Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Men av någon anledning fäster du tilltro till polls som visar att Trumps stöd är intakt efter debatten, men inte till de som visar att det sjunkit. Det är inte stringent.
I det här fallet är det det. Varför? För att tydligen så kör LA Times på samma personer om och om igen.
Det hela får mig att att tänka på det här med hetsmuslimen Khan som argt stod och viftade med konstitutionen och spred okvädningsord omkring sig.... tanken är alltså att det potentiella Trump-väljare bryr sig om mest i världen är hetsmuslimers
känslor.
Sen sitter "poll"-hundarna här i tråden och förfasar sig.
Jag köpte det aldrig. Lika lite som jag köper debatt-clowneriet (tron att debatterna avgör allt, eller ens någonting alls). Hade debatt-clownerna haft det minsta lilla rätt hade Trump aldrig blivit nominerad.
Tänk över det här: SD nästan tredubblades i valet 2014 jämfört med valet 2010. Enligt debatt-clowner beror detta på Jimmies oerhört briljanta prestationer i partiledardebatterna. Detta samtidigt som han var psykiskt nedbruten och hade spelproblem.
Finns det en enda människa i det här landet som köper detta? Om inte så måste debatt-clowneriet förkastas. Totalt och fullständigt.