2016-10-02, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Köp en glas istället för 16 spänn ger så lite och som jag sagt tidigare så händer det inte direkt så din satsning kommer att spridas över tid o du kommer inte att märka något
Vadå glas?

Ska jag köpa 100 credits eller vad fan ska jag göra?

Ok profilfotot kommer jag jobba på men förklara hur mycket credits jag ska köpa och hur jag ska använda dem
Citera
2016-10-02, 11:33
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Jag vet inte men det är det med profilbilden, för är det något som borde vara viktigt, speciellt viktigt för er som gapar om utseendet så är det väl profilbilden.
Alla här inne använder sin icke bästa bild som profilbild, kan t.om vara så att det foto som tjejerna ser är ert sämsta foto och det är ju inte bra. Att då åtgärda detta är en del av det viktiga förarbetet jag pratar om för inte fan vill man köpa extravisningar till sitt sämsta foto osv

Fikapaus i kamremsbytet...

Det där med att välja rätt bild är inte helt jävla enkelt, jag har varit med om att tjejer på andra sajter än Badoo har pekat på en specifik bild i min profil och sagt att den var just den bilden som gjorde att vi chattade och just den bilden har jag ju tyckt var en av de sämsta och egentligen aldrig skulle ha kommit med.

Den bild som någon annan tycker är bra kanske jag tycker är skit och vice versa.

Egentligen borde man ju gå till en professionell fotograf och ta bilder, men det tar fan emot att göra det...

Köpte för övrigt 2750 credits x 2 (5500 st) för 335 kr, ska nu bara komma på hur dom ska användas.
Citera
2016-10-02, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten

Det där med att välja rätt bild är inte helt jävla enkelt, jag har varit med om att tjejer på andra sajter än Badoo har pekat på en specifik bild i min profil och sagt att den var just den bilden som gjorde att vi chattade och just den bilden har jag ju tyckt var en av de sämsta och egentligen aldrig skulle ha kommit med.

Den bild som någon annan tycker är bra kanske jag tycker är skit och vice versa.

Egentligen borde man ju gå till en professionell fotograf och ta bilder, men det tar fan emot att göra det...

Köpte för övrigt 2750 credits x 2 (5500 st) för 335 kr, ska nu bara komma på hur dom ska användas.
Härligt att du drog ditt strå till stacken och pröjsade.

Pröjsar man med kort? Är rädd att badoo ska råna mig sen
Citera
2016-10-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Ojdå tänkte inte på det. Hur ska man spendera sina första 100 credits? Hur mycket kostar varje tjänst?

Ska jag radera och starta om min profil innan jag köper för bästa effekt?

Ärligt talar jag kommer testa en gång. Går det skit så köper jag tinder plus och reser till Island som enda blatten, där är man i alla fall exotisk för nordiska tjejer.

Det står under vad de kostar (smått i gråaktig färg), de flesta sakerna kostar just mellan 100-250 credits.

Man kan betala med kort, paypal, sms, och något paysafe-card?
Citera
2016-10-02, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Det står under vad de kostar (smått i gråaktig färg), de flesta sakerna kostar just mellan 100-250 credits.
Så 100 credits är onödigt att köpa?

Är rädd om jag blir en torsk haha
Citera
2016-10-02, 11:52
Medlem
Citat:
Så 100 credits är onödigt att köpa?

Är rädd om jag blir en torsk haha

Ingen aning, jag är ingen expert som brasnyggman
Citera
2016-10-02, 12:03
Bannlyst
Citat:

Köpte du via datorn?
Citera
2016-10-02, 12:09
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Härligt att du drog ditt strå till stacken och pröjsade.

Pröjsar man med kort? Är rädd att badoo ska råna mig sen

Ja jag pröjsade med kort. Så länge man använder kort som konsument så har man ett stort genomgående skydd.

Det gäller bara att hålla koll så inte Badoo fyller på automatiskt när man kommer under 200 credits, man får nämligen sätta ja eller nej på den frågan när man handlar.

Får se vad det blir av det här, det värsta som kan hända är att jag spolade ned 335 kr i toaletten.
Jag ska köra intensivt med Badoo i några månader, fram till jul eller nåt, det blir vad det blir, jag har dock aldrig tyckt om att stödja dom här tomtarna som driver dejtingsajter, men va fan, dom ska ju leva dom också.

EDIT: Köpte via mobilen.
Citera
2016-10-02, 12:15
Medlem
Citat:

Tänk nu efter så du inte får värsta pungsparken tillbaka.

Ingen regel utan undantag heter det så visst är tycke om ett foto subjektivt men med rätt bild i t.ex den där tjänsten nere i vänstra hörnan som jag inte kommer på vad det heter så generade min användning av tjänsten 4 gånger fler besök vilket blev 20, men varför ha in dom på sidan om inte sidan är förberedd så optimalt det går, har du klart hur du öppnar dialogen, vad händer sen?
Är inte detta förberett så bränns bara chanser och självförtroende

Edit att bara få in besök på en tom sida med bara fotona funkar kanske för en tia men inte för oss andra, förarbetet😉
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 12:32.
Citera
2016-10-02, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ja jag pröjsade med kort. Så länge man använder kort som konsument så har man ett stort genomgående skydd.

Det gäller bara att hålla koll så inte Badoo fyller på automatiskt när man kommer under 200 credits, man får nämligen sätta ja eller nej på den frågan när man handlar.

Får se vad det blir av det här, det värsta som kan hända är att jag spolade ned 335 kr i toaletten.
Jag ska köra intensivt med Badoo i några månader, fram till jul eller nåt, det blir vad det blir, jag har dock aldrig tyckt om att stödja dom här tomtarna som driver dejtingsajter, men va fan, dom ska ju leva dom också.

EDIT: Köpte via mobilen.
2750 credits kostar ju 649 när jag ser på mobilen? Hur fick du 5 k för 300 spänn?
Citera
2016-10-02, 12:21
Medlem
Citat:
2750 credits kostar ju 649 när jag ser på mobilen? Hur fick du 5 k för 300 spänn?

Skärpning nu för fan, halva priset via datorn.

För övrigt är det enda anledningen till att jag håller på med Tinder för badoo fungerar inte för mig öht i mobilen. Den tjänst jag använder är 100 gånger bättre i datorn än via mobil.
Att använda mobilen är bara att sabba för sig själv och bränna chanser
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 12:26.
Citera
2016-10-02, 12:24
Bannlyst
Citat:
Skärpning nu för fan, halva priset via datorn.

För övrigt är det enda anledningen till att jag håller på med Tinder för badoo fungerar inta för mig öht i mobilen. Den tjänst jag använder är 100 gånger bättre i datorn än via mobil
Ok. Badoo.com/sv eller hotornot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in