Citat:
Ursprungligen postat av
nermed
Funderar ändå på att betala för att se om det är suspekt det här med gratismedlem kontra medlem. Kan du betala och se om det funkar eftersom du är 40 bast med cash och jag är fattig?
Jo vars, jag ska köra ett försök...
Jag betalar ju redan för Mötesplatsen, så varför inte...
Men jag kommer bli mäkta förvånad om det gör någon skillnad... Och då lovar jag bjuda "brasnyggman" på en öl om jag råkar träffa honom...
Citat:
Ursprungligen postat av
brasnyggman
Hallå vakna nu för fan, märker ni inte att ert självförtroende är så kört så ni letar typ anledningar för att verifiera för er själva att ni är fula, då är självförtroendet i botten verkligen och det är dags att ändra tänk, ändrar ni inget blir det inte heller bättre så gör nånting för fan
Nån skrev att han skulle testa o betala o se men märk väl att jag har typ tio bra knep för att boosta profilen o vi behöver all hjälp för att slå tiorna o då räcker det nig inte att betala bara o kanske något knep, det räcker inte
Citat:
Ursprungligen postat av
Skrahs
Okej är nog minst en sju skulle jag tro. Självförtroende har ju 0 procent att göra med nätdejting. Jag kan ha självförtroende som Donald Trump men blir ändå nekad/dissad av tjejerna när de faktiskt ser hur man ser ut så det faller liksom på det. Sen kanske chansen ökar om man söker efter tjejer i hela Sverige men är inte så intresserad av de som bor 50 mil bort går ju inte att dejta dem på ett vettigt sätt.
Ibland räcker det inte enbart med bra självförtroende... genbanken
MÅSTE ha ett spel med i galleriet.
Jag ser också mig själv som en 7:a en bra dag och det är nog också där kvinnorna ser mig. Det är i alla fall den uppfattningen jag har fått dom senaste tio åren när det gäller kvinnors uppfattning av mig.
Ja förutom kvinnorna som är från 48-49 och upp mot 53-54, dom verkar dras till mig som flugor runt en gammal kvarglömd sockerbit. Dom verkar se mig som en 9:a. Dessa kvinnor får jag ganska många inviter ifrån på både Mötesplatsen och Happypankake, men allt som oftast så befinner sig dessa kvinnor typ 20-25 mil bort.
Senast för en kvart sedan chattade jag (Mötesplatsen) med en kvinna (49 år) från Nyköping som tyckte vi skulle ses i morgon, men det är ju för fan 26 mil bort.
Dessutom är jag inte så speciellt sugen på dom i den åldern... även om just den här kvinnan faktiskt såg riktigt bra ut.
"Nermed" frågade dig förut "brasnyggman".
Hur ofta fick du gillanden och meddelanden som gratismedlem?
Ja det hade varit kul att veta...