Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det är inte relevant. Det relevanta är att ibland får även människor utan ekonomisk eller social status ligga.
Jo jag hävdar nog att det är relevant huruvida det sker 2 gånger eller 12 gånger samt även om det rör sig om vulgära tjackluder från Flashback eller om det är välvårdade snyggon ur den övre delen av medelklassen. Ibland får även fattiga och hemlösa snubbar äta på restaurang, kan man säga, men om det sker 1-2 gånger på ren nåder och om restaurangen är sunkig så säger det kanske inte så mycket. Men visst, alla får ligga. Om de ligger i tillräckligt mycket. Frågan är vad man har för krav.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det där är ett manligt troll dude.
Nej dude jag vet med 100% säkerhet att hon inte är ett manligt troll dude. Så lol dude, just lol. Lol wut? Just lol. Dude.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Det vet jag. Själv är jag både gammal och ful.
Men nä, kvinnor knullar sig inte till pengar i den utsträckning du vill göra gällande. Då skulle fler av oss fitta till oss välstånd. Även en gammal fulis som en annan skulle kunna snärja en välbärgad partner. Ett gott liv lockar. Men du vet, sådana konstellationer kostar trots allt mer än de faktiskt smakar. Även för kvinnan.
Återigen, du lyssnar inte på vad jag säger. De flesta män är inte rika. Inse hur stor konkurrens det är om de få män som faktiskt är rika.
Så nej, en gammal och ful kvinna kan inte snärja en välbärgad partner. Finns inte på kartan. Vänd på steken ett tag, tror du att du hade tagit en ful, arbetslös, fattig gubbe utan status om du hade varit 20 och sett ut så här:
http://s8.favim.com/orig/150610/body-girl-goals-summer-Favim.com-2807809.jpg
Var realist.
Citat:
Om det endast har handlat om ett snabbt ligg är jag rädd att du faktiskt aldrig har upplevt kvinnlig kättja.
Har haft relationer också och visst, tjejer är ganska kåta av sig. Det jag säger är inte att tjejer inte är kåta emellanåt, det jag säger är att tjejers "intresse" för sex oftast beror på andra saker än mäns. Jag är snart 50 så borde veta. Har många års erfarenhet av kjoltygen.
Citat:
Väntar med spänning!
Samma här!