2016-09-29, 16:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har aldrig behövt betala. Tror att det gäller de flesta kvinnor. Snubbar är lättvälta, remember?

Men det finns massor med kvinnor som är feta och fula och som också vill ha sex med snygga killar eller hur? Då borde det finnas en markand för det?

Citat:
Jag tänder på att ge huvud. Tycker om att ha min snubbes kuk i munnen. Höra honom stöna av vällust. Det är härligt att göra det skönt för sin partner.

Kan inte du beskriva hur det känns att suga på en kuk?

Citat:
Heterosexuella män skulle inte tycka om det. En del bögar skulle tycka om det om person och situation är rätt.

Så varför skulle heterosexuella kvinnor tycka om att få en kuk i munnen? Tror du att man automatiskt gillar att suga kuk bara för att man är kvinna?
Citera
2016-09-29, 16:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Credd till dig som orkar debattera med babianen.

Det finns några konton på det här forumet som oroar mig. Det verkar vara troll, men någonstans måste ändå någon tänka tankarna för att texten ska kunna produceras på det här forumet. Babianen är en mycket sjuk individ. Ett roligt plus är att hen verkar vara så enormt porrskadad att allt landar i porren oavsett ämne

Mer trådstartvänligt. Tjejer är intresserade av sex, iaf de som har sex med mig. Inget jag behöver betala för heller. De gör det helt frivilligt.

Jag har länkat till flera kvinnor som säger ungefär samma sak längre bak i tråden. Ljuger de också?
Citera
2016-09-29, 16:12
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag har länkat till flera kvinnor som säger ungefär samma sak längre bak i tråden. Ljuger de också?

Vart skriver jag att du ljuger?
Citera
2016-09-29, 16:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vart skriver jag att du ljuger?

Svara på frågan, har jag fel om jag kan visa andra kvinnor som säger samma sak?
Citera
2016-09-29, 16:15
Medlem
jaybones avatar
Citat:

Svara på min fråga, vart skriver jag att du ljuger?
Citera
2016-09-29, 16:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Svara på min fråga, vart skriver jag att du ljuger?

Slingra dig inte, titta på de här kvinnorna,

Citat:
so, is there the teeniest, tiniest chance, then, that PIV (“intercourse”) is not inherently erotic, either, to women? can we at least admit that much: that theres at least an infantiscimally small chance that this is true?

Citat:
Sex has always disgusted me, and performing oral sex makes me throw up. I started having sex when I was 18 and I never felt as though I wanted sex, it was just something expected of me. I’ve been married twice, have two children, and never could get used to it. It smells bad, I don’t feel any different than if someone were rubbing my elbow,

vad säger du om det här?
Citera
2016-09-29, 16:34
Medlem
jaybones avatar
Citat:

Jag slingrar mig inte. Du anklagade mig för att påstå att du ljuger. Jag frågar vart jag gjort detta påstående. Du har fortfarande inte svarat på detta. Alltså har jag aldrig anklagat dig för att ljuga. Diskussionen kommer inte längre helt enkelt.

Vad vill du säga med länkarna? Att du inte är sinnesjuk/sinnesförvirrad eller hur menar du?
Citera
2016-09-29, 16:36
Medlem
Citat:

vad säger du om det här?

Men snälla lilla Babianen, att länka till ett par kvinnors uttalanden ger lika lite tyngd och substans till dina påståenden som om jag skulle sitta och citera vad vissa vilsna själar inom Hare Krishna har att säga. Däremot är vi fler bara i den här tråden som bevisligen anser att du har helt fel, dina erfarenheter är totalt fel och du har antagligen hamnat i ett mycket dåligt förhållande med din arbetslösa arab.
Eftersom han inte kan tillfredställa dej vare sej materiellt eller ekonomiskt så kan jag för mitt liv inte förstå ditt resonemang att kvinnor bara har sex med män som ger dom materiel trygghet, status eller pengar, inget av det ger ju din arab, varför ligger du med honom då?
Citera
2016-09-29, 16:52
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Det är snarare så att du inte bevisligen har rätt. Hört talas om statistisk säkerställt? Det som påvisas i en undersökning ska med hög sannolikhet kunna påvisa hur det ser ut i verkligheten. Som kvinnors inställning till sex.
Det hela är förstås mer komplicerat än så men vi kan med 100% säkerhet säga att de kvinnor du hänvisar till inte är tillräcklig som urvalsgrupp för att bevisa någonting.

Så, det är inte bevisat att du har rätt. På något vis.
Citera
2016-09-29, 16:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är fascinerande och hemskt. Och så borta från all verklighet.
Det är också ett märkligt sätt att debattera på.

https://imageshack.com/i/plaqhaKkj

Ritade lite. För emfasis.

Jämför med min bild här, http://www.imagebam.com/image/2ff645506973241 du kan se att,

a) texten på din bild blöder inte på huden (om du inte hypotetiskt använder en permanent marker men varför skulle nån göra det?).

b) den här gången ser handen oproportionerligt liten ut?

c) är inte bilden av för dålig kvalitet för att vara tagen med en mobil 2016? Använder du riktigt gamla bilder?

Citat:
Jag slingrar mig inte. Du anklagade mig för att påstå att du ljuger. Jag frågar vart jag gjort detta påstående. Du har fortfarande inte svarat på detta. Alltså har jag aldrig anklagat dig för att ljuga. Diskussionen kommer inte längre helt enkelt.

Vad vill du säga med länkarna? Att du inte är sinnesjuk/sinnesförvirrad eller hur menar du?

Du implied att det som jag skriver inte stämmer. Du kan se att andra kvinnor skriver samma sak. Så vad är sannolikheten att jag har fel när det finns flera kvinnor som skriver samma sak?

Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Men snälla lilla Babianen, att länka till ett par kvinnors uttalanden ger lika lite tyngd och substans till dina påståenden som om jag skulle sitta och citera vad vissa vilsna själar inom Hare Krishna har att säga. Däremot är vi fler bara i den här tråden som bevisligen anser att du har helt fel, dina erfarenheter är totalt fel och du har antagligen hamnat i ett mycket dåligt förhållande med din arbetslösa arab.
Eftersom han inte kan tillfredställa dej vare sej materiellt eller ekonomiskt så kan jag för mitt liv inte förstå ditt resonemang att kvinnor bara har sex med män som ger dom materiel trygghet, status eller pengar, inget av det ger ju din arab, varför ligger du med honom då?

1) Men det ger en viss tyngd när det är fler kvinnor som säger samma sak eller hur?

2) Sen får du förklara varför de här kvinnorna skulle vara vilsna själar? Varför är de inte helt vanliga kvinnor som säger som det är?

3) Vilka belägg har du för att jag har fel?

4) Jag personligen är inte intresserad av materiella saker men jag är ett undantag de flesta kvinnor får mycket mer njutning av materiella saker eller mat än av sex.
Citera
2016-09-29, 16:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Emmanuel
Det är snarare så att du inte bevisligen har rätt. Hört talas om statistisk säkerställt? Det som påvisas i en undersökning ska med hög sannolikhet kunna påvisa hur det ser ut i verkligheten. Som kvinnors inställning till sex.
Det hela är förstås mer komplicerat än så men vi kan med 100% säkerhet säga att de kvinnor du hänvisar till inte är tillräcklig som urvalsgrupp för att bevisa någonting.

Så, det är inte bevisat att du har rätt. På något vis.

1) Har du tittat på Kontulas bok, Between sexual desire and reality: The
evolution of sex in Finland
? Där kan du hitta hur mycket statistik som helst.

2) Här kan du se studier på 1000 tals personer över flera länder, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) alla visar att kvinnor har ett mycket lägre intresse för sex än män,

Citat:
In a comprehensive review, Baumeister, Catanese, and Vohs
(2001) surveyed a broad range of research results indicating
that, on average, men’s sex drive is higher than women’s.
In
summarizing their findings, they observed that ‘‘[t]here were
no measures that showed women having stronger drives than
men’’
(p. 264).

Citat:
Schmitt concluded that ‘‘[t]hese results…place sex
differences in sociosexuality…among the largest and culturally
most robust ever documented in the domain of sex
and human mating’’
Senast redigerad av Babianen 2016-09-29 kl. 17:00.
Citera
2016-09-29, 17:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jämför med min bild här, http://www.imagebam.com/image/2ff645506973241 du kan se att,

a) texten på din bild blöder inte på huden (om du inte hypotetiskt använder en permanent marker men varför skulle nån göra det?).

b) den här gången ser handen oproportionerligt liten ut?

c) är inte bilden av för dålig kvalitet för att vara tagen med en mobil 2016? Använder du riktigt gamla bilder?

Du implied att det som jag skriver inte stämmer. Du kan se att andra kvinnor skriver samma sak. Så vad är sannolikheten att jag har fel när det finns flera kvinnor som skriver samma sak?

1) Men det ger en viss tyngd när det är fler kvinnor som säger samma sak eller hur?

2) Sen får du förklara varför de här kvinnorna skulle vara vilsna själar? Varför är de inte helt vanliga kvinnor som säger som det är?

3) Vilka belägg har du för att jag har fel?

4) Jag personligen är inte intresserad av materiella saker men jag är ett undantag de flesta kvinnor får mycket mer njutning av materiella saker eller mat än av sex.
Jag använde ett filter det finns på vanliga iPhones. och vattenfast eyeliner, som inte "blöder"
https://imageshack.com/i/pnSfzNQZj

En till bara för dig apan. Det är intressant hur du försöker få det till att alla som inte håller med dig antingen är fulgubbar eller att de ljuger. Du drar till med dåliga källor och använder dig själv som talesperson för andra kvinnor. Jag tycker att det är ett ganska märkligt beteende.

Finns gott om kvinnor i den här tråden som menar att kvinnor är intresserade av sex. Att du hävdar att samtliga av dessa är män är ju humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in