Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Det är fascinerande och hemskt. Och så borta från all verklighet.
Det är också ett märkligt sätt att debattera på.
https://imageshack.com/i/plaqhaKkj
Ritade lite. För emfasis.
Jämför med min bild här,
http://www.imagebam.com/image/2ff645506973241 du kan se att,
a) texten på din bild blöder inte på huden (om du inte hypotetiskt använder en permanent marker men varför skulle nån göra det?).
b) den här gången ser handen oproportionerligt liten ut?
c) är inte bilden av för dålig kvalitet för att vara tagen med en mobil 2016? Använder du riktigt gamla bilder?
Citat:
Ursprungligen postat av
jaybone
Jag slingrar mig inte. Du anklagade mig för att påstå att du ljuger. Jag frågar vart jag gjort detta påstående. Du har fortfarande inte svarat på detta. Alltså har jag aldrig anklagat dig för att ljuga. Diskussionen kommer inte längre helt enkelt.
Vad vill du säga med länkarna? Att du inte är sinnesjuk/sinnesförvirrad eller hur menar du?
Du implied att det som jag skriver inte stämmer. Du kan se att andra kvinnor skriver samma sak. Så vad är sannolikheten att jag har fel när det finns flera kvinnor som skriver samma sak?
Citat:
Ursprungligen postat av
zaf69
Men snälla lilla Babianen, att länka till ett par kvinnors uttalanden ger lika lite tyngd och substans till dina påståenden som om jag skulle sitta och citera vad vissa vilsna själar inom Hare Krishna har att säga. Däremot är vi fler bara i den här tråden som bevisligen anser att du har helt fel, dina erfarenheter är totalt fel och du har antagligen hamnat i ett mycket dåligt förhållande med din arbetslösa arab.
Eftersom han inte kan tillfredställa dej vare sej materiellt eller ekonomiskt så kan jag för mitt liv inte förstå ditt resonemang att kvinnor bara har sex med män som ger dom materiel trygghet, status eller pengar, inget av det ger ju din arab, varför ligger du med honom då?
1) Men det ger en viss tyngd när det är fler kvinnor som säger samma sak eller hur?
2) Sen får du förklara varför de här kvinnorna skulle vara vilsna själar? Varför är de inte helt vanliga kvinnor som säger som det är?
3) Vilka belägg har du för att jag har fel?
4) Jag personligen är inte intresserad av materiella saker men jag är ett undantag de flesta kvinnor får mycket mer njutning av materiella saker eller mat än av sex.