2016-07-01, 23:02
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Testade ,men verkar vara mer en oseriös sida som man måste betala för att se vilka som gillar en mm
får 100 tals likes men måste spela nått encoounters för att se vilka ,,,vafaaan
hjälp mig?
Citera
2016-07-06, 14:31
Medlem
Funderingar jag själv har gäller rejting och fotobetyg. Min badoo-profil är drygt 1 vecka gammal och min rejting är fortfarande 0. Mina foton har ungefär 25/50 röster som krävs för att se mina fotobetyg.

Mina frågor är när min rejting kommer synas och vilka som ger röster till de specifika bilder jag lagt upp.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Testade ,men verkar vara mer en oseriös sida som man måste betala för att se vilka som gillar en mm
får 100 tals likes men måste spela nått encoounters för att se vilka ,,,vafaaan
hjälp mig?

Du får se vilka som gillar dig först när du också gillar dem. Så som du upptäckt får du då lov att spela encounters. Rekommenderat är att använda en autoklicker och "Gilla" alla, för det är ju ändå så svårt att bedöma någon på bilder där variabler såsom smink, redigering och ljus är i vägen.
Citera
2016-07-09, 16:16
Medlem
Hur fan funkar fotoratingen? Jag har inte hittat någon funktion alls där man kan rösta på bilder, hur sätter de då betyg på dem?

Har för mig att de har haft en sådan funktion innan där man röstade på bilderna? Men den verkar ju vara helt borta nu så fattar inte hur bilderna kan få separata betyg.

Det roliga är ju också att två av bilderna har 1 respektive 2 i betyg där 5 är det högsta. Testade photofeeler, där var allt tvärtom, allting var i toppen, över 80% alltså. Confused.
Citera
2016-07-23, 14:27
Medlem
IIIDraculs avatar
Det går inte att rejta foton längre eller??????
Citera
2016-07-28, 17:37
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Vafan. När jag försöker logga in på min användare får jag felmeddelandet: "Dina uppgifter känns inte igen."
Till skillnad mot när jag bara skriver in fel lösenord då jag får följande: "Felaktigt inlogg eller lösenord".

Testade sedan att logga in på en fejkprofil och via den försöka kolla på min profil men då dyker det upp en bild med följande text "Sorry, något gick fel

Vi fixar & trixar och bör lösa det inom kort.
0030-0403-0002"

Någon som varit med om något liknande? Någon som vet vad som kan ha hänt och hur man kan lösa det?
Citera
2016-08-02, 21:16
Medlem
ormbitens avatar
Reggade mig på Badoo nyligen och har snackat med några tjejer i närheten av där jag bor.

Har inte löst någon betaltjänst på sajten och har heller inte för avsikt att göra det, av principsak. Dom pengarna lägger jag hellre på puben/krogen.

Jag är inte speciellt förtjust i att gynna sådana där dejtingföretag med mina pengar.

Efter att ha surfat runt på sajten och fått ett par "gilla" från engelsktalande "fotomodeller" så inser jag ju att antingen så sitter det anställda på Badoo och försöker fiska in folk till betaltjänsterna alternativt så är det gott om falska profiler.

Dummare än så är jag ju inte.

Fick dock ett gilla av en person som jag sedan hittade i encounters men av bara farten råkade jag trycka "nej" på henne.
Jag ångrade mig då jag faktiskt vet vem tjejen är och att hon bor någonstans i staden typ två mil bort, har träffat henne en gång för 3-4 år sedan lite flyktigt... Så nu blev jag ju lite nyfiken på varför hon tryckte gilla på mig...

Försökte backa på Badoo men det kom ju upp att man behövde "Superpowers" för att kunna göra det och det kommer ju upp "prova gratis i sju dagar", men gratis verkar inte vara gratis när man läser det finstilta, det verkar vara ett abonnemang man binder upp sig till?? Fult av dom...
Eftersom dom vill ha min kortinformation menar jag...

Jag har väl rätt i mina misstankar va??
Senast redigerad av ormbiten 2016-08-02 kl. 21:19.
Citera
2016-08-05, 12:21
Medlem
otukts avatar
Har kört encounters med ett 100 tal tjejer. Varför besöker ingen min sida och undrar vem det är som likeat? Eller fungerar det inte så?

Är alla med i encounters eller bara vissa? Har sett flera profiler jag inte stött på i encounters.

Har sett en del profiler på tjejer jag vet är i förhållande i min stad, men det står att dem är singlar i encounters grejen. Det borde rent av vara år gamla profiler. För dem är inte dem typerna som skulle orka hålla på & ödsla tid på dejtingsajter i onödan.

Sen kan jag inte hitta de profilerna senare för de är ju inte inloggade.

Går det att restarta encounters?
Senast redigerad av otukt 2016-08-05 kl. 13:16.
Citera
2016-08-05, 15:56
Medlem
otukts avatar
Och vad gör ryskorna (fake profilerna?) där? Vad är dem ute efter?
Citera
2016-08-05, 18:36
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Och vad gör ryskorna (fake profilerna?) där? Vad är dem ute efter?

Ja det verkar vara väldigt gott om fake-profiler på den där sajten. Förmodligen en del profiler skapade och ämnade för någon form av försök till bedrägeri eller scam... Fan vet?

90 procent av dom "gillar dig" som jag har fått är från kvinnor som talar typ engelska, ryska, ukrainska eller Thailändska...
Hmm...
Citera
2016-08-10, 14:58
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Skitsida rakt av.

Majoriteten av tjejerna ser ut som kedjerökande tonårsmorsor med äckliga tatueringar som får en att gråta. Finns en del fakeprofiler också, helt utfiskad sida.

Ni som funderar på att bli medlemmar, bli ej det. Finns inget att hämta och appen är helt horribel med en massa reklamer om jägarexamen och annat skit som dyker upp titt som tätt.
Citera
2016-08-10, 19:38
Medlem
ormbitens avatar
Ja vill man enbart söka ligg på Badoo så får man sänka sina krav rejält som kille.

Dessutom så är sajten i sig ganska värdelös om man inte har för avsikt att spendera pengar på sajten.
Citera
2016-08-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ja vill man enbart söka ligg på Badoo så får man sänka sina krav rejält som kille.

Dessutom så är sajten i sig ganska värdelös om man inte har för avsikt att spendera pengar på sajten.
Problemet är att man får ingenting om man sänker sina krav till noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in