2016-09-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tack. Då vet jag hur jag ska trejda utan risk

Känns som kemi äntligen spelar stor roll i år. Mött två lag med bra spelare men med kass kemi, spelade ut de lagen enkelt.

Vilka ska man ha som HM/VM i 4231(2) från Calcio A som är italienare? Är Candreva och El shaarawy nåt att ha? Eller vilka skulle ni köra?

Kör Candreva som HY.. tror han passar perfekt som RM då han är bra på mycket..rätt stark också..
Kör Felipe Anderson som VY men sticker inte ut jättemycket
Citera
2016-09-30, 23:07
Medlem
Nu räcker det för idag. Ligger på 26-0-4 och 3/3 vunna drafts. Fått Coman (15k) som bäst i packsen dock, löjligt.

Angående gameplayet är det fortfarande uselt att dribbla och skillmoves är bara att glömma. Tycker dock man vant sig vid passningsspelet och gillar att det kan bli mål på 1000 olika sätt. Spelet känns inte lika linjärt.

Godnatt, mvh fyrkantiga ögon
Citera
2016-09-30, 23:14
Avslutad
Någon som har en forward att rekommendera till en BPL squad, letar efter en grym striker som inte kostar en förmögenhet
Citera
2016-09-30, 23:18
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Kör Candreva som HY.. tror han passar perfekt som RM då han är bra på mycket..rätt stark också..
Kör Felipe Anderson som VY men sticker inte ut jättemycket
Okej ska testa Candreva. Har Giovinco på topp så VM måste vara italienare. Kom på att Isigne finns ju där så ska köpa de två.

Någon som vet om man kan sälja vidare paketen man får om man fixar MLS/Liga NOS-lag i SBC?

Fan var offline blivit svårare. Brukade köra startcupen förra året och göra några mål och sen släppa kontrollen så förstalaget fick vila. Nu är det fan mycket svårare offline även om det är amatör.
Citera
2016-09-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
Någon som har en forward att rekommendera till en BPL squad, letar efter en grym striker som inte kostar en förmögenhet

Origi, Firmino, Batshuayi, Welbeck, Zaza

EDIT: Satsa på någon med lite fysik och bollkänsla inte bara pace.. känns som styrka o kontroll är bra mycket viktigare iår
Senast redigerad av m4staSWE 2016-09-30 kl. 23:25.
Citera
2016-09-30, 23:26
Medlem
Någon vänlig spelare som har lite tips på spelare att tradea med? Har 300k och spelar på One. Ni kan görna PMa om ni knte vill skriva ut till alla.
Citera
2016-09-30, 23:33
Avslutad
Citat:
Origi, Firmino, Batshuayi, Welbeck, Zaza

EDIT: Satsa på någon med lite fysik och bollkänsla inte bara pace.. känns som styrka o kontroll är bra mycket viktigare iår

Tror du Wilfried Bony kan fungera (72 PAC, 92 Strength), hans pace är ganska dålig men jag kommer omringa honom i en 4321 med RM den nya sterling kortet med 95 PAC och Depay på LM med 90 PACE, så dom kan ju göra springandet.
Citera
2016-09-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
Tror du Wilfried Bony kan fungera (72 PAC, 92 Strength), hans pace är ganska dålig men jag kommer omringa honom i en 4321 med RM den nya sterling kortet med 95 PAC och Depay på LM med 90 PACE, så dom kan ju göra springandet.

Tveksam..har inte provat någon stor stark spelare så vet inte..tror dock Batshauyi kan täcka flera punkter..styrka, teknik o någorlunda pace..
Citera
2016-09-30, 23:40
Avslutad
Citat:
Tveksam..har inte provat någon stor stark spelare så vet inte..tror dock Batshauyi kan täcka flera punkter..styrka, teknik o någorlunda pace..

Får sova på saken. Vill ju också att min striker ska funka till vad jag nu kommer ha för midfield i BPL också. Blir att fixa imorgon
Citera
2016-10-01, 00:09
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Någon som helt säkert vet om den enskilda spelarens kemi saknar betydelse så länge hela laget har 100? Vad ni upplever eller känner saknar relevans, det jag vill veta är vad EA officiellt har gått ut med. Någon som vet?
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/tips-and-tricks/how-chemistry-works-in-fut-17
Citera
2016-10-01, 00:17
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Jag har inte trejdat alls och har redan fått ihop 20k+. Använt myntbonusarna osv så når du det på en dags spelande

Men vi snackar 200k.
Citera
2016-10-01, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/tips-and-tricks/how-chemistry-works-in-fut-17

Kommer av oklar anledning inte in på länken... Lust att i korthet sammanfatta vad som står?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in