2016-07-23, 04:27
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
okej peicen hade suttit på godsvagnen i närmare 20 år när du såg den.. t-roligt.
du bara påstår att det är ziggy och sen vet du inget helt plötslig.. underbart.
dom snackade godskungar och du tar upp snow som du sett en eller två gånger som exempel.. great.

*toyproblem uppenbarligen
Vad hade du att tillföra, whine? Jag såg en asfet godspiece, fetaste jag sett. Det stod snow, det var 7-8 år sedan.
Nån som har bilder på snow-gods? Du kanske har lite? Verkar som du bor ihop med Ziggy.
Senast redigerad av psykoshippien 2016-07-23 kl. 04:31.
Citera
2016-10-03, 05:18
Medlem
Hittade jag nyss wlir i min jävla mattebok för som jag fick för två år sen, holy fucking shit!!!. wlir va ju fan tung på den tiden! Men fan att jag inte tänkte på det när jag fick boken. Skulle lyssnat på läraren och kollat på första sida direkt

Här allesammans har ni hans konstverk: https://imgur.com/gallery/kHnTB
Citera
2016-10-03, 13:23
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slisken08
Hittade jag nyss wlir i min jävla mattebok för som jag fick för två år sen, holy fucking shit!!!. wlir va ju fan tung på den tiden! Men fan att jag inte tänkte på det när jag fick boken. Skulle lyssnat på läraren och kollat på första sida direkt

Här allesammans har ni hans konstverk: https://imgur.com/gallery/kHnTB
Då ska du se vad han gör nuförtiden!
Citera
2016-10-04, 04:00
Medlem
tangos avatar
Vem e Drek? Ser rätt mycket gods av han i sävedalen.
Åker förbi där dagligen o jag gillar det jag ser....
Citera
2016-11-03, 17:21
Medlem
muntiis avatar
Vad sitter EBI EFK inne för ?
Citera
2016-11-03, 23:25
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Graffiti, stöld/snatteri och även väpnat rån om jag inte minns fel
Citera
2016-11-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Mordförsök han knuffa en csg på spåret så han fixk amputera. Han kommer aldrig kunna måla igen
Citera
2016-11-07, 16:42
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shallah
Mordförsök han knuffa en csg på spåret så han fixk amputera. Han kommer aldrig kunna måla igen

Källa på det?
Citera
2016-11-07, 17:39
Medlem
dublundarjus avatar
Citat:

Glöm inte nämna att dom hittade palmevapnet, fyra personer eftersökta av missing people och handskrivna noveller med starka anknytningar till islamistiska Hizbollah i hans pojkrum också.
Citera
2016-11-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dublundarju
Glöm inte nämna att dom hittade palmevapnet, fyra personer eftersökta av missing people och handskrivna noveller med starka anknytningar till islamistiska Hizbollah i hans pojkrum också.
Nej inte sant lyssna inte på denna kille. Dock hittade dom nycklar och ritningar till alla depåer så nu är han misstänkt för försök till sabotage/terrordåd då åklagaren vinkla det till det. Han riskerar 9 år för bara det. Lägg på morsförösöker på csg och gunen dom hitta hos han så fattar ni att det va det sista vi såg från den gode ebi på ett tag
Citera
2016-11-08, 16:17
Medlem
dublundarjus avatar
Citat:
Nej inte sant lyssna inte på denna kille. Dock hittade dom nycklar och ritningar till alla depåer så nu är han misstänkt för försök till sabotage/terrordåd då åklagaren vinkla det till det. Han riskerar 9 år för bara det. Lägg på morsförösöker på csg och gunen dom hitta hos han så fattar ni att det va det sista vi såg från den gode ebi på ett tag

Du vet man får inte mer hiphop poäng på gatan bara för att det går massa lösa rykten runt en, speciellt inte när dom startas på här flashback.
Citera
2016-11-29, 23:30
Medlem
Citat:

Ganska säker på att han kommer ut 2017 om jag inte minns fel. Dessutom lirades det depå utav honom för nån vecka sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in