2012-01-21, 06:55
Medlem
BAB7s avatar
Hej

Behöver ni lätta på trycket i samband med ett besök i Hamburg så är det bara att ställa frågan här.
Jag vet var ni gå för att hitta det ni söker.

Mvh Bundesautobahn
Citera
2012-01-21, 08:05
Medlem
BlueStars avatar
Rubriken justerad för att tydliggöra att det gäller en frågetråd om utbudet av prostituerade, bordeller osv i Hamburg. Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2012-01-21, 08:10
Medlem
bremses gate e fullt där går inte att missa finns fler hundra brudar där råkade bo mitt på den gatan faktisk så man blev bra full å träffade 2 brudar där som gjorde en lycklig å 50 euro fattigare =)
Citera
2012-01-21, 08:28
Medlem
BAB7s avatar
Bremses gate...? finns ingen gata i Hamburg med det namnet.
Citera
2012-01-21, 09:03
Medlem
Knotknets avatar
Hamburg är en stad man definitivt inte ska besöka om man vill knulla horor man blir bara lurad. Även på Herberstrasse. Tjejerna lovar massor av saker och man betalar men man får aldrig knulla bara betala mer och mer tills man är pank. Frågan är om det nånsin har hänt att nån har fått doppa kuken i Hamburg. Reepherbahn är bara en turistfälla ni blir besvikna tro mig. Då rekommenderar jag istället Atmos FKK strax utanför Hamburg.
Citera
2012-01-21, 09:26
Medlem
BAB7s avatar
Glöm Herbertsstrasse, glöm Reeperbahn, glöm hela Sankt Pauli!
Detta är stadens turistfälla när det gäller prostitution.
Gå gärna ut och festa och kolla i alla sexbutikerna i denna stadsdelen men köp INTE sex här!

Hamburg har ett unikt utbud av prostituerade i ALLA prisklasser.

FKK och dyl tycker jag personligen är allt för dyrt.
Själv har jag hittat det stället som passar mig personligen bäst, bra utbud, bra service, snygga tjejer och billiga priser. Jag besöker stället minst 1 gång i veckan och har aldrig blivit missnöjd.
Citera
2012-01-21, 16:02
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Hej

Behöver ni lätta på trycket i samband med ett besök i Hamburg så är det bara att ställa frågan här.
Jag vet var ni gå för att hitta det ni söker.

Mvh Bundesautobahn

Det säjs att det skall finnas eett ställe som heter Garage i Hamburg där man kan få sex av studenttjejer. Stämmer detta och var hittar man det stället i så fall.

Vilka ställen i Hamburg rekomenderar du om man inte vill ha lastgamla tjejer?
Citera
2012-01-21, 16:08
Medlem
Citat:
FKK och dyl tycker jag personligen är allt för dyrt.
Själv har jag hittat det stället som passar mig personligen bäst, bra utbud, bra service, snygga tjejer och billiga priser. Jag besöker stället minst 1 gång i veckan och har aldrig blivit missnöjd.

Ok, och vad är detta för ställe?
Citera
2012-01-21, 17:28
Medlem
BAB7s avatar
Känner inte till något som heter Garage, finns nog inte.

Jag rekommenderar exempelvis:
1. Tonndorfer Hauptstrasse 120, här är jag själv stamkund.
Hyreshus med 11 lägenheter, c.a 15 tjejer jobbar här och åldern är mellan 20-35.
2 tjejer är dock mellan 35-40 år. Öppettider 11-23 alla dagar men vissa tjejer går hem tidigare, bäst urval fram till kl 20. Totalt sett: Riktigt snygga tjejer och bra service.
Pris: Fastpris för samlag 30 euro 15-20 min. Andra extra tjänster såsom analsex eller om du vill ha längre tid på dig osv förhandlas direkt med tjejen, extra tjänster erbjudes oftast till humana priser.

2. Maxstrasse 3, Hyreshus med c.a 15 lägenheter/30 tjejer.
Ålder mellan 20-30 år. Öppettider 11-22 alla dagar.
Riktigt snygga unga tjejer som erbjuder samlag till fastpris 30 euro, dock endast 10-15 min.
Extratjänster och längre tid är även här direkt förhandlingsbart.
Något stressig känsla och mycket spring i trapphus osv, servicen kan variera kraftigt men totalt sett bra urval och snygga unga tjejer till lågt pris.

3. Blue Heaven, Albert-Schweizer-Ring 39b. 6-7 tjejer jobbar här, ålder mellan 20-25 år.
Öppettider 11-01 alla dagar. Snygga tjejer, bra service. Här finns även möjlighet att duscha både före och efter besöket. Fast pris gäller: 40 euro för samlag i 30 min. Extratjänster kostar 20 euro extra per styck, exempelvis analsex. Flatrate-erbjudande just nu - sex med 3 tjejer för ett grundpris på 110 euro.

4. Die Firma, Am Schiffbekerberg 16b. Filial till Blue Heaven, exakt samma erbjudande och dyl.
Blue Heaven och Die Firma är rekommendras starkt om man gillar tjejer från sydligare breddgrader.
Dom flesta här är från mellanöstern eller sk "muslimska tjejer".
Jag besöker även dessa ställen ibland och är nöjd med med deras service som dom erbjuder.
Citera
2012-01-21, 19:10
Medlem
BlueStars avatar
Även om du själv inte besöker FKK-klubbar kanske du har koll på hur det ser ut på den fronten i Hamburg? Av det lilla jag lyckats hitta på flera tyskspråkiga forum håller klubbarna i Hamburg dålig klass i jämförelse med framför allt Frankfurt och Berlin, vilket är lite synd då det är landets rikaste stad som borde ha ett bättre utbud av sådana klubbar (undantaget är förstås tidigare nämnda Atmos). De klubbar jag främst tänker på är Babylon, Romeo, och FKK 125. Det skrivs som sagt inte så mycket om klubbarna i Hamburg, men det kunde vara intressant att veta från en som vet mer om du bor i krokarna eller vistas ofta i staden.

Citat:
[...]

3. Blue Heaven, Albert-Schweizer-Ring 39b. 6-7 tjejer jobbar här, ålder mellan 20-25 år.
Öppettider 11-01 alla dagar. Snygga tjejer, bra service. Här finns även möjlighet att duscha både före och efter besöket. Fast pris gäller: 40 euro för samlag i 30 min. Extratjänster kostar 20 euro extra per styck, exempelvis analsex. Flatrate-erbjudande just nu - sex med 3 tjejer för ett grundpris på 110 euro.

4. Die Firma, Am Schiffbekerberg 16b. Filial till Blue Heaven, exakt samma erbjudande och dyl.
Blue Heaven och Die Firma är rekommendras starkt om man gillar tjejer från sydligare breddgrader.
Jag besöker även dessa ställen ibland och är nöjd med med deras service som dom erbjuder.

De här två bordellerna har nästan bara fått dåliga recensioner på sajter som Lustscout och Lusthaus. Är de verkligen så bra som du antyder? Kanske krävs det att man varit stamkund där en tid för att erhålla bra service från tjejerna, eller menar du att att även nya kunder får bra service och att tjejerna är engagerade även då?

Har du möjligen besökt Geiz Oase? Ser klart intressant ut, med IMO rätt fina tjejer.
Citera
2012-01-21, 20:57
Medlem
BAB7s avatar
Har ganska dålig koll på fkk men har hört att Babylon ska vara en av de bästa och största i Hamburg.
Man får ju en härlig upplevelse i fin miljö med både dryck och tilltugg, badmöjligheter etc för en heldag om man så vill, för 65 euro. Dessa 65 euro är ju dock endast själva inträdet, sen tillkommer ju kostnaden för de tjänster som man vill ha och det kan snabbt gå upp i pengar på ett sådant ställe.
Det är såklart en fantastiskt härlig upplevelse och man kan njuta där inne i många timmar, kan nog räkna med att det finns ett 40 -tal tjejer där, framförallt framåt kvällen, också är det ju öppet ända fram tills 4-5 på morgonen. Det bästa är ju i så fall att bestämma sig för en dag med total njutning och lägga ett par tusenlappar på detta.

Vad gäller Blue Heaven och Die Firma så har jag uteslutande goda erfarenheter från båda ställena, förutom vid ett enskilt besök då tjejen var allmänt ointresserad och gav dålig service, har dock glömt hennes namn tyvärr, kanske hade hon bara en dålig dag.
Ryktet säger dock att Blue Heaven är bättre än Die Firma.
På dessa två ställen har jag mest varit på Blue Heaven, framförallt då hos en tjej som heter Gül, hon har alltid varit väldigt mysig och trevlig till mig, det var även hon jag besökte när jag gick dit allra första gången. Väl investerade 40 euro kan man iaf samman fatta det hela med, dessutom endast 20 euro extra för analsex är verkligen prisvärt.

Geiz Oase på Nordkanalstrasse är ganska nyöppnat, har inte varit där ännu, ligger på en hårt trafikerad gata med anslutning till Autobahn, många resande kör denna gata och därför har man satsat bla med ett nytt koncept sk drive in sex dvs en snabbis i bilen för stressade tjänstebilsförare etc men rum finns naturligvis också.

Måste också rekommendera Geiz Haus i Wandsbek, Angerburgerstrasse 20 (ligger bakom Mercedes-Benz). Riktigt snygga tjejer, man betalar 18.50 euro som typ inträde kan man säga (har något med skatteregler att göra) sen betalar du 20 euro till den tjej du väljer för ett standardnummer, exempelvis samlag. Alltså totalt 38.50 för samlag i 30 min!
Extra tjänster kostar 20 euro styck.
Citera
2012-04-24, 07:23
Medlem
Citat:
Känner inte till något som heter Garage, finns nog inte.

Hur ser deras öppettider ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in