2016-10-06, 03:58
Medlem
Den här trumps e bäst hahaha
2016-10-06, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Undrar om Trump hinner fatta att Pence använder sin position som VP-kandidatur för att skapa en plattform för sig själv i framtiden?

Hela hans tal gick ju ut på att han inte skulle säga något som skulle skapa problem för honom. Tvärtom kan han säga att han på flera punkter hade andra åsikter än Trump. Så hans debatt var ju hel klart för att distansera sig redan nu och dessutom att sänka Trump genom att säga emot vad Trump har yttrat och bana väg för honom själv plus att se till att Trump förlorar.

Så tror ni han hinner fatta innan valet och hur kommer han att lägga upp debatten då om på måndag?

Intressant teori.

Det är inte helt omöjligt. Jag skulle kunna se Pence som presidentkandidat 2020. Han har den där hårdheten som tilltalar Trumps anhängare, men är samtidigt betydligt mer slipad och politiskt erfaren. Han är dessutom betydligt enklare för partietablissemanget att acceptera.
Senast redigerad av griffen 2016-10-06 kl. 06:32.
2016-10-06, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Intressant teori.

Det är inte helt omöjligt. Jag skulle kunna se Pence som presidentkandidat 2019. Han har den där hårdheten som tilltalar Trumps anhängare, men är samtidigt betydligt mer slipad och politiskt erfaren. Han är dessutom betydligt enklare för partietablissemanget att acceptera.

Om det är så här som det faktiskt kan vara så undrar man lite över vem mer som finns bakom. För jag tror inte Pence gör det här helt utan stöd från någon eller några. Och om Trump kommer på detta då vill då jag hålla mig på avstånd.

Tänk om någon slänger in en fråga under debatten om detta.
2016-10-06, 06:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Undrar om Trump hinner fatta att Pence använder sin position som VP-kandidatur för att skapa en plattform för sig själv i framtiden?

Hela hans tal gick ju ut på att han inte skulle säga något som skulle skapa problem för honom. Tvärtom kan han säga att han på flera punkter hade andra åsikter än Trump. Så hans debatt var ju hel klart för att distansera sig redan nu och dessutom att sänka Trump genom att säga emot vad Trump har yttrat och bana väg för honom själv plus att se till att Trump förlorar.

Så tror ni han hinner fatta innan valet och hur kommer han att lägga upp debatten då om på måndag?
Funderar inte om man spelar kortet "kolla vi har en normal också".
Tror inte det hade varit ett så bra val att ha två galningar, det hade nog blivit för mycket.
Sen betvivlar jag inte att han profilerar sig själv.
2016-10-06, 15:29
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
1. Utredningen är fortgående så sluta tala som att han är friad när ingen dom har fällts än utan han är fortfarande misstänkt för det.

2. Misstanke om brott har du någonsin hört tala som det? (Det ändrar för övrigt inte det faktum att Falsk marknadsföring fortfarande är olagligt i USA så Trump är även han misstänkt för ett brott på Federal nivå)

1. Han är inte ens åtalad, finns inget att snacka om.

2. Ja Palmes fru kan ju sägas ha varit misstänkt för mordet på Palme, detta är på samma nivå. Dessutom finns det inget straff han ens kan få.
2016-10-07, 06:26
Medlem
glimmandes avatar
Stänger tråden och öppnar den igen lagom för nästa debatt.

//Mod
2016-10-11, 19:06
Medlem
glimmandes avatar
Öppnar tråden igen. Menat att öppna före senaste presidentvalsdebatten men pga Flashback-strulet senaste dagarna så lyckades jag aldrig logga in och fixa det.
2016-10-12, 10:05
Medlem
fredrikdenstores avatar
Felpost
Senast redigerad av fredrikdenstore 2016-10-12 kl. 10:18.
2016-10-14, 05:11
Medlem
cerealtubemans avatar
https://youtu.be/u8lD-RQ2AhQ

Det är det här jag har sagt och blivit kallad högerextremist. Trump må vara farlig men är inte den som startar ett kärnvapenkrig. Det är Clinton som är en kvinnlig version utav Hitler.

Titeln är irriterande. Jill Stein stödjer inte Trump. Hon ser dock den fara Clinton är.
2016-10-19, 20:29
Medlem
Bananpyjamasens avatar
SVT1 03.00 inatt om man vill göra sig bekväm i soffan.
2016-10-19, 21:33
Medlem
BertFoxs avatar
Ja, man blir nog tvungen att ta fram lite öl och chips och kolla in sista striden.
Ska bli kul och se om han kommer att vanka omkring bakom henne som en retad björn som i förra debatten, efter den dråpliga parodin i Saturday Nigh Live. Han gillade visst inte den

https://www.youtube.com/watch?v=rXvVjBgb2Z4
2016-10-19, 21:51
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
SVT1 03.00 inatt om man vill göra sig bekväm i soffan.
Tack för detta. Men vet du om man kan se nån repris i efterhand?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in