2016-09-30, 10:59
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor är inte öppna med sina sexuella preferenser på samma sätt som män.

Så kvinnor vågar inte vara öppna med att de tycker om romantik? Det är bara män som så vågar?

Och det där gubbsnusket om femtio nyanser av grått och allt vad det var. Vad tänker du om det?

Citat:
Därför att poängen är att man ska runka till det.

Det är alltså män som är målgruppen?

Även om verbet runka förvisso även kan användas om kvinnlig onani torde det vara mindre vanligt.

Så, gubbsnusk it is alltså?

Citat:
Titta här, http://www.scb.se/sv_/hitta-statistik/statistik-efter-amne/levnadsforhallanden/jamstalldhet/jamstalldhetsstatistik/12252/12259/behallare-for-press/375659/

Hur många kvinnor skulle kunna ha en average levnads-standard på en deltids-lön? De här kvinnorna kan jobba deltid för att de är tillsammans med män som jobbar heltid. Där har du anledningen till att kvinnor har relationer med män.

Vad i statistiken säger att kvinnor inte är självförsörjande, apan?

Som den liberal jag är tycker jag att det är alldeles faktiskt att par själva styr över sin privatekonomi. Det är inte alldeles omöjligt att kvinnor går ner i arbetstid för att ta hand om gemensamma barn, inte sant? Men vad är det som säger att kvinnor inte är självförsörjande?

Citat:
Och en kvinna som har en man (med en högre inkomst än henne) har en högre levnads-standard än en kvinna som är singel.

Jajamensan, professorskan! Och en kvinna som har en man som har lägre eller samma inkomst som hon själv kommer troligtvis ha högre levnadsstandard än en ensamstående person. Könet oaktat.

Två löner är starkare än en. Otvistligt så.

Citat:
Om kvinnor gillade sex borde det vara männens marknad right?

Varför då?

Citat:
Men när Rocco anal-knullar en tjej och sen gaggar henne med sin kuk är då har det 0 med regi att göra eller hur? Så en kvinna tittar på det tycker att det verkar roligt och testar sex med Svennebanan och det är 15 minuter lamt vaginal-sex sen är det slut då blir hon väldigt besviken.

Jo, apan. Roccos rövknullande och kladdigt gaggande röv-till-mun har med regi att göra. Det här förstår alla normalbegåvade människor.

Vaginalpenetring är lamt när fittan är lam, apan. Jag förstår det.

De flesta av oss kan, som tidigare poängterat, skilja dikt från verklighet och vi blir inte besvikna när livet inte är som på film.

Citat:
1) Om kvinnor attraheras av snygga män då vill också feta och fula kvinnor ligga med snygga män eller hur?

Antagligen. Men det är ju det här med att mätta munnen efter matsäcken, va.

Citat:
2) Men snygga män vill inte ligga med feta kvinnor därför måste feta kvinnor betala för sex om de vill ligga med snygga män.

Feta kvinnor får troligen ligga med män de attraheras av. Det får sitt lystmäte uppfyllt ändå.

Citat:
3) Hur många FKKs med män finns det?

Så gott som samtliga nattklubbar är FKK:s med män. Särskilt efter klockan 01. Skillnaden är att kvinnor inte behöver betala. Tvärtom. Vi skulle ibland behöva betala för att bli av med intressenter.

Citat:

Nej du är 70 år gammal och har upptäckt Internet porr på ålderdomshemmet. Man känner att man vill bli knullad det är allt.

Nä, apan. Det här funkar inte.

Bättre kan du!

När du suger kuk känner du inget mer än att du vill ha kuk i fittan som inget känner. Apan, jag vill inte vara elak eller så, va. Men jag tror att du är ett aptrist ligg.

Just going through the motions. Är det ett uttryck du är bekant med?

Citat:

1) Det blir inte sant bara för att du upprepar det.

Att de flesta kvinnor är heterosexuella och därmed attraheras av män är sant. Punkt.

Citat:
2) Men det kan kännas som ett övergrepp även om man går med på det.

Om man inte känner något i underlivet och tycker att närhet med män är otäckt så kan det alldeles säkert kännas som ett övergrepp, ja. Det kanske till och med är ett övergrepp. Det kan inte jag svara på.

Men det här är ju problem som ligger helt och hållet hos dig, apan. Det är inget du kan lasta män för. Och du kan inte dra ner andra kvinnor i ditt svarta och ledsna lilla hål.
Senast redigerad av empoisonne 2016-09-30 kl. 11:11.
Citera
2016-09-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nej den är inte för skarp skrev med tuschpenna i dubbla lager för att texten skulle synas apan. Ditt sätt att argumentera är fortfarande undermåligt.

Det kallas ironi apan. Du hittar säkert min instagram, jag är som sagt rätt öppen med vem jag är så kan vi ha en diskussion! Jag är medelålders. Som dig. Men jag uppskattar sex. Att du inte gör det eller att du är oförskämd mot alla här är en sak.

Men du har "äntligen" råkat springa på en användare som är ungefär lika skamlös som dig.
Så. Kvinnor uppskattar sex, de flesta.
Vad är ditt instagramkonto då ? Jag orkar inte leta efter det så skicka gärna ett pm med länk. Vore kul att se.
Citera
2016-09-30, 11:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Kan inte folk posta hundra vetenskapliga länkar till babianen som bevis på att kvinnor njuter av sex.

Allt från det vetenskapliga faktumet att kvinnor har en klitoris till att kvinnor har sex utan någon som helst materiell ersättning.

Själv orkar jag inte men det känns som det enda logiska om man vill lära psykfallet något

Ja exakt klitoris är till för sexuell stimulans, vaginan är till för att föda barn. Så vad skulle kvinnor få ut av vaginal penetration?
Citera
2016-09-30, 11:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Så kvinnor vågar inte vara öppna med att de tycker om romantik? Det är bara män som så vågar?

Och det där gubbsnusket om femtio nyanser av grått och allt vad det var. Vad tänker du om det?

1) Men det är inte romantik det är våldtäks-porr, kidnappning, sex-slaveri, såna saker.

2) Det handlar om att få uppmärksamhet från en rik man. Det har inget att göra med sex.

Citat:
Det är alltså män som är målgruppen?

Även om verbet runka förvisso även kan användas om kvinnlig onani torde det vara mindre vanligt.

Så, gubbsnusk it is alltså?

Män runkar till porr, kvinnor runkar till romance novels. Jag säger runkar för att alla förstår vad som menas.

Citat:
Vad i statistiken säger att kvinnor inte är självförsörjande, apan?

Att 30% jobbar deltid till att börja med. Du kan inte ha en vanlig levnads-standard på en deltids-lön.

Citat:
Som den liberal jag är tycker jag att det är alldeles faktiskt att par själva styr över sin privatekonomi. Det är inte alldeles omöjligt att kvinnor går ner i arbetstid för att ta hand om gemensamma barn, inte sant? Men vad är det som säger att kvinnor inte är självförsörjande?

Att kvinnor behöver mäns inkomst för sin levnads-standard?

Citat:
Jajamensan, professorskan! Och en kvinna som har en man som har lägre eller samma inkomst som hon själv kommer troligtvis ha högre levnadsstandard än en ensamstående person. Könet oaktat.

Två löner är starkare än en. Otvistligt så.

Och det är ett incitament för kvinnor att ha relationer med män eller hur?

Citat:
Varför då?

För att det går flera män på varje kvinna och då finns det inte tillräckligt med män för alla?

Citat:
Jo, apan. Roccos rövknullande och kladdigt gaggande röv-till-mun har med regi att göra. Det här förstår alla normalbegåvade människor.

Vaginalpenetring är lamt när fittan är lam, apan. Jag förstår det.

De flesta av oss kan, som tidigare poängterat, skilja dikt från verklighet och vi blir inte besvikna när livet inte är som på film.

Men kvinnorna blir ju rövknullade och gaggade eller menar du att det är fake? Typ CGI?

Citat:
Antagligen. Men det är ju det här med att mätta munnen efter matsäcken, va.

Eller så kan de betala snygga män för sex? På samma sätt som män betalar kvinnor för sex.

Citat:
Feta kvinnor får troligen ligga med män de attraheras av. Det får sitt lystmäte uppfyllt ändå.

Menar du att snygga män knullar feta kvinnor? Eller att feta kvinnor attraheras av feta män?

Citat:
Så gott som samtliga nattklubbar är FKK:s med män. Särskilt efter klockan 01. Skillnaden är att kvinnor inte behöver betala. Tvärtom. Vi skulle ibland behöva betala för att bli av med intressenter.

Var är alla klubbar där män säljer sex och kvinnorna betalar?

Citat:
Nä, apan. Det här funkar inte.

Bättre kan du!

När du suger kuk känner du inget mer än att du vill ha kuk i fittan som inget känner.
Apan, jag vill inte vara elak eller så, va. Men jag tror att du är ett aptrist ligg.

Just going through the motions. Är det ett uttryck du är bekant med?

Ja.

Citat:
Att de flesta kvinnor är heterosexuella och därmed attraheras av män är sant. Punkt.

Hur vet du att det är sant?

Citat:
Om man inte känner något i underlivet och tycker att närhet med män är otäckt så kan det alldeles säkert kännas som ett övergrepp, ja. Det kanske till och med är ett övergrepp. Det kan inte jag svara på.

Men det här är ju problem som ligger helt och hållet hos dig, apan. Det är inget du kan lasta män för. Och du kan inte dra ner andra kvinnor i ditt svarta och ledsna lilla hål.

1) Jag har postat bevis för att kvinnor inte har känsel i underlivet här,

(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Så eftersom kvinnor inte känner något av vaginal sex är det en värdelös upplevelse sexuellt. Då är det logiskt att kvinnor har 0 intresse av det right?
Senast redigerad av Babianen 2016-09-30 kl. 11:55.
Citera
2016-09-30, 12:02
Medlem
Älskar Babianen, hon ger all in och backar inte. Ni som stödjer yttrandefrihet men stör er på Babianen är en bunt idioter. Kämpa på!
Citera
2016-09-30, 12:29
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
1) Men det är inte romantik det är våldtäks-porr, kidnappning, sex-slaveri, såna saker.

2) Det handlar om att få uppmärksamhet från en rik man. Det har inget att göra med sex.

Jag har inte läst om de gråa nyanserna. Men det är alltså våldtäktsporr riktat till kvinnor. Och det du kallar romantiska böcker är porr riktat till män. De sitter hemma och runkar till berättelser om den mystiske främlingen som kommer och tar kvinnan med storm. Då är jag med!

Citat:
Män runkar till porr, kvinnor runkar till romance novels. Jag säger runkar för att alla förstår vad som menas.

Nu säger du emot dig själv. Ännu en gång! Snurrigt det här, apan!

Citat:
Att 30% jobbar deltid till att börja med. Du kan inte ha en vanlig levnads-standard på en deltids-lön.

Jo. Kanske inte det lata liv i sus och dus du eftersträvar. Men många är de deltidsarbetande kvinnor som sliter på och försörjer sig själva.

Och om det nu är så att kvinnor frivilligt går ner i arbetstidstid för att underlätta familjelogistiken så är väl det ett alldeles fantastiskt upplägg? Varför kissa på kvinnor som väljer att inte satsa helhjärtat på karriären? Varför förringa deras livsval och göra gällande att de är lata parasiter?

Citat:
Att kvinnor behöver mäns inkomst för sin levnads-standard?

Här kan man för all del gå in i en mycket intressant principiell diskussion om fördelningspolitik. Det hör dock inte tråden till.

Men i allmänhet, nej. De allra flesta i Sverige är självförsörjande. Könet oaktat.

Citat:
Och det är ett incitament för kvinnor att ha relationer med män eller hur?

Nej.

Citat:
För att det går flera män på varje kvinna och då finns det inte tillräckligt med män för alla?

Om det går flera män på varje kvinna borde männen rimligen räcka till. Inte sant? Blev det trassel i aphjärnkontoret nu igen?

Citat:

Men kvinnorna blir ju rövknullade och gaggade eller menar du att det är fake? Typ CGI?

Det sker på riktigt, ja. Däremot är det i förväg bestämt vad som ska ske. Detsamma som med andra filmer som spelas in i underhållningssyfte.

Manus följs. Det är regisserat och tillrättalagt.

Citat:

Eller så kan de betala snygga män för sex? På samma sätt som män betalar kvinnor för sex.

Varför? Jag tror att de får knulla ändå.

Citat:
Menar du att snygga män knullar feta kvinnor? Eller att feta kvinnor attraheras av feta män?

Jag menade precis det jag skrev. Att feta kvinnor antagligen får ligga med män de attraheras av. Det finns därmed ingen anledning att betala för sexuellt umgänge.

Citat:
Var är alla klubbar där män säljer sex och kvinnorna betalar?

Men du, apan. Du som är en sådan strålande skönhet med briljant intellekt, jättefint hår och fantastisk kroppshållning borde veta att du kan välja och vraka bland karlarna. Som tidigare påpekats borde de rimligen ligga i drivor runt dig och grina efter din uppmärksamhet.

Till och med utseendemässiga medelmåttor som en annan får hugg ute, vet du. Alldeles gratis. Finns ingen anledning att betala för att knulla på FKK:s. Män are aplenty.

Du som är så het borde rimligen veta detta.

Citat:
Ja.

Trist, apan. Jag blir, uppriktigt och ärligt, ledsen för din skull.

Citat:
Hur vet du att det är sant?

Att heterosexualitet är den vanligast förekommande sexualiteten är allmän kännedom, apan.

Citat:
1) Jag har postat bevis för att kvinnor inte har känsel i underlivet här,

Jag vet att du hemskt gärna vill påvisa att alla kvinnor är lika döda i fittan som du. Jag förstår att det är skönt för dig att veta att du inte är ensam om dina fysiska tillkortakommanden.

Men apan, vi andra vet vad vi känner i våra fittor. Och känner gör vi.

Citat:
2) Så eftersom kvinnor inte känner något av vaginal sex är det en värdelös upplevelse sexuellt. Då är det logiskt att kvinnor har 0 intresse av det right?

Det är du som tycker att vaginal penetrering är värdelöst eftersom du inte känner något i fittan. Men ändå är penetrering det enda du tänker på när du suger kuk?

Jag säger då det, apan. Just going through the motions och allt det där.

Apan, det är du som inte tycker om sex. Och det är okej. Alla gillar olika. Oavsett om det är för att du tycker att män är äckliga, för att du inte känner något i fiffi eller något annat så är det okej. Allt är inte för alla, men det finns folk för allt.

Möjligen skulle du kunna prova homosex? Du verkar ju vara väldigt säker på att heterosexualitet inte är den vanligaste läggningen. Varför? Känner du möjligen en sexuell dragning till kvinnor? Är det därför du ständigt pratar om hur äckliga män är och hur meningslöst det är med pentererande sex?
Citera
2016-09-30, 12:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Många kvinnor föredrar tantsnusk istället för porr?

2) Det heter romantiskt men det är egentligen porr. Du kan inte sälja porr till kvinnor och skriva "PORR" i stora bokstäver det inser väl?

1) Nej självklart är kvinnor inte självförsörjande utan män skulle kvinnor leva i typ en 1a i Rinkeby. Hela kvinnors levnads-standard bygger på att de har en man som mer än fördubblar deras hushålls-inkomst.

2) Det gör att kvinnor kan leva i typ radhus i Täby, åka på semester, jobba deltid, såna saker.
Det är vad kvinnor får i utbyte mot att ha sex med män.

Ja ungefär kvinnor mår dåligt och försöker förtränga när de tvingas att ha sex med män. Därför är det ingen kvinna (typ) som går på BC eller tinder och letar efter män att ha sex med.

Men Roccos fysiska knullande är inte tillrättalagt eller hur? Så omen kvinna är nyfiken på sex och förväntar sig Rocco då blir det en stor besvikelse när en vanlig man sätter på henne i 15 minuter.

Så du tror att den finns en massa snygga män där ute som sätter på feta och fula kvinnor?

Berätta hur det känns. Om du har gjort det är det inga problem right?

1) Ja exakt man föds inte med att gilla att suga kuk bara för att man är kvinna. Då borde samma sak gälla sex med män eller hur?

2) Man föds inte med att gilla sex med män bara för att man är kvinna (generellt). Det är något som en del kvinnor lär sig att tycka om men de flesta gör det inte.

3) Så för kvinnor som inte har lärt sig att tycka om sex med män känns det bara som ett äckligt sexuellt övergrepp typ.

1) Här är en gammal bild på mig där jag klistrade in en annan text på skylten, http://img23.imagevenue.com/img.php?image=570139797_c3_123_417lo.jpg

2) Titta på texten på min skylt här som är original, http://www.imagebam.com/image/cac12f475031886 du kan se att texten på din skylt är för skarp (IMO) det ser mer ut som texten som jag klistrade in på den första bilden.

3) Kvinnor hatar att bli kallade saker som tant och kärring. De kallar sig för tjejer eller kvinnor. Så ingen kvinna kommer att kalla sig själv för kärring det är något som män säger.

4) Så jag tror att du är en fulgubbe på 70+ som har tagit någons Instagram bilder och photoshopat dem.
Nu råkar det ju finnas folk här i forumet som har träffat Buffy och vet att hon är kvinna. Kanske kan de ta och kliva fram och berätta hur det ligger till?

Vad du tror om en massa saker spelar liksom ingen roll eftersom det inte har med verkligheten att göra.

Du kanske kan berätta hur sex känns? Är det skönt för dig trots att din fitta har lika mycket liv och känsel som en självdöd aborre.

Hur käns det för dig att snaska kotte? Berätta exakt hur det känns. Du brukar ju avkräva av andra att de ska berätta.
Jag tror faktist inte att du har knullat. Så länge du inte kan bevisa det med bilder och filmer så utgår jag ifrån att du ljuger.
Lägg upp bilder på dig och pappa Babian eller finn dig i att bli kallad lögnaktig fulgubbe.
Citera
2016-09-30, 12:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Ja dina photoshop skills suger men det är inte svårt att klistra in en text på en bild (eller att klistra in en skylt som du gjorde förut).

2) Vem som helst kan ta en (eller flera) bilder från någons Instagram och klistra en skylt eller en text eller hur?

3) Hur många kvinnor postar sitt ansikte på flashback? Det gör det inte mer trovärdigt creep.

4) Nej jag är inte den enda kvinnan men de flesta kvinnor här låtsas vara män.

5) Jag känner garanterat fler vuxna kvinnor än dig bro. Du trodde seriöst att kvinnor kallar sig själva för kärringar ironiskt?

6) Just lol @ skamlös.

7) Vad är det som kvinnor ska bli kåta på exakt?

8) Svett förekommer "ibland"? Har du haft sex de senaste 20 åren?

9) Vad exakt är upphetsande med att ha en stor, tung, hårig, svettig man över sig?

10) Mitt tips är att ni tittar på bög-POV porr så är det att ha sex ungefär.

11) Titta på de här klippen,

a) Man frågar 200 kvinnor om de vill ha sex, https://www.youtube.com/watch?v=Ira9A7wSW3M

b) Kvinna frågar 100 män om de vill ha sex, https://www.youtube.com/watch?v=QBtF3I7fDfU

om majoriteten av kvinnorna gillar sex varför tackar i princip alla nej till sex?
Vilka kvinnor i forumet utger sig för att vara män?

Kom med konkreta bevis. "Anta att det är så" eller "jag tror" räknas inte som konkreta bevis. Det är bara trams.

Jo det finns kvinnor som kallar kvinnor för kärringar. Däremot har jag aldrig mött en kvinna som använt uttryck som bro eller brah. Det är typiska grabbuttryck men vi brukar inte säga så i Sverige.

Bögporr har inte med ämnet att göra för femtusensexhundrasjuttielfte gången.

Kvinnor tackar inte nej till sex hela tiden.
Citera
2016-09-30, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Kan inte folk posta hundra vetenskapliga länkar till babianen som bevis på att kvinnor njuter av sex.

Allt från det vetenskapliga faktumet att kvinnor har en klitoris till att kvinnor har sex utan någon som helst materiell ersättning.

Själv orkar jag inte men det känns som det enda logiska om man vill lära psykfallet något
Det är du som är psykfallet och alla andra som motsäger er babianen.

Kvinnor har bara sex med män som står över de för att få ut saker och ting. Ser vi kvinnliga advokater ha sex med vanliga män? Alla skilsmässor handlar om pengar och det är aldrig kvinnans korvören det handlar om.
Ven är det som alltid klagar på att de blev utnyttjade för sex? Tjejen. Kan man bli utnyttjad om man gillar sex? Självklart inte.
Arbetslösa har 23 procent chans att leva i familj medan för akademiker är siffran över 70 procent. Kan inte kvinnan jobba och betala för killen? Hur många kvinnor betalar för sina män? Inga, praktiskt taget inga. Och du säger att kvinnor gillar sex? Kvinnor hatar sex men ställer upp för att de måste för att klara sig bättre i livet. Annars får de jobba själva.
Senast redigerad av Oakbiff 2016-09-30 kl. 13:00.
Citera
2016-09-30, 13:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo. Kanske inte det lata liv i sus och dus du eftersträvar. Men många är de deltidsarbetande kvinnor som sliter på och försörjer sig själva.

Och om det nu är så att kvinnor frivilligt går ner i arbetstidstid för att underlätta familjelogistiken så är väl det ett alldeles fantastiskt upplägg? Varför kissa på kvinnor som väljer att inte satsa helhjärtat på karriären? Varför förringa deras livsval och göra gällande att de är lata parasiter?

1) Nej de kvinnor som jobbar deltid och är ensamma klarar sig med hjälp av bidrag som finansieras av män.

2) Men kvinnor går inte ner i tid för familjen de gör det för att slippa jobba och titta på TV.

Citat:
Men i allmänhet, nej. De allra flesta i Sverige är självförsörjande. Könet oaktat.

Nej kvinnors levnadsstandard är helt beroende av mäns inkomster. Du kan inte ha en bra bostad, bil, semester på en deltids-lön eller hur?

Citat:
Nej.

Jo att kvinnor får en högre standard genom att vara med män är obviously ett incitament för att vara med män. Varför skulle det inte vara det?

Citat:
Om det går flera män på varje kvinna borde männen rimligen räcka till. Inte sant? Blev det trassel i aphjärnkontoret nu igen?

Om varje kvinna vill ha 10 män då finns det inte tillräckligt många män eller hur? Då måste kvinnorna konkurrera om männen.

Citat:
Det sker på riktigt, ja. Däremot är det i förväg bestämt vad som ska ske. Detsamma som med andra filmer som spelas in i underhållningssyfte.

Manus följs. Det är regisserat och tillrättalagt.

Ja exakt så när en kvinna har sex med Svennebanan blir hon besviken på att det inte blir anal-knull och gagging.

Citat:
Varför? Jag tror att de får knulla ändå.

Men de får inte knulla attraktiva män eller hur? Och enligt dig har kvinnor bara sex med attraktiva män. Alltså får de inte knulla utan att betala för det.

Citat:
Jag menade precis det jag skrev. Att feta kvinnor antagligen får ligga med män de attraheras av. Det finns därmed ingen anledning att betala för sexuellt umgänge.

Men feta kvinnor attraheras inte av feta män eller hur? Feta kvinnor vill ha vältränade män (true story) och det kan de inte få generellt.

Citat:
Men du, apan. Du som är en sådan strålande skönhet med briljant intellekt, jättefint hår och fantastisk kroppshållning borde veta att du kan välja och vraka bland karlarna. Som tidigare påpekats borde de rimligen ligga i drivor runt dig och grina efter din uppmärksamhet.

Till och med utseendemässiga medelmåttor som en annan får hugg ute, vet du. Alldeles gratis. Finns ingen anledning att betala för att knulla på FKK:s. Män are aplenty.

Du som är så het borde rimligen veta detta.

1) Män klänger på kvinnor efter sex.

2) De flesta män kan inte prestera tillsammans med andra män.

Citat:
Att heterosexualitet är den vanligast förekommande sexualiteten är allmän kännedom, apan.

Men heterosexualitet betyder olika saker för olika personer. Till exempel det finns män som är heterosexuella och fortfarande har sex med andra män. Så heterosexualitet för kvinnor betyder att de har sex och relationer med män men det betyder inte att kvinnor tycker om det.

Citat:
Jag vet att du hemskt gärna vill påvisa att alla kvinnor är lika döda i fittan som du. Jag förstår att det är skönt för dig att veta att du inte är ensam om dina fysiska tillkortakommanden.

Men apan, vi andra vet vad vi känner i våra fittor. Och känner gör vi.

Här är belägg för det,

a) Från Wikipedia,

Citat:
The vagina as a whole, however, lacks nerve endings, which commonly hinders a woman's ability to receive sufficient sexual stimulation, including orgasm, solely from penetration of the vagina.

b) Från Kinsey,

Citat:
In most females the walls of the vagina are devoid of end organs of touch and are quite insensitive when they are gently stroked or lightly pressed. For most individuals the insensitivity extends to every part of the vagina.

c) Från andra kvinnor,

Citat:
I'm here because when I do have sex, I don't feel anything.

Citat:
I just can't feel absolutely anything. I'd be more likely to get off by rubbing my arm than from sex.

Citat:
no libido and can't feel any vaginal pleasure whatsoever.

eftersom kvinnor inte känner något vid vaginal penetration hur kan du tro att de ska vara intresserade av det?

Citat:
Det är du som tycker att vaginal penetrering är värdelöst eftersom du inte känner något i fittan. Men ändå är penetrering det enda du tänker på när du suger kuk?

Ja därför att det är mentalt upphetsande. Men det flesta kvinnor tycker inte att det är upphetsande de tycker bara att det är äckligt och därför vill de inte ha sex.
Citera
2016-09-30, 13:09
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ja exakt klitoris är till för sexuell stimulans, vaginan är till för att föda barn. Så vad skulle kvinnor få ut av vaginal penetration?

Kvinnor har en G-punkt där som ger sexuell stimulans. Jag brukar fingra tjejer där och ge orgasmer ist för klitoris då det går snabbare.

G-punkten: https://www.google.se/search?q=g-punkt+kvinna&espv=2&biw=1773&bih=960&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjalr67-bbPAhVmDJoKHf22D4gQ_AUIBigB#imgrc=QVH_wILrZBVZbM%3 A
Citera
2016-09-30, 13:12
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Det är du som är psykfallet och alla andra som motsäger er babianen.

Kvinnor har bara sex med män som står över de för att få ut saker och ting. Ser vi kvinnliga advokater ha sex med vanliga män? Alla skilsmässor handlar om pengar och det är aldrig kvinnans korvören det handlar om.
Ven är det som alltid klagar på att de blev utnyttjade för sex? Tjejen. Kan man bli utnyttjad om man gillar sex? Självklart inte.
Arbetslösa har 23 procent chans att leva i familj medan för akademiker är siffran över 70 procent. Kan inte kvinnan jobba och betala för killen? Hur många kvinnor betalar för sina män? Inga, praktiskt taget inga. Och du säger att kvinnor gillar sex? Kvinnor hatar sex men ställer upp för att de måste för att klara sig bättre i livet. Annars får de jobba själva.

Kvinnor knullar inte med män som inte attraherar dem. Kvinnor knullar män som står över dem, för att dessa män attraherar dem. Kvinnor njuter av sexet.

Jag tycker synd om dig om du aldrig har attraherat en kvinna. Men förlorare måste få finnas också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in