Även om du själv inte besöker FKK-klubbar kanske du har koll på hur det ser ut på den fronten i Hamburg? Av det lilla jag lyckats hitta på flera tyskspråkiga forum håller klubbarna i Hamburg dålig klass i jämförelse med framför allt Frankfurt och Berlin, vilket är lite synd då det är landets rikaste stad som borde ha ett bättre utbud av sådana klubbar (undantaget är förstås tidigare nämnda Atmos). De klubbar jag främst tänker på är
Babylon,
Romeo, och
FKK 125. Det skrivs som sagt inte så mycket om klubbarna i Hamburg, men det kunde vara intressant att veta från en som vet mer om du bor i krokarna eller vistas ofta i staden.
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
[...]
3. Blue Heaven, Albert-Schweizer-Ring 39b. 6-7 tjejer jobbar här, ålder mellan 20-25 år.
Öppettider 11-01 alla dagar. Snygga tjejer, bra service. Här finns även möjlighet att duscha både före och efter besöket. Fast pris gäller: 40 euro för samlag i 30 min. Extratjänster kostar 20 euro extra per styck, exempelvis analsex. Flatrate-erbjudande just nu - sex med 3 tjejer för ett grundpris på 110 euro.
4. Die Firma, Am Schiffbekerberg 16b. Filial till Blue Heaven, exakt samma erbjudande och dyl.
Blue Heaven och Die Firma är rekommendras starkt om man gillar tjejer från sydligare breddgrader.
Dom flesta här är från mellanöstern eller sk "muslimska tjejer".
Jag besöker även dessa ställen ibland och är nöjd med med deras service som dom erbjuder.
De här två bordellerna har nästan bara fått dåliga recensioner på sajter som Lustscout och Lusthaus. Är de verkligen så bra som du antyder? Kanske krävs det att man varit stamkund där en tid för att erhålla bra service från tjejerna, eller menar du att att även nya kunder får bra service och att tjejerna är engagerade även då?
Har du möjligen besökt
Geiz Oase? Ser klart intressant ut, med IMO rätt fina tjejer.