Citat:
Han har nog en del ogjort på mordfronten.Jo exakt han är liksom redan en mördare och har gjort en massa annat skit också. Hur f*n kan han ens få chansen att ta dejta och ha ihjäl en är liksom den stora frågan här. Han är ju bevisligen störd bortom nu att kunna leva i vårt allas samhälle så varför var han inte inom lås och bom för evigt innan är den stora frågan. Vad är han 33 och redan haft ihjäl en misshandlar ett par andra för livet med fortsatt djävla ute innan detta? WTF!!
33 år nu alltså, får väl sitta kanske 10 eller 12 år i bästa fall och sen är det nog snart igång igen.
Han lär ha ihjäl ett par stycken pers till innan han är färdig och hans eget usla liv tagit slut.
Att tro något annat är bara naivt mot bakgrund av vad man vet om honom.
Vi lever alltså i ett land där man ska få både den andra, tredje, fjärde, femte och sjätte
chansen och fler än så kanske. Att några stryker med medan man får alla sina chanser,
det bryr sig staten och rättsväsendet föga om. Så länge ingen närstående drabbas
av något dödligt våld från en obotlig mördare och våldsverkare som denne MJ så är det
liksom bara något man rycker på axlarna åt. En dotter eller hustru till någon hög jurist
eller styrande politiker som bankats sönder till köttfärs och dött, då först möjligen börjar
man kanske fundera över om inte somligt är bra galet och behöver åtgärdas radikalt.
Systern:
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23620623.ab
En av de detaljer som Camilla reagerade på i åtalet var uppgiften om att Martin Jonsson gjorde en paus i misshandeln, att hon låg och plågades under en stund innan han fortsatte med sitt våld mot henne.
– En granne hade hört ett gnyende från lägenheten. Nu förstår jag ju att det var Lotta som det kom ifrån. Sedan bara fortsatte han...
– Han kastade runt henne i lägenheten. Man får den här klumpen i magen när man läser det. Vidrigt är det enda ord som jag kan komma på, säger hon.
Camilla har också lyssnat på larmsamtalet i efterhand och själv hört Lotta i bakgrunden. Själv träffade Camilla Rudholm aldrig Martin Jonsson.
– Jag var väldigt skeptisk hela tiden. Och det var även Lotta.
– En granne hade hört ett gnyende från lägenheten. Nu förstår jag ju att det var Lotta som det kom ifrån. Sedan bara fortsatte han...
– Han kastade runt henne i lägenheten. Man får den här klumpen i magen när man läser det. Vidrigt är det enda ord som jag kan komma på, säger hon.
Camilla har också lyssnat på larmsamtalet i efterhand och själv hört Lotta i bakgrunden. Själv träffade Camilla Rudholm aldrig Martin Jonsson.
– Jag var väldigt skeptisk hela tiden. Och det var även Lotta.
Senast redigerad av Grandioso 2016-09-30 kl. 03:43.
Senast redigerad av Grandioso 2016-09-30 kl. 03:43.