Citat:
Ursprungligen postat av
Overklighets
Poängen är väl att hela det svenska folket fördömer Eklund och tycker att han är vidrig.
Medan man inte ser röken av muslimernas fördömande mot det muslimska våldet och massvåldtäkterna.
Det fördöms ytterst sällan av den sverigevänliga klicken här på FB, några av dom värsta jävla våldsverkarna mot kvinnor var ju etniska svenskar, men här inne förskönas den etniska svensken, man målar upp ett Sverige som varit utan brott innan invandringen, läs på om svensk kriminalhistoria säger jag bara.
Hur går drevet mot svenska brottslingar? Hetsas det mot dom svenska dagispeddona? Nä, det är rätt tyst om dom.
Med enkel FB-logik så är det många härinne som ska hålla sig borta från kvinnor och barn.
Det finns för många dårar som inte läst på om svenska historien om brott begångna av etniska svenskar, jag talar om brott begångna innan dagens invandring av s.k blattar och sandnegrer som folket här inne kallar dom.
Det var ju till och med nån dumkorkad jävel som påstod att svenskar var fostrade med kristna traditioner och rätt värderingar och därmed inte gjorde vissa brott, och det finns en del ännu dummare jävlar som tror att ett korrekt beteende sitter i hudfärgen.
FB, det misslyckade bottenskrapets samlingsplats, och nej, jag tillhör inte bottenskrapet, jag hänger bara här för och få ett gott skratt åt alla som ylar om Sveriges förfall och allehanda konspirationer, och hur allt vänds till att det är invandrarnas fel.