Ang.
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/krav-p%C3%A5-h%C3%A5rdare-tag-mot-knarket-1.3832471
Tycker att det är läskigt hur vanföreställda det svenska folket är angående Cannabis.
Nästan i klass med Nordkoreas syn och lögner mot Usa. Vem vet vi kanske låter oss styras utav en kim jong un kopia i svensk politik.
Som hon själv säger
Citat:
"Vissa talar om att hasch inte är lika farligt som heroin. Men jag känner flera som gått in i en haschpsykos och det är verkligen inte roligt, säger Ann-Sofie Hermansson (S)"
Ryser i hela kroppen av hennes påståenden. Är det sådana här personer som styr i sverige är det inte konstigt att Sverige är på väg käpprakt ner i ett helvete.
Jag är i vilket fall jävligt trött på att tryckas in i ett hörn och bli sedd som en hjärndöd dödsknarkare för att man röker cannabis, nån gång ibland. Har absolut noll i förtroende för svenskt rättsväsen och svenska politiker och det svenska folket som inte ens kan ta i riktig och konkret fakta från riktiga forskare angående den absoluta icke skadliga växten Cannabis. Men lyssna på svenska forskare istället som inte ens tittat åt "drogen" överhuvudtaget!
Cannabis gör mig inte dum i huvudet. All skit och påhittade saker som politiker och vanligt folk trycker ur sig helt lagligt gör mig dum i huvudet!
Känns som att den som möter mig med dålig kritik mot cannabis kommer få en riktig jävla käftsmäll snart! 10.000 år har människor brukat cannabis och 0 personer har dött av den. Det är flera länder som legaliserat och det har blivit mycket bättre där! Har själv rest runt, varit där och sett det. Slå det era inavlade "sitta på sitt rum" idoter, som inte ens kan testa drogen först eller resa runt och se över faktan.!