2016-09-29, 18:55
Medlem
Har förbokat spelet och fick idag en kod på mailen som man ska slå in vilket jag gjort men jag kan ändå inte ladda ner eller hitta skiten, vad fan är problemet? (Ps4)
Citera
2016-09-29, 19:05
Medlem
chfnos avatar
Är det någon som kan få ihop detta till 100 chemistry? http://www.futhead.com/17/squads/572418/
Citera
2016-09-29, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Jag fick några sket paket.
Samma här en del paket fick marcus berg iallafall :/
Citera
2016-09-29, 19:12
Medlem
Bongbengtssons avatar
Idiotisk fråga kanske. Men hetsiga jag undrar om man någon gång igen får återse sina spelare man skickade iväg i "truppbyggar-utmaningarna" Vad vet ni om detta?

Peace
Citera
2016-09-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitasi
Så jävla arg på CDON... förhandsbokade FIFA där och de sa att jag skulle få den idag, men de skickade inte ens den än.
Haha så surt beställde osså där ifrån dom skicka igår och det kom idag var skit nervös
Citera
2016-09-29, 19:17
Medlem
JoeL431s avatar
RB i BPL, är funderar på antingen Bellerin eller Valencia. Har inte spelat så många matcher än, verkar ju inte vara ett pace-whore-år i år igen. Kanske Valencias kort väger tyngre?
Citera
2016-09-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ska man få ett extra paket direkt om man har special edition eller kommer det på måndag? Fick bara de vanliga startpaketen (med 100% skitspelare såklart...) har skrivit in kod såklart

Fick inga drafttoken heller.

Edit: ser att flera frågar.
Jag fick 10st paket och ett var "jumbopaketet"
Citera
2016-09-29, 19:21
Medlem
chfnos avatar
Suck, samma sak varje år. "Jag fick inte min kod av CDON, Komplett har inte skickat spelet än".

Det bästa man kan göra om man vill ha spelet så tidigt som möjligt är att åka och köpa skiten direkt i butik på morgonen när det släpps. Inget illa menat...
Citera
2016-09-29, 19:34
Medlem
Ingen skriver vad ni tycker om spelet, är det roligare än 16?
Citera
2016-09-29, 19:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
Köpte spelet idag. Har laddat med trading och Sbc. Har en fin summa som väntar på mig.

Så när jag loggar in i FUT - får jag en helt ny, tom klubb? 0 coins? Wtf!

Har kollat att det är rätt EA-konto, rätt Xbox-konto. Klubben heter samma sak, grundad samma år och månad - men har inte alls samma innehåll som i appen eller webappen. Just nu funkar inte appen dock, men såg att det stämde tidigare. Någon som har samma fel? Xbox one.
Citera
2016-09-29, 19:43
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Köpte spelet idag. Har laddat med trading och Sbc. Har en fin summa som väntar på mig.

Så när jag loggar in i FUT - får jag en helt ny, tom klubb? 0 coins? Wtf!

Har kollat att det är rätt EA-konto, rätt Xbox-konto. Klubben heter samma sak, grundad samma år och månad - men har inte alls samma innehåll som i appen eller webappen. Just nu funkar inte appen dock, men såg att det stämde tidigare. Någon som har samma fel? Xbox one.

Nu kom både webappen och mobilappen igång. Jag har nu en helt tom klubb på alla plattformar och 0 coins. Hur fan gick detta till?
Citera
2016-09-29, 19:53
Medlem
Min klubb, dvs namnet och established 2015 är borta. Fick en ny skitklubb.
Ska man bara köra på eller?

EA verkar ha problem. Vem vet när det löser sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in