2016-10-01, 12:47
Medlem
Ta bort tack
Citera
2016-10-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Redovisa gärna om det gör någon skillnad...
Ganska värdelös site enligt mig. Anger man en sökradie på säg 2 mil så dyker det upp en j-vla massa ryskor, thai, öststatare... jag visste inte att ryssland låg så nära... har de redan okuperat gotland ?
Och nu ska man bekräfta med mobilnummer... om man inte har en mobil då ?

Snacka nu inte skit utan kör raka rör, jag är på sidan i stort sett varje dag och ser inte en enda, antingen blåljuger du eller så är det som jag tror ett handhavandefel. I röstmaskinen är 90% kanske mer fake/döda profiler men dom skickar man bara iväg för det är inte lönt att sortera, det är därför dom 16kr köpen som finns åt typ båda hållen ger ett så sjukt bra värde för 16spänn,nu tycker jag man ska in tre i stöten för bäst/längst effekt. Det är också en sak jag gjorde när jag såg resultatet, det va att ladda 16-48spänn bara sådär helt hux flux utan att jag satt vid datan eller satte mig där, jag ladda på för framtida effekt, det är månader sen jag gjorde det nu men måste sjuk effekt av det fortfarande för, jag önskar så att jag kunde visa upp kontot för er så ni kunde se och förstå, för det första att badoo är rena horhuset och för det andra att man kan typ snacka sig snygg o det är nog så det talesättet eller vad det nu är om att den snygge typ va tyst o dum, det är dom ju såklart inte men den snygge får tampas ideligen mot dom som fattat läget av resten alla andra, dom som fattat läget o ärv taggade som fan med pumpande självförtroende, detc är klart dom försvinner och verkar dumma då
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 12:52.
Citera
2016-10-01, 13:28
Bannlyst
Helvete vad skämmigt att enda utmärkelsen man fått är "mest aktiv"
Citera
2016-10-01, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Snacka nu inte skit utan kör raka rör, jag är på sidan i stort sett varje dag och ser inte en enda, antingen blåljuger du eller så är det som jag tror ett handhavandefel. I röstmaskinen är 90% kanske mer fake/döda profiler men dom skickar man bara iväg för det är inte lönt att sortera, det är därför dom 16kr köpen som finns åt typ båda hållen ger ett så sjukt bra värde för 16spänn,nu tycker jag man ska in tre i stöten för bäst/längst effekt. Det är också en sak jag gjorde när jag såg resultatet, det va att ladda 16-48spänn bara sådär helt hux flux utan att jag satt vid datan eller satte mig där, jag ladda på för framtida effekt, det är månader sen jag gjorde det nu men måste sjuk effekt av det fortfarande för, jag önskar så att jag kunde visa upp kontot för er så ni kunde se och förstå, för det första att badoo är rena horhuset och för det andra att man kan typ snacka sig snygg o det är nog så det talesättet eller vad det nu är om att den snygge typ va tyst o dum, det är dom ju såklart inte men den snygge får tampas ideligen mot dom som fattat läget av resten alla andra, dom som fattat läget o ärv taggade som fan med pumpande självförtroende, detc är klart dom försvinner och verkar dumma då
Helvete kan du lära dig skriva
svenska så man fattar vad du skriver! Du låter ju fan som en robot som badoo skickat iväg i marknadsföringssyfte. Tror inte tjejer gillar dig när du skriver som en kratta. Inte fan kommer du bli "snyggare genom skrivandet".
Citera
2016-10-01, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Helvete vad skämmigt att enda utmärkelsen man fått är "mest aktiv"

Ja dom är så sjukt, din är värre min o det hade jag svårt för att kunna tänka mig att kunde bli, jag har 9 st iofs bara 2 aktiv sen är resten positivare, jag vet hur det genererar kulor men jag kommer inte på det nu då återkommer ang det. Genom utmärkelserna så går det att få en rätt bra bild om personens aktiviteter på Baddo , glöm inte klicka på den för mer info, detta gör jag innan tjejen ringer, jag gör ju inte innan mer om jag misstänker något.

Här kommer ett bra tips men för att förstå hit bra det är o hur mycket det går att utnyttja så vill jag bara berätta en sak. För att fä
Citera
2016-10-01, 14:00
Medlem
Yologurus avatar
Citat:
svenska så man fattar vad du skriver! Du låter ju fan som en robot som badoo skickat iväg i marknadsföringssyfte. Tror inte tjejer gillar dig när du skriver som en kratta. Inte fan kommer du bli "snyggare genom skrivandet".

De tittar mer på innehållet snarare än hur välformulerat det är.
Citera
2016-10-01, 14:09
Medlem
Citat:

Vet du om en sak jag är bilhandlare ut i fingerspetsarna med xxxxxxx180hp i ryggen, alltså är jag xxxxxxxxxx också. Det är helt sjukt att jag tog den utbildningen som är en fil kand vilket betyder mycket skrivande. Jag är säljare o gillar matte osv men jag tog den men jag hatar verkligen att uttrycka mig i text.

Men Einstein vad gör man med problem, jag löser problemet genom korta mess o högst 3 varv på badoo/ Tinder sen över på nästa forum o där räcker en enda kontakt oftast sen är det ligg/träff som gäller alltså jag skriver som skrev tidigare 4 korta mess och sista kontakt på ett sött via ett forum som är genialisk men som ingen kör men som jag kom på för det enda det handlar för mig är att få röstkontakt på ett eller annat sätt, får jag bara röstkontakt o slipper skriva så missar jag inte många gånger, surt att du kom in o hora dig här.
Jag tjänar inte ett piss på detta, tvärtom för som du kanske kan lista ut med tanke på dina tidiga kommentarer så tar det en jävla tid för mig att skriva, så jag har lagt många timmar. Anledningen är för att jag är snäll och för att jag vet vad ett självförtroende betyder och det är alltid kul o lite kaxigt o bra för mitt självförtroende, nu har det dessutom blivit lite Match av det hela. Iaf så ör det inte kul att jag göra det om någon tror man ljuger o jag hade fixat så
att om en liten stund skulle det läggas upp lite typ bevis på hur det går för mig på Baddo, jag tog kontakt med en i tråden som jag tycker verkar vettig och kollade om han kunde verifiera i tråden så får han se för jag pallar inte juxa för mycket, jag föreslog också att vi kanske kunde ses för jag är i Malmö varannan vecka och Stockholm varannan vecka o skulle kunna möta upp fem i ta en kaffe så kunde han kolla kontot.

Men du sabbade nog detta nu för du ska iaf inte kunna se eller höra mer isf och du bara så du vet det så inte nog med att jag får ligga, jag tjänar mer på två månader än vad du gör på hela året o då går jag på halvfart haha
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 15:00.
Citera
2016-10-01, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ja dom är så sjukt, din är värre min o det hade jag svårt för att kunna tänka mig att kunde bli, jag har 9 st iofs bara 2 aktiv sen är resten positivare, jag vet hur det genererar kulor men jag kommer inte på det nu då återkommer ang det. Genom utmärkelserna så går det att få en rätt bra bild om personens aktiviteter på Baddo , glöm inte klicka på den för mer info, detta gör jag innan tjejen ringer, jag gör ju inte innan mer om jag misstänker något.

Här kommer ett bra tips men för att förstå hit bra det är o hur mycket det går att utnyttja så vill jag bara berätta en sak. För att fä
Sluta skriva så jävla osammanhängande som en åttaåring. Helvete!!! Vadå ringa? Börja på sfi förfan!
Citera
2016-10-01, 14:31
Medlem
Citat:

Jag skriver här och inte i pm, dels för att frågan eller vad det är ligger i tråden men också för att du har inte stake nog att svara på ett PM helt själv så jag tar det här.

Hur gammal är du, tänkte om det kanske kunde ursäkta?
Där förstod jag iaf lite hur en mobbad känner sig o det är ingen trevlig känsla.Jag gjorde det jag gjorde för att vara snäll o för att det blev lite prestige eftersom det precis som vanligt fanns idioter som gnällde för att om inte ta så iaf få plats.

Jag är stentuff alltid ska du veta, stentuff betyder inte som du nu tror att man är en buse, jag är laglydig och har civilcurage som fan. Jag har alltid varit den som fått ta ett steg fram när någon klyddat till det t.ex när vi varit ute, jag aldrig någonsin varit rädd eller skärrad men du din jävla microkuk sänkte mig rakt av o jag är det fortfarande o det är en obehaglig känsla men det här löser sig själv med karma så jag hoppas bara du mår ännu sämre än jag misstänker det räcker haha
Du är smuts!
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 15:12.
Citera
2016-10-01, 15:18
Medlem
Det här med röstning på bilder har jag aldrig brytt mig särskilt om. Däremot så kunde man förr i tiden kommentera brudars bilder, utan att ha super powers och utan någon "motprestation" alls. Men det kan man ju inte nu. Var annars ett ganska kul tidsfördriv, men det ledde aldrig till någonting.

Lite nedslående är ju antalet botar som man matchar med. Varje gång man ser en ny matchning och går och tittar på den pixlade bilden på personen, så kan man fan se redan på den pixlade bilden att det är en fejkprofil. Det är alltid brudar som ser ut att komma från en annan plats, en annan tidsålder. Typ tjeckiska brudar som tagit en halvproffsig modellbild år 2002 eller nåt.

Nyss matchade jag med en bot som hade 5 bilder och ingen presentationstext; de har vanligtvis bara brukat ha en bild och ha en text på presentationen som gör reklam för någon obskyr knullsida.

Jag har gått in på en del av de här knull/dejtsidorna som det länkas till åt höger och vänster och det är samma kundsupport för alla. Ett Schweiziskt moderbolag.
Citera
2016-10-01, 15:22
Medlem
ormbitens avatar
Citat:

iaf att använda folk i närheten på mobilen är vansinnigt, man bara slänger bort potentiella ligg varje gång och man bränner dessutom chansen att flirta på det bästa sättet...

Och ändå är det via "folk i närheten" i mobilen som jag har hittat samtliga mina dejter på Badoo.

Jag försöker läsa det du skriver "Brasnyggman" men mitt tips till dig blir att skriva när du är nykter och opåverkad av främmande substanser.
Citera
2016-10-01, 17:55
Medlem
Citat:
Sluta skriva så jävla osammanhängande som en åttaåring. Helvete!!! Vadå ringa? Börja på sfi förfan!

Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Och ändå är det via "folk i närheten" i mobilen som jag har hittat samtliga mina dejter på Badoo.

Jag försöker läsa det du skriver "Brasnyggman" men mitt tips till dig blir att skriva när du är nykter och opåverkad av främmande substanser.

Citat:

Ni kommer att sitta likadant om en månad och muttra men ni var rätt nära den här gången att fullfölja det men tyvärr slutade det som vanligt, ni fullföljde inte denna gången heller..

Ni behöver inte testa att betala för det jag hann berätta räcker iaf inte tror jaf för att ni ska få tillräckligt med fart, den absolut viktigast saken med folk i närheten fick ni inte höra men jag vill ha ryggen fri så titta här grabbar, det ligger bara ett par timmar så ni får passa på nu

Det första jag ser
http://www.bilddump.se/bilder/20161001172714-81.236.21.252.jpg

Hoppsan 54st som vill matcha
http://www.bilddump.se/bilder/20161001171331-81.236.21.252.jpg

kollar vi några pm
http://www.bilddump.se/bilder/20161001173216-81.236.21.252.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20161001175427-81.236.21.252.jpg

Pågar fattar ni att ni suger kuk haha
En sak till jag har medvetet hållt igen med kanske 50% för annars hade ni inte lyssnat alls o jag ville så gärna att vi skulle komma så långt så jag kunde/visa er hela sanning, men det gick inte o det är jag glad för nu
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 18:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in