2016-10-01, 18:05
Medlem
Va fan alla har ju barn eller så söker de vänner....

brasnyggman snyggt jobbat. Men har man vunnit det genetiska lotteriet som du verkar gjort så spelar det ingen roll vad man skriver eller att ens skriva, du behöver ju bara lägga upp en bild så kommer de ju. Livet är tyvärr inte rättvist för oss övriga...
Alternativt, söker du över hela Sverige och skriver till folk 60 mil bort från dig?
Senast redigerad av Skrahs 2016-10-01 kl. 18:14. Anledning: Edit:
Citera
2016-10-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Va fan alla har ju barn eller så söker de vänner....

brasnyggman snyggt jobbat. Men har man vunnit det genetiska lotteriet som du verkar gjort så spelar det ingen roll vad man skriver eller att ens skriva, du behöver ju bara lägga upp en bild så kommer de ju. Livet är tyvärr inte rättvist för oss övriga...
Alternativt, söker du över hela Sverige och skriver till folk 60 mil bort från dig?

Det är ju detta jag försöker få fram för allas bästa, jag ärven sjua en bra dag men har fattat läget o jag tänker inte förlora så jag ser till att jobba till mig självförtroendet o tar något till poäng på så sett, jag förstår inte hur alla pallar med att göra allting halvdant, ni gör ju det ändå varför inte se till så ni mår bra när ni gör något och inte som nu ni gör det o mår skit, för mig är det obegripligt att man kan vara så totalt utan kulor o ryggrad så man bara ger upp o blir bittra istället, för det är vad dom är domjag tänker på oavsett vad dom säger.
Herregud skall ni leva så här med ruskigt sargade självförtroende i typ 50år när man kan ha det så bra men såklart måste man då jobba lite för att uppnå resultat inget är grattis
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 18:38.
Citera
2016-10-01, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ni kommer att sitta likadant om en månad och muttra men ni var rätt nära den här gången att fullfölja det men tyvärr slutade det som vanligt, ni fullföljde inte denna gången heller..

Ni behöver inte testa att betala för det jag hann berätta räcker iaf inte tror jaf för att ni ska få tillräckligt med fart, den absolut viktigast saken med folk i närheten fick ni inte höra men jag vill ha ryggen fri så titta här grabbar, det ligger bara ett par timmar så ni får passa på nu

Det första jag ser
http://www.bilddump.se/bilder/20161001172714-81.236.21.252.jpg

Hoppsan 54st som vill matcha
http://www.bilddump.se/bilder/20161001171331-81.236.21.252.jpg

kollar vi några pm
http://www.bilddump.se/bilder/20161001173216-81.236.21.252.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20161001175427-81.236.21.252.jpg

Pågar fattar ni att ni suger kuk haha
En sak till jag har medvetet hållt igen med kanske 50% för annars hade ni inte lyssnat alls o jag ville så gärna att vi skulle komma så långt så jag kunde/visa er hela sanning, men det gick inte o det är jag glad för nu
Visst sorry att jag var ohövlig men ärligt talat, när du skrev så trodde man att du var påverkad... Försöker ju fatta din strategi men det är ju svårt som fan att fatta vad du betalar, vad du betalar.

Sen min vän så ser du helt enkelt för bra ut. Du vann det genetisks lotteriet.

Men förklara för mig vad jag ska köpa, hur jag ska köpa så ska jag göra det.

Förresten bra jobbat. Funkar det för mig så kommer jag vara evig tacksam dig.

Hur ofta fick du gillanden och meddelanden som gratismedlem?
Senast redigerad av nermed 2016-10-01 kl. 18:34.
Citera
2016-10-01, 18:36
Medlem
ormbitens avatar
Citat:

Precis, så tänker jag också...

Jag har ett par vänner som kan gå ut på krogen varje helg och ALLTID få med sig en fräsch brud hem, varenda jävla gång, det slår liksom aldrig fel, jämt när man snackar med dom så har dom vaknat i någon annans säng, varenda helg. "brasnyggman" är förmodligen en sådan person.

Om jag personligen går ut på krogen 10 helger så kanske jag 1 eller 2 av dom gångerna har med mig en brud hem, och hon är extremt sällan en snygging.

Har man vunnit i det genetiska lotteriet så har man.... just saying!

Inget ont mot dig "brasnyggman". Och Nej! Jag är inte bitter!

Du kan bara övertyga oss med din profilbild...
Citera
2016-10-01, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten

Jag har ett par vänner som kan gå ut på krogen varje helg och ALLTID få med sig en fräsch brud hem, varenda jävla gång, det slår liksom aldrig fel, jämt när man snackar med dom så har dom vaknat i någon annans säng, varenda helg. "brasnyggman" är förmodligen en sådan person.

Om jag personligen går ut på krogen 10 helger så kanske jag 1 eller 2 av dom gångerna har med mig en brud hem, och hon är extremt sällan en snygging.

Funderar ändå på att betala för att se om det är suspekt det här med gratismedlem kontra medlem. Kan du betala och se om det funkar eftersom du är 40 bast med cash och jag är fattig?
Citera
2016-10-01, 18:45
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Funderar ändå på att betala för att se om det är suspekt det här med gratismedlem kontra medlem. Kan du betala och se om det funkar eftersom du är 40 bast med cash och jag är fattig?

Hallå vakna nu för fan, märker ni inte att ert självförtroende är så kört så ni letar typ anledningar för att verifiera för er själva att ni är fula, då är självförtroendet i botten verkligen och det är dags att ändra tänk, ändrar ni inget blir det inte heller bättre så gör nånting för fan
Nån skrev att han skulle testa o betala o se men märk väl att jag har typ tio bra knep för att boosta profilen o vi behöver all hjälp för att slå tiorna o då räcker det nog inte att betala bara o kanske något knep, det räcker inte
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 19:04.
Citera
2016-10-01, 18:50
Medlem
Citat:
Det är ju detta jag försöker få fram för allas bästa, jag ärven sjua en bra dag men har fattat läget o jag tänker inte förlora så jag ser till att jobba till mig självförtroendet o tar något till poäng på så sett, jag förstår inte hur alla pallar med att göra allting halvdant, ni gör ju det ändå varför inte se till så ni mår bra när ni gör något och inte som nu ni gör det o mår skit, för mig är det obegripligt att man kan vara så totalt utan kulor o ryggrad så man bara ger upp o blir bittra istället, för det är vad dom är domjag tänker på oavsett vad dom säger.
Herregud skall ni leva så här med ruskigt sargade självförtroende i typ 50år när man kan ha det så bra men såklart måste man då jobba lite för att uppnå resultat inget är grattis

Okej är nog minst en sju skulle jag tro. Självförtroende har ju 0 procent att göra med nätdejting. Jag kan ha självförtroende som Donald Trump men blir ändå nekad/dissad av tjejerna när de faktiskt ser hur man ser ut så det faller liksom på det. Sen kanske chansen ökar om man söker efter tjejer i hela Sverige men är inte så intresserad av de som bor 50 mil bort går ju inte att dejta dem på ett vettigt sätt.
Citera
2016-10-01, 19:03
Bannlyst
Citat:
Hallå vakna nu för fan, märker ni inte att ert självförtroende är så kört så ni letar typ anledningar för att verifiera för er själva att ni är fula, då är självförtroendet i botten verkligen och det är dags att ändra tänk, ändrar ni inget blir det inte heller bättre så gör nånting för fan
Nån skrev att han skulle testa o betala o se men märk väl att jag har typ tio bra knep för att boosta profilen o vi behöver all hjälp för att slå tiorna o då räcker det nig inte att betala bara o kanske något knep, det räcker inte
Ok. Kan du berätta steg för steg vad man ska göra?
Citera
2016-10-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ok. Kan du berätta steg för steg vad man ska göra?

Alltså det är så mycket, det påminner så mycket om att trimma en bra säljare, det finns inget jättestort att ändra men massa smått skit som tillsammans ger ett bra resultat. Men jag tycker ovanpå det att jag även hittat ett par stora knep som det med profilbilden. Just nu pallar jag inte mer ieftersom jag mycket riktigt har haft en hård helg med mycket fylla vilket jag också vid minst tre tillfälle påtalat i tråden så jag fattar varför ni twistade om det och betedde er som rövhål
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 19:14.
Citera
2016-10-01, 19:13
Medlem
ormbitens avatar
Citat:

Jo vars, jag ska köra ett försök...

Jag betalar ju redan för Mötesplatsen, så varför inte...

Men jag kommer bli mäkta förvånad om det gör någon skillnad... Och då lovar jag bjuda "brasnyggman" på en öl om jag råkar träffa honom...

Citat:
Nån skrev att han skulle testa o betala o se men märk väl att jag har typ tio bra knep för att boosta profilen o vi behöver all hjälp för att slå tiorna o då räcker det nig inte att betala bara o kanske något knep, det räcker inte

Citat:
Okej är nog minst en sju skulle jag tro. Självförtroende har ju 0 procent att göra med nätdejting. Jag kan ha självförtroende som Donald Trump men blir ändå nekad/dissad av tjejerna när de faktiskt ser hur man ser ut så det faller liksom på det. Sen kanske chansen ökar om man söker efter tjejer i hela Sverige men är inte så intresserad av de som bor 50 mil bort går ju inte att dejta dem på ett vettigt sätt.

Ibland räcker det inte enbart med bra självförtroende... genbanken MÅSTE ha ett spel med i galleriet.

Jag ser också mig själv som en 7:a en bra dag och det är nog också där kvinnorna ser mig. Det är i alla fall den uppfattningen jag har fått dom senaste tio åren när det gäller kvinnors uppfattning av mig.

Ja förutom kvinnorna som är från 48-49 och upp mot 53-54, dom verkar dras till mig som flugor runt en gammal kvarglömd sockerbit. Dom verkar se mig som en 9:a. Dessa kvinnor får jag ganska många inviter ifrån på både Mötesplatsen och Happypankake, men allt som oftast så befinner sig dessa kvinnor typ 20-25 mil bort.

Senast för en kvart sedan chattade jag (Mötesplatsen) med en kvinna (49 år) från Nyköping som tyckte vi skulle ses i morgon, men det är ju för fan 26 mil bort.

Dessutom är jag inte så speciellt sugen på dom i den åldern... även om just den här kvinnan faktiskt såg riktigt bra ut.

"Nermed" frågade dig förut "brasnyggman".

Ja det hade varit kul att veta...
Citera
2016-10-01, 19:19
Medlem
Ta bort
Citera
2016-10-01, 19:23
Medlem
Citat:
Jo vars, jag ska köra ett försök...

Jag betalar ju redan för Mötesplatsen, så varför inte...

Men jag kommer bli mäkta förvånad om det gör någon skillnad... Och då lovar jag bjuda "brasnyggman" på en öl om jag råkar träffa honom...

Ibland räcker det inte enbart med bra självförtroende... genbanken MÅSTE ha ett spel med i galleriet.

Jag ser också mig själv som en 7:a en bra dag och det är nog också där kvinnorna ser mig. Det är i alla fall den uppfattningen jag har fått dom senaste tio åren när det gäller kvinnors uppfattning av mig.

Ja förutom kvinnorna som är från 48-49 och upp mot 53-54, dom verkar dras till mig som flugor runt en gammal kvarglömd sockerbit. Dom verkar se mig som en 9:a. Dessa kvinnor får jag ganska många inviter ifrån på både Mötesplatsen och Happypankake, men allt som oftast så befinner sig dessa kvinnor typ 20-25 mil bort.

Senast för en kvart sedan chattade jag (Mötesplatsen) med en kvinna (49 år) från Nyköping som tyckte vi skulle ses i morgon, men det är ju för fan 26 mil bort.

Dessutom är jag inte så speciellt sugen på dom i den åldern... även om just den här kvinnan faktiskt såg riktigt bra ut.

"Nermed" frågade dig förut "brasnyggman".

Ja det hade varit kul att veta...

Om ni lyckas så är det förvatt ni ryckt upp er och inget jag har med att göra. Jag är tämligen säker på att ni misslyckas och det hade ni aldrig gjort på mitt sätt så jag ville varken ha plus eller minus från ert badooande
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 19:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in