2016-08-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilon
Haha han är över 30 år och lipar för att han fick gå upp 7 på morgonen för att köra ved.. och äta upp maten som familjen bjöd på.. "annars fick man typ stryk.." vilken jävla tönt. Svår uppväxt? Vilken flicka.

Detta är så roligt. Han borde skriva barnböcker, för han har ju iallafall livlig fantasi.

Tycker J borde uppsöka psykolog, det blir bara sjukare saker han ljuger om. Snart har säkert fosterfamiljen tvingat honom att suga av en häst..för annars fick man typ stryk.
Citera
2016-08-26, 11:43
Medlem
JBernards avatar
Typiskt "loserbeteende".

Han skryter om hur mycket pengar han drar in och i tråden påstås det vara fantastiska summor. Hur det än ligger till med den saken så verkar det som om han hade hittat ett spår att jobba efter och kanske på sikt skulle kunna komma på grön kvist. Vad gör han då, när det ser ut att ordna sig? Jo, han fuckar upp det igen genom att bete sig som en idiot. En sån där omvänd Kung Midas, allt han rör vid blir skit.
Citera
2016-08-27, 01:10
Medlem
Hunden007s avatar
har en känsla om vilka program Jockiboi kommer vara med i.

Joakim är en äcklig människa som lever på småbarn. tror säkert han kan leva på sin blogg/youtube kanal men pengarna han säger sig tjäna är överkryddade totalt.
Citera
2016-08-30, 19:08
Medlem
xaniixs avatar
Vet inte om det är jättestort betydelse men nu har någon varit på hans hund med och sånt saker. Ifrån hans facebook:
Citat:
Joakim Jockiboi Lundell
3 tim ·
Som ni vet kastade ungar sten på Batman!
Efter det var vi tvungna åka till Stockholm!
Så vår granne Alex har Batman just nu...
Får samtal av Alex att dom varit där igen..
Ställt en kundvagn utanför dörren 😡😡
Samt att dom råkade möta Alex i trappen!
Och då nästan trampade sönder Batman i deras försök att fly...
Jag har fått nog nu...
Nu kommer ni hem till oss på egen risk och förstör!
För nu har ni gett er på min familj för sista gången era äckliga jävla snorungar!!
Barn på 3 år vet att man inte skadar djur och att efter ha kastat sten gå tillbaka till lägenheten och sen ställa en kundvagn och halvt försöka trampa ihjäl han i ett försök att fly undan vår granne asså....
Så har ni hört eller vet något hör av er på PM!
Citera
2016-08-30, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Widerstedt
Vi hade aldrig sex, personligen är han inte min typ och jag tror inte han gillade mig särskilt mycket heller.

Så det gjordes aldrig nån porrfilm som Lustigkurren regisserade? Det stannade vid de 2 bilderna där du håller/tittar på hans snopp?
Citera
2016-08-31, 11:57
Medlem
Storfetdases avatar
"Man ger sig inte på djur" *Går till Ica och köper fläskfilé*
Dubbelmoral...
Citera
2016-08-31, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilon
Haha han är över 30 år och lipar för att han fick gå upp 7 på morgonen för att köra ved.. och äta upp maten som familjen bjöd på.. "annars fick man typ stryk.." vilken jävla tönt. Svår uppväxt? Vilken flicka.

För det andra är det inte sant, och det enda biologiska barn som fanns hemma där,det var deras dotter på 41/2 år dom 3 andra biologiska hade flyttat hemifrån,och dom som var placerad samtidigt som han har inte samma story. Det är bara uppmärksamhet han vill ha.Det är tragiskt alltihopa han håller på med.
Citera
2016-08-31, 21:35
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Så det gjordes aldrig nån porrfilm som Lustigkurren regisserade? Det stannade vid de 2 bilderna där du håller/tittar på hans snopp?

Vi hade aldrig sex, personligen är han inte min typ och jag tror inte han gillade mig särskilt mycket heller.

Kan iofs beror på att Gustav med i leken också!

Ja de är sjukt att man kastar sten på hundar. Dagens föräldrar är ju värre än värst. Vissa saker skall ingen behöva gå genom även om man är känd på ena eller andra aättet!
Citera
2016-09-01, 01:12
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyr1993
För det andra är det inte sant, och det enda biologiska barn som fanns hemma där,det var deras dotter på 41/2 år dom 3 andra biologiska hade flyttat hemifrån,och dom som var placerad samtidigt som han har inte samma story. Det är bara uppmärksamhet han vill ha.Det är tragiskt alltihopa han håller på med.

Om det nu är så, så är det verkligen dags att någon för fram detta och ställer han mot väggen. Det lär ju finnas riktigt mycket att lyfta fram när det gäller den här killen.
Citera
2016-09-01, 01:13
Bannlyst
Blir de några barn gjorda eller skjuter han löst? Innan läste jag i någon skittidning att de försökte skaffa barn men det var ett bra tag sen och ludret ser inte gravid ut än så misstänker att det är lösa skott i bois magasin.
Citera
2016-09-01, 01:13
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa

Kan iofs beror på att Gustav med i leken också!

Ja de är sjukt att man kastar sten på hundar. Dagens föräldrar är ju värre än värst. Vissa saker skall ingen behöva gå genom även om man är känd på ena eller andra aättet!

Du har verkligen en grej med att Gustav och Widerstedt haft ihop det, va?

och nej, man ska inte kasta sten på hundar.
Citera
2016-09-02, 17:20
Medlem
Schnyggves avatar
Har kollat på en video eller två och jag slås av hur fattigt de uttrycker sig, kan knappt läsa och uttalar ständigt saker fel. De är inte smarta alltså....och dessa har ungar som som sina förebilder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in