Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-01, 09:37
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu har Trump rasat ner till 32% chans att vinna, så det är nog matematiskt kört.
32% matematiskt kört??
Vad hade han innan debatten?

http://www.deseretnews.com/article/865662771/Trump-has-a-1-in-3-chance-of-winning-the-White-House-Here-are-5-other-things-that-have-1-in-3-odds.h tml?pg=all
Publicerad 19 sept
Citat:
FiveThirtyEight’s Nate Silver tweeted out a slew of polls that show Trump’s chances of winning the White House rest somewhere around 34 and 33 percent, according to FiveThirtyEight’s predictions, which average a number of polls.

Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Jag kan nog några fler fula ord vill du ha ex?

Störst...... tveksamt Snyggast
This guy.

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Så den här gubbsjuke presidentkandidaten som har sugit judisk spene hela sitt liv vill inte bli president eller är han bara dum i huvudet? Du svarade inte.

Att attackera en vacker kvinna som vore han störd, kalla henne för fet när hon vunnit miss universum. Hon är smalare än 80% av amerikanska kvinnor och den fete gubben Trump har knappast något att säga i saken.
Jo han vill bli president och nej, han är inte dum i huvudet. If they hit me i hit them back (much harder).
Har Clinton någonsin haft en ad som har med policy att göra?? Verkar inte så, 1 månad kvar till valet och 200-300 mille dollar spenderat.
Hon var ju fet, hon gick upp 50 pounds nått sånt i skönhetstävlingen, men vem bryr sig egentligen.
Senast redigerad av heis 2016-10-01 kl. 09:53.
2016-10-01, 09:43
Medlem
Citat:
Nu har Trump rasat ner till 32% chans att vinna, så det är nog matematiskt kört.

Enligt vem? Din husgud Nate Silver?

Citat:
ville [/i]vinna valet, och nu känns det ju rätt klart det hela.

Där ser man. Vi har hittat en till, utöver seeeg321, som faktiskt på fullt allvar tror att det faktum att Clintons nya taleskvinna är kriminell, porraktris och har kartellkopplingar är till Clintons fördel.
2016-10-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det kanske vara sant, dock nått dom inte kommer dela med sig av till befolkningen i USA.
Så hur ska man veta det?

Det kanske är sant om Clinton också. Och om Pence. Och om Kaine.

*tar på sig seriösa minen och funderar*
2016-10-01, 09:45
Bannlyst
Citat:
Jo i och för sig, jag tror både Crooked Häxan och Trump har team som sköter twittrandet. Därför är det hela så ofattbart.

Vad har vi; jo den minst populäre demokratiska presidentkandidaten genom tiderna, och efter 8 år av impopulär demokrat i vita huset. Crooked Häxan, som de flesta amerikaner ser som själva urtypen för ohederlighet,

Och så ser Trump ut att förlora med en landslide, måste vara någon sorts rekort i dålighet?

Som sagt, ni pratar om helt irrelevanta saker, icke-problem. Demokraterna har ingen ammunition kvar så det här är allt dom kan komma med, en icke-skandal som hände för flera år sen. Medans dom helt ignorerar faktumet att hon är en sönderknarkad hora som gör porr, inte direkt den bästa att ha med sig på sitt kampanj team. Det får Melanias karriär som modell, som är ett till icke-problem, att se ut som ingenting.
2016-10-01, 09:53
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Som sagt, ni pratar om helt irrelevanta saker, icke-problem. Demokraterna har ingen ammunition kvar så det här är allt dom kan komma med, en icke-skandal som hände för flera år sen. Medans dom helt ignorerar faktumet att hon är en sönderknarkad hora som gör porr, inte direkt den bästa att ha med sig på sitt kampanj team. Det får Melanias karriär som modell, som är ett till icke-problem, att se ut som ingenting.

Alla som känner mig i denna tråd och på Flashback i övrigt vet ju att jag hoppas av hela mitt hjärta att Trump vinner, och att den rörelse han representerar vinner.

Det är därför det smärtar så otroligt att se honom totalt förinta sin egen chans att vinna.
2016-10-01, 09:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jo i och för sig, jag tror både Crooked Häxan och Trump har team som sköter twittrandet. Därför är det hela så ofattbart.

Vad har vi; jo den minst populäre demokratiska presidentkandidaten genom tiderna, och efter 8 år av impopulär demokrat i vita huset. Crooked Häxan, som de flesta amerikaner ser som själva urtypen för ohederlighet,

Och så ser Trump ut att förlora med en landslide, måste vara någon sorts rekort i dålighet?

Det är lite därför jag börjar misstänka att hypotesen om att Trump är planterad för att garantera Clintons vinst kan ha en stadig mark att stå på.

Det är på tok för konstiga ageranden från hans sida.
2016-10-01, 09:57
Medlem
Från självaste Fox News, som förklarar hur Trump har rasat sedan i måndags:

http://www.foxnews.com/politics/2016/09/30/fox-news-poll-clinton-ahead-trump-after-debate-fear-motivating-both-sides.html
2016-10-01, 10:00
Bannlyst
Citat:
Alla som känner mig i denna tråd och på Flashback i övrigt vet ju att jag hoppas av hela mitt hjärta att Trump vinner, och att den rörelse han representerar vinner.

Det är därför det smärtar så otroligt att se honom totalt förinta sin egen chans att vinna.

Dom enda som bryr sig om sånt trams är Hillary väljare, helt irrelevanta saker.
2016-10-01, 10:01
Bannlyst
Citat:

http://www.foxnews.com/politics/2016/09/30/fox-news-poll-clinton-ahead-trump-after-debate-fear-motivating-both-sides.html

Fox News är anti trump, har försökt förklara det flera gånger att dom har gjort en soft coup på Roger Ailes för att Murdochs söner skulle ta över. Dom är ultra liberala äckel som på CNN. Greta har slutat och Hannity har blivit hotad med att få sparken för att han är den enda pro trump kvar.
2016-10-01, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är lite därför jag börjar misstänka att hypotesen om att Trump är planterad för att garantera Clintons vinst kan ha en stadig mark att stå på.

Det är inte för inte som jag är böjd att hålla med dig.

Det går inte att vara så dålig som Trump på att sköta opinionen, efter 8 år med Obama, och med en motståndare som den hatade Crooked Häxan, så ska det helt enkelt inte gå för en republikan att ligga efter i opinionen.

Det ska inte gå.
2016-10-01, 10:04
Medlem
heiss avatar
Citat:

Citat:
Likely voters trust Clinton over Trump on foreign policy (+24 points), immigration (+4), terrorism (+3), and crime (+2).

De här siffrorna förstår jag inte hur hon kan leda honom i...
2016-10-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Fast det är sådan han är Trump, inget nytt precis var ju så innan han bestämde sig för att bli president.

När Trump känner att han måste försvara sig så, gör han det utan att fråga och kör oftast över sin motståndare.

Är det smart i ett president race NEJ men något man inte kan ändra.

Precis som man inte kan ändra att Clinton ska sluta ljuga.

Som att säga åt en alkoholist att sluta dricka efter 20 år kommer inte hända.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in