2016-10-02, 10:49
Medlem
I dag kan vi komma ett steg närmare min dröm. Så kom igen nu AIK.
Citera
2016-10-02, 10:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
I dag kan vi komma ett steg närmare min dröm. Så kom igen nu AIK.

Att MFF tar Guldet?
Citera
2016-10-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Att MFF tar Guldet?

Men skrivbordet som det avgörandet.
Jag vill se vissa reaktioner
Citera
2016-10-02, 12:32
Avslutad
Citat:

Så som du bölat hela säsongen så är det nästan så att man hoppas på att vi vinner på målskillnad till slut.
Citera
2016-10-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Han skrev att Peking är ett av Allsvenskans bästa hemmalag. Förvisso ligger de inte 1:a och är därmed inte det bästa laget på hemmaplan. Däremot är de näst bäst så hur du än vrider på statistiken så kan du inte få det till att uttalandet är falskt. Hans poäng kvarstår därför och den är högst relevant.

Tjena mongo, notera frågetecknet, dvs den implicerade frågan som gentlemannen i hatten inkluderade.

Det starkaste?
Citera
2016-10-02, 12:50
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Tjena mongo, notera frågetecknet, dvs den implicerade frågan som gentlemannen i hatten inkluderade.

Det starkaste?
Äsch, missade hans parentes där. Nåja, näst starkaste. Hans poäng är relevant liksom din förklaring. Ha det gott, nu dags att dränka nervositeten. Hörs ikväll.
Citera
2016-10-02, 13:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Tror du skrivit mer om skrivbordssegern än om Blåvitt i år. Ofattbart hur gnälliga många av Göteborgarna varit.
Citera
2016-10-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Äsch, missade hans parentes där. Nåja, näst starkaste. Hans poäng är relevant liksom din förklaring. Ha det gott, nu dags att dränka nervositeten. Hörs ikväll.

Lätt hänt, Peking är starka hemma helt klart. Koncentrerade mig på frågan i mitt inlägg dock. I vilket fall som helst så kan man konstatera att vi(Blåvitt), har varit skit på bortaplan i år, jämfört med hur det var förra året, GU är fortfarande en borg dock.

Här har det vårdats en lättare bakfylla, kom precis in från en runda i löpspåren, sjukt att vi har sådant här väder i Oktober, någon klimatforskare som kan svara på varför?

Just det, håller du på Peking, så lycka till!
Citera
2016-10-02, 13:13
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror du skrivit mer om skrivbordssegern än om Blåvitt i år. Ofattbart hur gnälliga många av Göteborgarna varit.
INTE ALLA MÄÄ... GÖTEBORGARE!!!!!

Ska bli intressant och se hur det går mot Kalmar idag, känns fan som att vi kommer vinna med 5-0 idag, riktigt bra feel.
Citera
2016-10-02, 13:29
Medlem
junazs avatar
Citat:
Kan inte komma ifrån att det känns som att 75% av den här tråden senaste tiden bara handlat om IFK Göteborg...
Citera
2016-10-02, 13:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Kan inte komma ifrån att det känns som att 75% av den här tråden senaste tiden bara handlat om IFK Göteborg...

Det blir väl lätt så med ett lag i ekonomisk kris.
Citera
2016-10-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Så som du bölat hela säsongen så är det nästan så att man hoppas på att vi vinner på målskillnad till slut.

Citat:

Ursäkta att jag är en person som helst ser till att det avgörs på planen. Skillnaden är att jag är en sann fotbollsälskare medan ni är plast supportrar som skiter i ert lag vinner sina matcher. Troligen skulle ni älska att se en utländsk ägare komma och köpa ert lag och värva alla största spelarena och ha ett ett biljett pris på 1000kr för en match,då ni ändå inte besöker arenan så gör det er det samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in