Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Nej de kvinnor som jobbar deltid och är ensamma klarar sig med hjälp av bidrag som finansieras av män.
Som sagt, principiella diskussioner om fördelningspolitik hör inte tråden till. Även om jag som någon slags nyliberal är mycket intresserad av sådana spörsmål. Det måste vi dock lämna därhän ty det har inte med kvinnors sexualitet att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Men kvinnor går inte ner i tid för familjen de gör det för att slippa jobba och titta på TV.
Nej, apan. Det är du som sådant gör.
Citat:
Nej kvinnors levnadsstandard är helt beroende av mäns inkomster. Du kan inte ha en bra bostad, bil, semester på en deltids-lön eller hur?
Men aaaaaapan, vi pratar om att vara självförsörjande. Inte sant?
Citat:
Jo att kvinnor får en högre standard genom att vara med män är obviously ett incitament för att vara med män. Varför skulle det inte vara det?
Varför skulle det så vara? Möjligen är det därför din man är med dig. För att du betalar. Men nä, apan. Tvåsamhet väljs för det mesta av andra skäl än ekonomiska.
Citat:
Om varje kvinna vill ha 10 män då finns det inte tillräckligt många män eller hur? Då måste kvinnorna konkurrera om männen.
Nu är det grus i aphjärnmaskineriet igen. Du säger ju att kvinnor inte vill ha män överhuvdtaget (för sexuella ändamål - det är om köttmarknaden vi pratar) men nu menar du att varje kvinna vill ha tio män. Hur ska du ha det?
Citat:
Ja exakt så när en kvinna har sex med Svennebanan blir hon besviken på att det inte blir anal-knull och gagging.
Nog förekommer det rövknull och gagging även när man ligger med bananer. Svenne sådana eller andra.
Men som du så många gånger påpekat är det inte alla kvinnor som tycker om att ha en kuk i käften. Det borde rimligen betyda att inte alla kvinnor blir besvikna av utebliven gagging? Eller säger du emot dig själv igen? Alla kvinnor vill alltså ha kuk i munnen? Hur. Ska. Du. Ha. Det?
Alla gillar olika. Eller?
Citat:
Men de får inte knulla attraktiva män eller hur? Och enligt dig har kvinnor bara sex med attraktiva män. Alltså får de inte knulla utan att betala för det.
Vadå kvinnor får inte knulla utan att betala för det? ¿Que?
Aldrig någonsin har jag skrivit att kvinnor bara har sex med attraktiva män. Vänligen länka till inlägg där jag uttrycker något sådant.
Du börjar tappa bettet nu, apan!
Citat:
Men feta kvinnor attraheras inte av feta män eller hur? Feta kvinnor vill ha vältränade män (true story) och det kan de inte få generellt.
Ingen av oss vet vad feta kvinnor tänder på. Inte sant?
Citat:
1) Män klänger på kvinnor efter sex.
2) De flesta män kan inte prestera tillsammans med andra män.
Det är ju det jag säger. Män klänger på kvinnor. Därför behöver vi inte betala.
Hört talas om chambre séparée? Men eftersom det trots allt är gängse nattklubbar vi talar om och inte knullklubbar så är mäns förmåga att sexuellt prestera tillsammans med andra män ovidkommande.
Citat:
Men heterosexualitet betyder olika saker för olika personer. Till exempel det finns män som är heterosexuella och fortfarande har sex med andra män. Så heterosexualitet för kvinnor betyder att de har sex och relationer med män men det betyder inte att kvinnor tycker om det.
Heterosexualitet är en sexuell läggning där man attraheras av det motsatta könet. Och så är det med den saken. Sedan är skalan för all del flytande. Så är det.
Men den som känner ovilja inför sex, närhet och relationer med män är
du, apan. Inte heterosexuella kvinnor i allmänhet.
Citat:
Här är belägg för det,
a) Från Wikipedia,
b) Från Kinsey,
c) Från andra kvinnor
Vi vet att du är ledsen och besviken för att du har en dysfunktionell fitta. Vi vet. Och vi förstår alla att det är lättare att acceptera dina plågor om du medelst länkar kan visa att det minsann finns andra som (inte) känner lika.
Citat:
eftersom kvinnor inte känner något vid vaginal penetration hur kan du tro att de ska vara intresserade av det?
För att det är skönt. Du vet, den där känslan när hela fiffi blir som en fuktig sugpropp som liksom bara suger tag om kuken. Det är gött!
Eller vänta, nä, du vet ju inte.
Citat:
Ja därför att det är mentalt upphetsande. Men det flesta kvinnor tycker inte att det är upphetsande de tycker bara att det är äckligt och därför vill de inte ha sex.
Jag tror inte på att du tycker att det är mentalt upphetsande, apan. Jag tror du hittar på.
Det är helt okej att du har sex fastän du inte tycker om det och till och med tycker att det är äckligt. Du behöver inte motivera för mig varför du väljer att göra det du gör.