Citat:
Ursprungligen postat av
dryopteris
Just ultrafantastiskt vet jag inte om Lotta ansåg att sexet med Martin va, dock nära inpå. Hon älskade hans trygga famn och kanske hans svartsjuka. Genom den blev hon eftertraktad och sedd.
Jag måste ändå säga att jag på ett plan förstår Martins svartsjuka. För faktum kvarstår: Lotta VAR opålitlig i sina relationer.
Hon sa att hon aldrig hade varit otrogen. Men. Hon hade inte talat sanning heller.
Vi vet att hon ljög för Per och lät honom hoppas..Ljög honom mitt i nyllet och blev galen och tvärarg när släktingarna "avslöjade" hennes lögner.
Magnus bedrog henne och hon blev helt knäckt av det. MEN. När hon åkte på en kryssning med Micke erkände hon till sin väninna ATT hon hade flörtat med någon annan kille på båten. Sen blev hon knäckt igen när Micke också lämnade henne. Lotta ansåg att det var "för hårt".
Men varför i hela friden flörta med någon annan ifall hon nu ville inleda något seriöst med Micke?
Till de flesta utomstående låtsades hon att Martin var en galen stalkare. Men till sin väninna berättade hon att de hade galet sex ihop. Snortade kokain och gjorde saker hon aldrig hade erkänt för dem som trodde sig stå henne nära och "känna henne".
Martin kände säkert på sig denna opålitligheten bakom den präktiga fasaden. Han blev helt paranoid av svartsjuka.
Martin klarade inte av det som Micke gjorde: lämna Lotta. Martins överlevnadsinstinkt var att fäkta. Micke kastade in handsken direkt.
Orka nu inte skriva att "hon förtjänade inte att dö" eller att "detta berättigar inte till att misshandla någon". Tröttsamt att sådana elementära saker måste upprepas i varje inlägg..