2016-10-04, 22:21
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Har kollat på en video eller två och jag slås av hur fattigt de uttrycker sig, kan knappt läsa och uttalar ständigt saker fel. De är inte smarta alltså....och dessa har ungar som som sina förebilder!

Jag har sett några videos, tyckte de var klart med givande än t ex allt som den hjärndöda Piewdiepie kommer med. Jocke har gjort en ordentlig livsresa och det är sånt som fascinerar mig. Sen verkar det finnas många videos också som inte tilltalar mig, typ alla deras pranks som verkar vara tillgjorda.

Att <Jocke/Jonna> inte upplevs som <smarta> beror högst sannolikt på att ingen har vidareutbildat sig till något samt att de inte har umgänge av Nobelkommitté-karaktär. Jonna är dessutom ung så tror inte vi kan ha för stora förhoppningar på henne, just nu. Att dessa två skulle ha IQ under medel har jag inte hittat något som talar för, än så länge.
Citera
2016-10-05, 04:26
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsemestern
Jag har sett några videos, tyckte de var klart med givande än t ex allt som den hjärndöda Piewdiepie kommer med. Jocke har gjort en ordentlig livsresa och det är sånt som fascinerar mig. Sen verkar det finnas många videos också som inte tilltalar mig, typ alla deras pranks som verkar vara tillgjorda.

Att <Jocke/Jonna> inte upplevs som <smarta> beror högst sannolikt på att ingen har vidareutbildat sig till något samt att de inte har umgänge av Nobelkommitté-karaktär. Jonna är dessutom ung så tror inte vi kan ha för stora förhoppningar på henne, just nu. Att dessa två skulle ha IQ under medel har jag inte hittat något som talar för, än så länge.

Ja han gör det bra! drar säkert in bra med cash, så det ger jag honom alla dagar! Nu behöver man ju inte vara utbildad för att vara bildad, men det är nog som du säger, helt klart inga Nobelpristagare i deras krets...Hur gamla är de förresten? Jonna ser ju ung ut, vad kan Jocke vara 26?
Citera
2016-10-05, 08:26
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Hur gamla är de förresten? Jonna ser ju ung ut, vad kan Jocke vara 26?
Jocke (1985-10-09) fyller 31 om några dagar.

Jonna (1994-04-11) fyllde 22 i våras.

Han tog f.ö. Jonnas efternamn då de gifte sig, så Joakim Lundell (f.d. Berg) borde kanske tråden ändras till.
Citera
2016-10-05, 08:52
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Priserna rullar in. Årets youtuber och pris på barncancergalan.

Han måste gå ha kvalat in under kategorin skäggbarn?

Dom kanske bara ger honom priser för att vara snälla om han har cancer? Som en liten uppmuntran? Hoppas han kryar på sig.
Citera
2016-10-06, 01:43
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jocke (1985-10-09) fyller 31 om några dagar.

Jonna (1994-04-11) fyllde 22 i våras.

Han tog f.ö. Jonnas efternamn då de gifte sig, så Joakim Lundell (f.d. Berg) borde kanske tråden ändras till.
ok...1994 det förklar ju en del...
Citera
2016-10-06, 11:31
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
ok...1994 det förklar ju en del...

https://www.youtube.com/watch?v=XrE4aEYHNpc

Rejält psykiskt instabil tjej det där. Mycket ledsamt och tråkigt och se en ung människa må så pass dåligt. I länkade videon öppnar hon upp och talar om sina psykiska problem samt att hon och Jocke bråkar extremt mycket. Jag ger dom max 2-3 år innan det är slut.
Citera
2016-10-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex

Rejält psykiskt instabil tjej det där. Mycket ledsamt och tråkigt och se en ung människa må så pass dåligt. I länkade videon öppnar hon upp och talar om sina psykiska problem samt att hon och Jocke bråkar extremt mycket. Jag ger dom max 2-3 år innan det är slut.
Jag tror snarare att Jonna är den starka av dom, att det är Jonna som roddar medan Jocke är den som får ta emot alla priser och applåder. Jag tror Jonna är trött, mentalt helt slut. Att hålla upp den här fasaden 24/7 gör man nog inte på en handvändning. Utan Jonna hade Jocke inte vart här den han är idag. Äktenskapet kommer nog inte hålla alltför länge, det tror inte jag heller. Tänk att leva med någon som Jocke där det hela tiden handlar om honom? Usch och fy .
Citera
2016-10-06, 17:53
Medlem
Kom en ny video nu https://www.youtube.com/watch?v=g704E_J53wY

Känns som man sitter på äktenskapsrådgivning.
Men håller med om att hon verkar vara den starka.
Citera
2016-10-06, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex

Det roliga är att dom bråka extremt mycket även innan de gifte sig vilket får mig att tro att de endast gifte sig för hypen och inte för att de älska varandra/själv ville. Dom gjorde de för att få uppmärksamhet helt enkelt. Två instabila personer går aldrig hand i hand, 2-3 år är för snällt tror jag. Ger det 6 månader till.

Hur är de kan de få barn eller inte? Om inte vem beror de på?
Citera
2016-10-06, 19:14
Medlem
Kanske framstår som obalanserat ifall endast Jocke sitter och tjuter.
Citera
2016-10-06, 19:33
Medlem
jädrar anacka hon är hårdhänt henna jänta jojo

https://youtu.be/g704E_J53wY?t=529

detta kommer aldrig sluta bra. har själv varit tillsammans med en borderlinebrud. dom är omöjliga att hålla i schack. ena dan är allt bra ena dan så står hon och viftar med en kniv i hallen och skriker som en stucken gris. dom är härliga i början men sen kommer det. på med joggingskorna och spring så långt du kan och se dig inte om.

borderline är inte botbart, det är en störning i hjärnan inte nån sjukdom

slösa inte tid på dom, det kommer ALDRIG funka. fråga alla som haft ihop det med borderlinesjuka
Senast redigerad av Betongdjungelboken 2016-10-06 kl. 19:51.
Citera
2016-10-06, 19:49
Medlem
trottwells avatar
Ett sanslöst slödderpar, fläker ut sitt privatliv inför sin lågbegåvade publik, för att tjäna några kronor.
Detta är en modern form av lyteskomik.
Senast redigerad av trottwell 2016-10-06 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in