjligt, han är inte mer människa än någon annan, kvinnor skulle bara veta vad som sägs bland slutna sällskap med killar om kvinnor.

Förstår feminister reagerar på detta men det är så här naturen är, get used to it!
2016-10-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
"Grab em by the pussy", roligaste jag hört på länge. Situationen det uttalas i visar för mig bara att han är lika mänsklig som de flesta andra män, har humor och verkar helt normal. Lär inte påverka valet något alls, däremot oddsen som tur är

Ny valslogan?

"Grab em by the pussy and make america great again".
2016-10-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Ny valslogan?

"Grab em by the pussy and make america great again".

Det är skillnad på fantasi och verklighet med, även om du kanske inte förstår det riktigt.
2016-10-08, 12:40
Medlem
Mr Bs avatar
Grab em by the pussy måste ju bara bli en autotune på den.
Tråkigt att sånt här trivialt ska påverka valet. Det är väldigt vanligt bland män att prata så här och flesta män tvekar nog att kasta första stenen i detta fall. Jämfört med Hillary som försvarar sin "våldtäktsman", korruption och blod på sina händer vad spelar denna gamla kommentar för någon roll?. Han är väl trots allt en människa, eller är han messias.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in