Citat:
Ursprungligen postat av
lrikard21
Nu har ju du säkert mycket bättre koll än mig, både på sidorna, ställena och staden överlag. Därför jag frågar
Menar mest om det skulle kunna förekomma att det är någon lurendrejare med där, men så låter det inte på dig. Är det bara etablerade lägenhetsbordeller och vanliga bordeller med på sidan typ Tonnendorf 120 och flat99.
Finns väldigt mycket fina tjejer på den sidan som du länkade och det finns att hitta nästan vilka tjänster som man är intresserad av. Men fått för mig att du nästan bara besöker dom två ställena ovan och inte t ex andra ställen på den sidan. Så försiktig fråga är i så fall varför....

Sidan är seriös och ställena är seriösa, men det betyder inte att alla ställen och alla tjejer bjuder på bra service.
Det finns ställen som har bra rykte och det finns ställen som har mindre bra rykte, sen är det till sist också en fråga om den enskilde tjejens attityd och dagsform, har hon en dålig dag så kan du få dålig service även på ett "bra"ställe.
Men något organiserat lurendrejeri är det inte frågan om.
Man kan säga att 90% av alla tjejer som jobbar som prostituerade är från östeuropa, de flesta är från Polen, Rumänien och Bulgarien. Om de säger att de är ifrån Italien eller Spanien så är de garanterat från Rumänien.
Jag besöker nästan bara Tonndorf, detta eftersom jag anser att här får man mest och bäst sex för pengarna.
Här finns det alltid 14 tjejer som jobbar, några tjejer jobbar där sedan flera år tillbaks och resten är där under en kort tidsperiod, allt ifrån ett par dagar till ett par veckor.
Där kommer alltså nya tjejer dit regelbundet.
Priserna är också lägst i Hamburg, med samlag från 30 euro.
Sen brukar jag köra och och plocka upp gatuprostituerade i stadsdelen St. Georg också.
Men tänk på att det är förbjudet och att böterna är höga.
En hel del civilpoliser som jobbar mot prostitutionen där, så håll ögonen öppna om du plockar upp en hora!