Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Vi ältar inte. Vi skriver om vad som hypotetiskt kan hända.
Och vi är några som önskar att utgången blir sådan
Undrar vad Firman kommer göra med kastaren då?

Kastaren är redan utkastad ur WM.
Förövrigt låter det som en tanke som ju uppenbarligen finns i ledet men som är oerhört liten sett till att en förkrossande majoritet hellre ser Peking vinna guldet som läget är nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Håller med, svårt att läge för HIF, men ingen får vara större än klubben, dock så har dom väl knappast ekonomi för att börja härja hej vilt och sparka folk till och höger och vänster, tror nog HIF klarar sig kvar, hoppas fan det, då AFC antagligen skulle vara alternativet. Fy fan.
För övrigt är ju denna en sådan jävla klassiker. SVT Debatt angående Kronprinsessans val av partner/förälskelse i Daniel.
https://www.youtube.com/watch?v=_jDcm-rR0vs
Klippet är en sann klassiker. Det finns bara en Gud.
Jag ser givetvis också gärna att HIF stannar kvar, enda kruxet blir om dom får HBK i kvalet då är det lite samma sak för min del (go resa, bra följe för vår del och gräs).
Okej att jag gillar att se oss lira på nya ställen men med AFC går nån gräns. Namnbyten till förbannelse, flytt av laget till en annan stad etc går emot precis allt jag står för inom fotbollen.
Nåväl, Kalmar away på söndag. Alltid småtrevligt där, fin plan och okej bortaläktare. Blir antagligen tufft och jämnt på plan och oavgjort känns nära i denna för min (och många andras) del sista bortamatch denna säsong.
Nu har ju visserligen aldrig David Elm varit någon fantastiskt spelare men att han varit helt utanför truppen på sistone i KFF känns oväntat för mig, är det nåt annat bakom än ren petning?
Beträffande vårt lag tar jag som sagt förgivet att vi startar på samma sätt som mot ÖFK med ändringen att Sabah ersätter Seb.