Citat:
Ursprungligen postat av
nermed
Helvete kan du lära dig skriva
svenska så man fattar vad du skriver! Du låter ju fan som en robot som badoo skickat iväg i marknadsföringssyfte. Tror inte tjejer gillar dig när du skriver som en kratta. Inte fan kommer du bli "snyggare genom skrivandet".
Vet du om en sak jag är bilhandlare ut i fingerspetsarna med xxxxxxx180hp i ryggen, alltså är jag xxxxxxxxxx också. Det är helt sjukt att jag tog den utbildningen som är en fil kand vilket betyder mycket skrivande. Jag är säljare o gillar matte osv men jag tog den men jag hatar verkligen att uttrycka mig i text.
Men Einstein vad gör man med problem, jag löser problemet genom korta mess o högst 3 varv på badoo/ Tinder sen över på nästa forum o där räcker en enda kontakt oftast sen är det ligg/träff som gäller alltså jag skriver som skrev tidigare 4 korta mess och sista kontakt på ett sött via ett forum som är genialisk men som ingen kör men som jag kom på för det enda det handlar för mig är att få röstkontakt på ett eller annat sätt, får jag bara röstkontakt o slipper skriva så missar jag inte många gånger, surt att du kom in o hora dig här.
Jag tjänar inte ett piss på detta, tvärtom för som du kanske kan lista ut med tanke på dina tidiga kommentarer så tar det en jävla tid för mig att skriva, så jag har lagt många timmar. Anledningen är för att jag är snäll och för att jag vet vad ett självförtroende betyder och det är alltid kul o lite kaxigt o bra för mitt självförtroende, nu har det dessutom blivit lite Match av det hela. Iaf så ör det inte kul att jag göra det om någon tror man ljuger o jag hade fixat så
att om en liten stund skulle det läggas upp lite typ bevis på hur det går för mig på Baddo, jag tog kontakt med en i tråden som jag tycker verkar vettig och kollade om han kunde verifiera i tråden så får han se för jag pallar inte juxa för mycket, jag föreslog också att vi kanske kunde ses för jag är i Malmö varannan vecka och Stockholm varannan vecka o skulle kunna möta upp fem i ta en kaffe så kunde han kolla kontot.
Men du sabbade nog detta nu för du ska iaf inte kunna se eller höra mer isf och du bara så du vet det så inte nog med att jag får ligga, jag tjänar mer på två månader än vad du gör på hela året o då går jag på halvfart haha