2016-10-05, 19:50
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Det är inte ofta jag brusar upp mig men du är ju mer än lovligt korkad. Med din logik så identifierar du dig med svenskar som begår brott, vilket är helt jävla galet men å andra sidan så framställer du dig som lågbegåvad så man kanske inte ska bli förvånad.

Vidare har ingen påstått att islam är en ras. Det är bara korkade snubbar som du själv som läser in det du vill.

Jag har inte identifierat mig som något.
Du tyckte att jag skulle vakna upp ur min rassedröm när jag skriver om muslimer.
Vad säger allt detta dig om din egna begåvning?
Citera
2016-10-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag har inte identifierat mig som något.
Du tyckte att jag skulle vakna upp ur min rassedröm när jag skriver om muslimer.
Vad säger allt detta dig om din egna begåvning?

Om du hade haft en gnutta läsförståelse så skrev jag även "folkgrupp" samt "med mera", vilket indikerar på andra alternativ än religion.

Har inte tid för personer som saknar simpel läsförståelse. Vi är överens om att vi inte är överens.

Men för all del, gå ut du och misshandla kvinnor. Din kvinnosyn är genomrutten och jag hoppas att du åker på ordentligt med spö den dagen du ger dig på en kvinna.
Citera
2016-10-05, 19:59
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirxz
Om du hade haft en gnutta läsförståelse så skrev jag även "folkgrupp" samt "med mera", vilket indikerar på andra alternativ än religion.

Har inte tid för personer som saknar simpel läsförståelse. Vi är överens om att vi inte är överens.

Men för all del, gå ut du och misshandla kvinnor. Din kvinnosyn är genomrutten och jag hoppas att du åker på ordentligt med spö den dagen du ger dig på en kvinna.

Men vad fan. Jag avsåg uppenbart religion och du kallar mig i princip för rasist.
Du får försöka projicera dina misslyckanden på någon annan.

De där sista raderna var väl onödiga. Du vet ingenting om mig men ändå så dömer du mig.
En simpel mobbare är vad du är.
Senast redigerad av Overklighets 2016-10-05 kl. 20:46.
Citera
2016-10-05, 20:23
Bannlyst
Kvinnorna gör mig inget ont, det är männen som ska straffas.
Citera
2016-10-05, 21:42
Medlem
Citat:
Poängen är väl att hela det svenska folket fördömer Eklund och tycker att han är vidrig.
Medan man inte ser röken av muslimernas fördömande mot det muslimska våldet och massvåldtäkterna.

Det fördöms ytterst sällan av den sverigevänliga klicken här på FB, några av dom värsta jävla våldsverkarna mot kvinnor var ju etniska svenskar, men här inne förskönas den etniska svensken, man målar upp ett Sverige som varit utan brott innan invandringen, läs på om svensk kriminalhistoria säger jag bara.

Hur går drevet mot svenska brottslingar? Hetsas det mot dom svenska dagispeddona? Nä, det är rätt tyst om dom.

Med enkel FB-logik så är det många härinne som ska hålla sig borta från kvinnor och barn.

Det finns för många dårar som inte läst på om svenska historien om brott begångna av etniska svenskar, jag talar om brott begångna innan dagens invandring av s.k blattar och sandnegrer som folket här inne kallar dom.

Det var ju till och med nån dumkorkad jävel som påstod att svenskar var fostrade med kristna traditioner och rätt värderingar och därmed inte gjorde vissa brott, och det finns en del ännu dummare jävlar som tror att ett korrekt beteende sitter i hudfärgen.

FB, det misslyckade bottenskrapets samlingsplats, och nej, jag tillhör inte bottenskrapet, jag hänger bara här för och få ett gott skratt åt alla som ylar om Sveriges förfall och allehanda konspirationer, och hur allt vänds till att det är invandrarnas fel.
Senast redigerad av MisterWhite 2016-10-05 kl. 21:45.
Citera
2016-10-05, 22:38
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Det fördöms ytterst sällan av den sverigevänliga klicken här på FB, några av dom värsta jävla våldsverkarna mot kvinnor var ju etniska svenskar, men här inne förskönas den etniska svensken, man målar upp ett Sverige som varit utan brott innan invandringen, läs på om svensk kriminalhistoria säger jag bara.

Hur går drevet mot svenska brottslingar? Hetsas det mot dom svenska dagispeddona? Nä, det är rätt tyst om dom.

Med enkel FB-logik så är det många härinne som ska hålla sig borta från kvinnor och barn.

Det finns för många dårar som inte läst på om svenska historien om brott begångna av etniska svenskar, jag talar om brott begångna innan dagens invandring av s.k blattar och sandnegrer som folket här inne kallar dom.

Det var ju till och med nån dumkorkad jävel som påstod att svenskar var fostrade med kristna traditioner och rätt värderingar och därmed inte gjorde vissa brott, och det finns en del ännu dummare jävlar som tror att ett korrekt beteende sitter i hudfärgen.

FB, det misslyckade bottenskrapets samlingsplats, och nej, jag tillhör inte bottenskrapet, jag hänger bara här för och få ett gott skratt åt alla som ylar om Sveriges förfall och allehanda konspirationer, och hur allt vänds till att det är invandrarnas fel.

Trevligt med en som inte inkluderar personangrepp i sina inlägg. Respekt.
Hade gärna läst om svensk kriminalhistoria.
Har du något tips månne?

Jag kan såklart inte förneka att det finns våldsverkare bland svenskar.
Det jag egentligen ville få fram var att det är inte konstigt att såna här idéer poppar upp,
med tanke på all nyhetsrapportering om den ena våldtäkten efter den andra misshandeln,
anmärkningsvärt ofta utförd av människor kommande från vissa specifika regioner.
Och som svensken dessutom med svett och slit försöker hjälpa.
Självklart så skapar det frustration. Något annat hade varit mycket märkligt.
Senast redigerad av Overklighets 2016-10-05 kl. 22:51.
Citera
2016-10-06, 09:27
Medlem
Citat:
Men vad fan. Jag avsåg uppenbart religion och du kallar mig i princip för rasist.
Du får försöka projicera dina misslyckanden på någon annan.

De där sista raderna var väl onödiga. Du vet ingenting om mig men ändå så dömer du mig.
En simpel mobbare är vad du är.

Jag får börja med att be om ursäkt för mitt språk. Det var onödigt av mig.

Dock så hoppas jag att du inser att dina inlägg om att andra ska ta av stånd offentligt är orimliga.
Det finns inget som säger att Ali identifierar sig med Hussein, lika lite som Olle med Nils.

Att begära att man på individnivå ska ta avstånd från andra idioter bara för att dom tillhör samma religion/folkgrupp mm är icke realistiskt. Det skulle bli ett jäkla demonstrerande.

Däremot är det självklart att tex muslimska förbund ta avstånd från tex terrorattacker mm men det gör dom ju redan.
Citera
2016-10-06, 14:59
Medlem
FFVs avatar
Äh, skitsmack.

Mörda MENA männen istället, bara springa upp och hugga ner dem sen springa från platsen. Om vi tar två var så skulle det vara utopi redan nästa vecka.

Kvinnorna kan stanna för allt vad jag bryr mig, de är inte dem som misshandlar, klottrar, mördar, stjäl, bränner och våldtar.
Citera
2016-10-06, 15:03
Medlem
NoTruces avatar
Nej. Vi ska inte misshandla människor som inte gjort annat än att vara (möjligen) förtryckta av sina makar så länge de levt.

Däremot borde vi bli bättre på att reagera när vi ser folk som gör djävulskap. Tar dem på bar gärning. Göra en mental övervägning om det är värt att utmäta ett straff på stället eller inte. Rättsväsendet kommer aldrig att döma parkbajsare, åldringsrånare och otacksamma "asylanter" som slår sönder boende för att de inte får allt de pekar på.
Citera
2016-10-06, 15:08
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Många av er som skriver här är naiva. Eller så vet ni inte hur det går till i områden som ni inte ens vågar sätta era värdefulla prinsessfötter i.
Ni vet ingenting många av er.
Här där jag bor vågar inga muslimska kvinnor tvätta i tvättstugan. Deras män och söner får tvätta. Hucklekärringarna
är för fega för att gå ner i källaren.
Fega efterblivna varelser som duger till ingenting.
Tro nu inte att det är svenskar som har skrämt påskkärringarna. Jag är den enda svenskan som går ensam i källaren. Men det finns andra grupper som avskyr araber och somalier och utan att skämmas ens litegrann, ger sig på hucklekärringarna om de visar sig. Även utomhus.
Vet inte vilken planet ni lever på alla snälla, toleranta och fina svenskar.
Somali kärringarna uppfostrar söner som åker omkring med automatvapen på mopeder eller kastar granater på folk. De förtjänar ingen omtanke. Värdelösa varelser och fula som stryk.
Arabkärringarna är dumma och fega och vågar inte säga bu till en hare.
De här kvinnorna föder och uppfostrar drägget som härjar i hela Sverige. Tänk på det!
Citera
2016-10-06, 16:14
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Förresten, om en svensk kvinna får stryk av sin man och inte lyckas flytta ifrån honom så tar sociala hennes barn.
Men en muslimsk kvinna är det ingen som kräver att hon skall göra sig av med mannen och hitta ett nytt boende själv.
De muslimska kvinnorna hålls inte ansvariga för hur de sköter sina barn. Eller hur dåligt uppfostrade och kriminella barnen blir.
Muslimernas kvinnor anses inte vara parasiter när de inte jobbar.
De anses inte ha något ansvar för att de sätter många barn till värden
som de aldrig kan försörja.
Nu undrar jag, vad är det frågan om? Är muslimska kvinnor så oansvariga och mentalt efterblivna? Har de ingen vilja? Inget ansvar för sitt liv och sin avkomma?
Man får lust att rycka av dem slöjan för mindre.
Citera
2016-10-06, 21:54
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukkosjumala
Är det någon som funderat på att misshandla utländska kvinnor när dom är ute och går? T.ex. när man ser en muslimkärring som spatserar så går man och ger henne en käftsmäll och springer från platsen? Med tanke på att sådana attacker sker på daglig basis mot våra kvinnor, så tror jag att det är många som går i dessa tankar men med näven i fickan än så länge. Men sen när det briserar, och nån gör det och inspirerar andra? Hur kommer polis, media osv. hantera att massvis med utländska kvinnor får käftsmällar runt om i landet?

Samtidigt som invandrarna (främst araber och negrer och sånt) ökar sin terror mot svenska kvinnor, utför gruppvåldtäkter där dom förstör kvinnans vagina helt och hållet med järnrör eller bara skär halsen av henne.

Kvinnorna riskerar att bli måltavlor i detta rasliga krig. Vad tänker ni om mina tankar?

Jag erkänner. Jag har fantiserat om det. Om känslan att klappa till ett rasifierat huckle-troll när hon rultar omkring i sina bruna fula omsvep med sina vidriga fötter i ett par blåa strumpor och svarta sandaler. Tyvärr så hindrar rädslan över blodstänken mig från att göra allvar av fantasierna, för jag har inte så många vaccinsprutor, så det gäller att vara försiktig vid kontakt med människor av ett lägre värde.

Få saker kan reta upp mig så mycket som en grupp brun-pingviner som går omkring på mina gator. Förutom deras manliga släktingar och deras äckliga barn, då förstås.

Grejen är att jag känner mig inte ens hemsk som går omkring med sådana tankar. Jag förundras däremot över att inte fler tänker som jag.

//SS
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in