2016-10-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredde933
Jag tycker ändå lite synd om hon som blev dödad, annars måste jag säga att Martin Jonsson må vara den mest obehagliga personen jag hört talas om..

Undrar hur han får det på fängelset? Han kan nog åka på pisk.

Sen kvinnan som dog, varför är hon så korkad och blir tillsammans med en kille som alla fattar är kriminell? Vore det inte smartare om hon undvek sådana och blev tillsammans med en helt vanlig kille med ett vanligt jobb?
Hon kanske hade daddy issues..
Citera
2016-10-01, 19:10
Medlem
Jag tror hon blev kåt på honom, men sen gick det som det gick.
Citera
2016-10-01, 19:13
Medlem
Angående Martins framtid på kåken så lär han slippa spö pga vad han gjort mot Lotta. Dom flesta som sitter där är ju araber och det är ju inget större problem med att spöa sina kvinnor för dom.
Det var väl förr som man fick spö för sådant.

Angående hur många han dödat så är han dömd för ett mord. Men han kan ju dödat fler fast inte blivit påkommen.
Citera
2016-10-01, 19:14
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Jag tycker ändå lite synd om hon som blev dödad, annars måste jag säga att Martin Jonsson må vara den mest obehagliga personen jag hört talas om..

Undrar hur han får det på fängelset? Han kan nog åka på pisk.

Sen kvinnan som dog, varför är hon så korkad och blir tillsammans med en kille som alla fattar är kriminell? Vore det inte smartare om hon undvek sådana och blev tillsammans med en helt vanlig kille med ett vanligt jobb?

Det är inte logik som gör att kvinnor dras till kriminella. Under den tid jag arbetade på ett fängelse, en avdelning för långtidsdömda, var det ett kopiöst inflöde av brev från kvinnor till de dömda. Vissa av fångarna var kända andra var det inte. Logik fungerar inte här. Det är annat som styr.
Citera
2016-10-01, 19:21
Medlem
Citat:
Jag tror hon blev kåt på honom, men sen gick det som det gick.
Kvinnor måste bli mer känsliga och sluta att bara tänka med fittan...
Citera
2016-10-01, 19:28
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hur såg hennes jobbsituation ut enligt dig?

Lotta:

“2016-04-26 14:05:21 Jag behöver ett jobb snälla, inge att bråka om ..”

För mig är hon en missbrukare. Hon tar ångestdämpande, sömnmedel, alkohol och kokain. (Lägg därtill att hon dessutom har oskyddat sex för att hon vill ha barn – ett ytterligare tecken på att hjärnan inte fungerar på männinskan som den ska. Den är kidnappad av olika substanser..)
Lotta och Martin hade redan gemensamma vänner innan de blev ett par. Eftersom Martin har bara kåkfarare och missbrukare som sina vänner, då måste Lotta vara bekant med sådana kretsar sen tidigare.
Nej. Det fanns inga gemensamma vänner
Citera
2016-10-01, 19:33
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
Det är inte logik som gör att kvinnor dras till kriminella. Under den tid jag arbetade på ett fängelse, en avdelning för långtidsdömda, var det ett kopiöst inflöde av brev från kvinnor till de dömda. Vissa av fångarna var kända andra var det inte. Logik fungerar inte här. Det är annat som styr.

Det är slut på sånt för en sån som Martin i alla fall eftersom han kommer bli bedömd som farlig för en partner så några besök lär det knappast bli för det kommer dom inte godkänna. Andra tider nu vet du.

Vad säger du om Westman 2004 som dog 2005 efter sviterna av en misshandel där Martin hoppade jämfota på hans huvud? Kände inte varandra utan det var oprovocerat.

Eller spärrvakten liggande i en pöl av sitt eget blod.
Efter att Martin Jonsson, enligt vittnesuppgifter, först skrikit att spärrvakten hade ett "judeskägg" jagade de ifatt mannen och slog honom till marken, sparkade honom i huvudet och hoppade jämfota i hans ansikte så att han förlorade det mesta av sin syn och fick en traumatisk hjärnskada.
Citera
2016-10-01, 19:51
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Tyckte också det var märkligt, har för mig att jag läste i fupen att hunden var rädd för M..😢

Absolut märkligt. Karlen har ju t.om dränkt flinten i udda mönster av bläck. Vidare så framgår det att såväl socialen som polisen försökt erbjuda henne hjälp flera ggr, och hon avböjt, trots att han varit våldsam. Nu är jag ju visserligen inte mer än man och förstår inte fullt ut det ologiska kvinnliga psyket, men varför söker man sig frivilligt till karlar med utpräglat kriminella och ointelligenta utseenden?

Läste någonstans att en tidigare kvinna till mannen valde honom för att han bjöd på många drinkar på krogen och gav henne billiga komplimanger för hennes ögon osv. Behövs det verkligen inte mer för att få kvinnor på fall?
Citera
2016-10-01, 19:57
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Absolut märkligt. Karlen har ju t.om dränkt flinten i udda mönster av bläck. Vidare så framgår det att såväl socialen som polisen försökt erbjuda henne hjälp flera ggr, och hon avböjt, trots att han varit våldsam. Nu är jag ju visserligen inte mer än man och förstår inte fullt ut det ologiska kvinnliga psyket, men varför söker man sig frivilligt till karlar med utpräglat kriminella och ointelligenta utseenden?

Läste någonstans att en tidigare kvinna till mannen valde honom för att han bjöd på många drinkar på krogen och gav henne billiga komplimanger för hennes ögon osv. Behövs det verkligen inte mer för att få kvinnor på fall?

Jo lägg till en stor bukett rosor och 100 trisslotter!! Så cirka 4000 spänn så är det homerun...
Citera
2016-10-01, 20:05
Bannlyst
Det här är så sjukt osund relation från dag ett! Hela sms koversationen är sjuk!!!
Citera
2016-10-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Jo lägg till en stor bukett rosor och 100 trisslotter!! Så cirka 4000 spänn så är det homerun...
Tror nog att han hade lindat henne vid sitt lillfinger en längre tid genom att berätta för henne hur underbar hon var på alla sätt och förstår inte ur en man kan lämna henne etc. Sedan dyker han upp med triss och 1000 rosor...men, nej det är inte alla kvinnor som går på det. Det är ett psykopatbeteende och den som är tillräckligt insatt springer åt andra hållet.
Senast redigerad av AnybodyOutThere 2016-10-01 kl. 20:14.
Citera
2016-10-01, 20:15
Medlem
Mata inte trollen säger jag bara. Det finns väl ingen (hoppas jag) som tycker att detta var annat än vidrigt, oberoende av vad BO sagt el gjort innan. INGEN förtjänar detta öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in