2016-09-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
1) Vem som helst kan klä ut sej och se ut som en kvinna, förutsatt att man har lite feminina drag.

2) Jo, inte fan skulle jag ta en kvinna som inte har vare sej stil, ambitioner och utseendet med sej.

3) Vad är det som säger att alla män försörjer kvinnorna dom lever med? Jag har aldrig gjort det och kommer inte heller göra det trots att jag skulle kunna göra det. Parasiterar du på din Arab du är gift med?

5) Verkligen inte, jag skulle då inte acceptera om en kvinna låg ner som ett slappt lik och inte bjöd till ordentligt, då skulle jag välja en annan kvinna. Människor är inte binära.

Jag tro Babianen är en bildsamlare som hon tjatar om att alla tjejer ska lägga ut bilder och filmer. För någon sexolog är hon inte.

3) Ha Ha hon har tidigare skrivit här att hennes man är arbetslös, alltså försörjer Babianen sin man och har fel i sin teori eller är hon en trans som försörjer sin kvinna. Så Babianen har du fel i din teori eller är du en trans som försörjer din kvinna?

5) Håller med dig där, skulle heller inte acceptera det. Enligt Babianen vill killar ha sex hela tiden. Jag har sällan sexlust efter hår träning eller match.
Senast redigerad av hepphepp0372 2016-09-29 kl. 13:46. Anledning: redigera
Citera
2016-09-29, 13:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Antalet manliga yrkesknullare är emellertid försvinnande litet, inte sant? Om logik ska fogas in i det här snurriga resonemanget torde det mest logiska således vara att ligga med någon som inte är yrkesknullare.

There is only one Rocco Siffredi som vi kvinnor brukar säga.

Ja men så nära yrkesknullare som kvinnan kan komma. Det är den man som mest sannolikt levererar en bra upplevelse.

Citat:
Ni kvinnor som är ute efter det där lata livet du talar om borde rimligen sikta högre än en bitch whinande tjänsteman. Eller?

Vid 20 vill alla kvinnor ha Brad Pitt, vid 30 vill de ha George Costanza för att det är det bästa om de kan få.

Citat:
Vilka är det som inte har sexuell förmåga menar du? Förutom impotenta män.

Det som är relevant för sexuell attraktion är just sexuell attraktion. För att en relation ska bli till krävs mycket mer utöver sexuell attraktion. Men den måste finnas där.

1) Jag menar förmågan att leverera en spännande eller rolig upplevelse. Titta på Rocco och jämför med en Svensson det är roligare att bli knullad av Rocco obviously.

2) Du kan ha en relation utan sexuell attraktion också eller hur? Till exempel kvinnan kan vara tillsammans med George Costanza för att få försörjning och knulla Rocco på sidan av.

Citat:
Män med stabila ekonomiska förhållanden är per automatik oattraktiva eller vad försöker du säga?

Det är inte så automatiskt men generellt är "stabila ekonomiska förhållanden" inte särskilt spännande.

Citat:
Nä, apan. Så är det inte.

Gör en tinder profil med en snygg kvinna som är hemlös och se hur många erbjudanden som du får.
Citera
2016-09-29, 13:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Löjligt att jämföra Rocco och GC. Rocco är eller var åtminstone ansedd som snygg och vältränad. GC är kort och rund vilket färre kvinnor brukar tycka är attraktivt. Dessutom är Rocco en verklig person medan GC är en fiktiv karaktär som lider av diverse beteendestörningar. Skådisen som spelar GC (vilket han gör bra) är såklart mer poppis bland kvinnor irl än karaktären GC som är en jävla idiot.

Det är exempel som alla kan förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
De flesta kvinnor idag (i Sverige och stora delar av västvärlden) försörjer sig själva genom eget arbete idag. De skaffar sig egen bostad osv. Majoriteten av mina kollegor är och har i stort sett alltid (på alla arbetsplatser dvs) varit kvinnor. De arbetar heltid och mer därtill men du får det att låta som att alla kvinnor sitter hemma och slöar, sitter på fb dygnet runt osv. Det är i själva verket du som gör det med tanke på mängden inlägg du skrivit här.

Hur hög levnads-standard skulle kvinnor ha om de levde ensamma? En stor del av kvinnorna jobbar deltid och/eller i lågbetalda jobb. Så utan mäns pengar skulle de ha en mycket lägre standard. Det är anledningen till att kvinnor har relationer med män.
Citera
2016-09-29, 13:51
Medlem
Babianen har tidigare skrivit här att hennes man är arbetslös, alltså försörjer Babianen sin man. Då har hon fel i sin teori eller är hon en trans som försörjer sin kvinna. Så Babianen hur är det? Har du fel i din teori eller är du en trans som försörjer din kvinna?

Sen tro jag du är bildsamlare som du tjatar om att alla kvinnor ska lägga ut bilder och filmer.
Citera
2016-09-29, 13:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
1) Vem som helst kan klä ut sej och se ut som en kvinna, förutsatt att man har lite feminina drag.

2) Jo, inte fan skulle jag ta en kvinna som inte har vare sej stil, ambitioner och utseendet med sej.

3) Vad är det som säger att alla män försörjer kvinnorna dom lever med? Jag har aldrig gjort det och kommer inte heller göra det trots att jag skulle kunna göra det. Parasiterar du på din Arab du är gift med?

5) Verkligen inte, jag skulle då inte acceptera om en kvinna låg ner som ett slappt lik och inte bjöd till ordentligt, då skulle jag välja en annan kvinna. Människor är inte binära.

1) Jag kan visa mina bröst eller nåt?

2) Statistiskt sett spelar kvinnors utbildning och arbete ingen roll för att få sex och/eller en relation.

3) Därför att annars skulle kvinnorna inte vara tillsammans med männen.

5) Det är alltid bättre att få dåligt sex än att inte få sex alls.
Citera
2016-09-29, 14:03
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja men så nära yrkesknullare som kvinnan kan komma. Det är den man som mest sannolikt levererar en bra upplevelse.

Har man en dödfitta utan känsel och tycker att närhet med män är otäckt är det möjligt att man resonerar så. Vi andra vet bättre.

Vad är en man som är så nära en yrkesknullare man kan komma? Exempel?

Citat:
Vid 20 vill alla kvinnor ha Brad Pitt, vid 30 vill de ha George Costanza för att det är det bästa om de kan få.

Jag tror bestämt att du får uppdatera hunkregistret. Pitten är 50+.

Jag vet att du ständigt utgår från dig själv, apan. Men nej, vid 30 har de allra flesta kvinnor stora valmöjligheter. Och pratar vi knullmarknaden är inte ett gnälligt litet fetto det enda som står till buds.

Citat:

1) Jag menar förmågan att leverera en spännande eller rolig upplevelse. Titta på Rocco och jämför med en Svensson det är roligare att bli knullad av Rocco obviously.

Du tycker det va, apan? Men det är förståeligt. Är fittan död och man tycker att närhet med män är obehagligt förstår jag att man söker ett spektakel snarare än sexuell samvaro och närhet. Fullt förståeligt!

Citat:
2) Du kan ha en relation utan sexuell attraktion också eller hur? Till exempel kvinnan kan vara tillsammans med George Costanza för att få försörjning och knulla Rocco på sidan av.

De flesta av oss lever emellertid inte i resonemangsäktenskap. Möjligtvis är det något du är van vid. Jag och de flesta med mig är det inte. Vi kan försörja oss själva och väljer partner på helt andra grunder än du.

Citat:
Det är inte så automatiskt men generellt är "stabila ekonomiska förhållanden" inte särskilt spännande.

Du tycker inte det va, apan?

Jag personligen, och många med mig, tycker att ett välordnat liv är en bra grund för en relation. Och sedan startar man det spännande därifrån. För vet du, apan. Vi som har en själ, vi som är gjorda av kött och blod, vi vet att det som gör en relation verkligt spännande är interaktionen med den andre. Hur man påverkar varandra och hur man utvecklas tillsammans och vad man skapar ihop.

Citat:
Gör en tinder profil med en snygg kvinna som är hemlös och se hur många erbjudanden som du får.

Erbjudanden om vad? Sedan när har jag förnekat att köttmarknaden är kvinnornas marknad?

Men toppfräscha du har givetvis full koll på det här. Karlarna måste ligga i drivor runt dig! Antar att du behöver styltor för att kunna röra dig på gator och torg? Har en hemlös kvinna 1000 män efter sig borde du rimligen ha en miljon?

Själv har jag ungefär 2,5 män efter mig. Men det räcker fint med en.
Citera
2016-09-29, 14:04
Medlem
Citat:

2) Statistiskt sett spelar kvinnors utbildning och arbete ingen roll för att få sex och/eller en relation.

Du har ingen jätte kvinnlig kropp så brösten räcker inte. Jag tro du är en transa och bildsamlare då du tjata om att tjejer ska lägga ut bilder.

Du har själv skrivit att din man är arbetslös så du håller din teori inte. Antingen har du fel eller är du en trana som försörjer din tjej?
Citera
2016-09-29, 14:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är exempel som alla kan förstå.

Hur hög levnads-standard skulle kvinnor ha om de levde ensamma? En stor del av kvinnorna jobbar deltid och/eller i lågbetalda jobb. Så utan mäns pengar skulle de ha en mycket lägre standard. Det är anledningen till att kvinnor har relationer med män.
Det är ett värdelöst exempel eftersom de inte är likvärdiga. Dessutom visar det tydligt att det du anklagar andra för (att bara sitta och glo på dumburken istället för att göra något bättre) är just det du själv pysslar med för du hämtar väldigt mycket av ditt skitsnack från just film, tv och trams på internet. Du skriver ofta i stil med "kvinnor glor bara på tv" och "om man inte knullar, vad ska man göra istället? Glo på tv? Lol braaah".

Du kan i princip aldrig hänvisa till vad folk faktiskt sagt i verkligheten. Oftast är det skit från novellforum, bloggar, oseriösa tidningsartiklar i oseriösa nätblaskor, från dina egna tidigare skrivna inlägg etc. Ren smörja m.a.o.
Senast redigerad av Cineasten 2016-09-29 kl. 14:11.
Citera
2016-09-29, 14:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Taxöronen menar du? Nej för helvete, behåll kläderna på.

Ang Rocco. Rocco spelar en roll i sina filmer (vilket alla porrskådisar gör). Han håller troligtvis inte på exakt likadant i privatlivet.
Citera
2016-09-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hepphepp0372
Du har ingen jätte kvinnlig kropp så brösten räcker inte. Jag tro du är en transa och bildsamlare då du tjata om att tjejer ska lägga ut bilder.

Du har själv skrivit att din man är arbetslös så du håller din teori inte. Antingen har du fel eller är du en trana som försörjer din tjej?

Läser du själv vad du skriver? Fattar inte varför du/ni stör er på Babianen. Du kanske gillar transor? Jag såg en rulle med Babianen och hon såg bra ut. Typiskt Flashback mentalitet, ni liknar alla Don Juan och har miljoner på banken med en kuk på 30cm.
Citera
2016-09-29, 14:18
Medlem
Citat:

1) Finns många omopererade

2) Har jag aldrig påstått heller

3) Varför har då dessa kvinnor varit med mej?

5) Inte en chans, jag avstår sex om kvinnan är skabbig, ful, lat eller oattraktiv.
Citera
2016-09-29, 14:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har man en dödfitta utan känsel och tycker att närhet med män är otäckt är det möjligt att man resonerar så. Vi andra vet bättre.

Vad är en man som är så nära en yrkesknullare man kan komma? Exempel?

Det beror på vilken sorts upplevelse som kvinnan vill ha det kan vara allt från en man som är snygg och charmig till ett creep som våldtar dig i parken.

Citat:
Du tycker det va, apan? Men det är förståeligt. Är fittan död och man tycker att närhet med män är obehagligt förstår jag att man söker ett spektakel snarare än sexuell samvaro och närhet. Fullt förståeligt!

Så tycker alla kvinnor "sexuell samvaro och närhet" är tråkigt jämfört med att bli anal-knullad av Rocco.

Citat:
De flesta av oss lever emellertid inte i resonemangsäktenskap. Möjligtvis är något du är van vid. Jag och de flesta med mig är det inte. Vi kan försörja oss själva och väljer partner på helt andra grunder än du.

I princip alla kvinnor lever i resonemangsäktenskap.

Citat:
Du tycker inte det va, apan?

Jag personligen, och många med mig, tycker att ett välordnat liv är en bra grund för en relation. Och sedan startar man det spännande därifrån. För vet du, apan. Vi som har en själ, vi som är gjorda av kött och blod, vi vet att det som gör en relation verkligt spännande är interaktionen med den andre. Hur man påverkar varandra och hur man utvecklas tillsammans och vad man skapar ihop.

1) Ja det är en bra grund för en relation men det är inte spännande eller roligt sexuellt.

2) Och då är ditt argument att det kan bli spännande sexuellt? De flesta män har inte det som krävs för att leverera en bra upplevelse. Du får titta på porr-böcker för kvinnor och se vad som räknas som bra upplevelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in