Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Det är å andra sidan inte läge för Henrik Larsson att ta steg uppåt i karriären. Borde kanske snegla nedåt istället.
Man kan inte låta bli att vara glad över att vi aldrig anställt Gud (Torbjörn) som tränare. Risken att hamna i ett HIF-läge om det går dåligt gör att jag är nöjd över att hans gloria får vara ren från misslyckanden.
Det blir alltid knepigt i lägen där en sådan ikon misslyckas i klubben, det är inte för inte Mild fick för stort spelrum t.ex. (där finns givetvis fler som t.ex. inte skulle gett honom pengapåsen men likväl).
Citat:
Ursprungligen postat av
knullklasson
Två poäng skulle vara värre. Jag räknar kallt med att de hade grejat en pinne i Göteborg. Räkna med att det blir liv i luckan om den matchen blir avgörandet och det är AIK som står som tvåa.
Nu skall jag inte älta beslutet i vår match i sig men man kan ju tänka sig hur det låtit i botten om ÖFK exempelvis kommit två pinnar före Bajen/DIF om en kvalplats det första beslutet där stått fast. Varje gång det blir skrivbord riskerar man sådant här.
Bangerskastaren blir inte mer populär om MFF vinner guldet på hans agerande direkt.