Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja men så nära yrkesknullare som kvinnan kan komma. Det är den man som mest sannolikt levererar en bra upplevelse.
Har man en dödfitta utan känsel och tycker att närhet med män är otäckt är det möjligt att man resonerar så. Vi andra vet bättre.
Vad är en man som är så nära en yrkesknullare man kan komma? Exempel?
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vid 20 vill alla kvinnor ha Brad Pitt, vid 30 vill de ha George Costanza för att det är det bästa om de kan få.
Jag tror bestämt att du får uppdatera hunkregistret. Pitten är 50+.
Jag vet att du ständigt utgår från dig själv, apan. Men nej, vid 30 har de allra flesta kvinnor stora valmöjligheter. Och pratar vi knullmarknaden är inte ett gnälligt litet fetto det enda som står till buds.
Citat:
1) Jag menar förmågan att leverera en spännande eller rolig upplevelse. Titta på Rocco och jämför med en Svensson det är roligare att bli knullad av Rocco obviously.
Du tycker det va, apan? Men det är förståeligt. Är fittan död och man tycker att närhet med män är obehagligt förstår jag att man söker ett spektakel snarare än sexuell samvaro och närhet. Fullt förståeligt!
Citat:
2) Du kan ha en relation utan sexuell attraktion också eller hur? Till exempel kvinnan kan vara tillsammans med George Costanza för att få försörjning och knulla Rocco på sidan av.
De flesta av oss lever emellertid inte i resonemangsäktenskap. Möjligtvis är det något du är van vid. Jag och de flesta med mig är det inte. Vi kan försörja oss själva och väljer partner på helt andra grunder än du.
Citat:
Det är inte så automatiskt men generellt är "stabila ekonomiska förhållanden" inte särskilt spännande.
Du tycker inte det va, apan?
Jag personligen, och många med mig, tycker att ett välordnat liv är en bra grund för en relation. Och sedan startar man det spännande därifrån. För vet du, apan. Vi som har en själ, vi som är gjorda av kött och blod, vi vet att det som gör en relation verkligt spännande är interaktionen med den andre. Hur man påverkar varandra och hur man utvecklas tillsammans och vad man skapar ihop.
Citat:
Gör en tinder profil med en snygg kvinna som är hemlös och se hur många erbjudanden som du får.
Erbjudanden om vad? Sedan när har jag förnekat att köttmarknaden är kvinnornas marknad?
Men toppfräscha du har givetvis full koll på det här. Karlarna måste ligga i drivor runt dig! Antar att du behöver styltor för att kunna röra dig på gator och torg? Har en hemlös kvinna 1000 män efter sig borde du rimligen ha en miljon?
Själv har jag ungefär 2,5 män efter mig. Men det räcker fint med en.