Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-05, 23:06
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Tänkte besöka Atmos och Reeperbahn. Vart ska man bo för att maxa upplevelsen?
Vem var det du träffade från ST som du tyckte var fulare än på bilderna? Du nämnde någon Ju***.
Citera
2022-08-17, 10:16
  #182
Medlem
FKK i Hamburg -- hva anbefales?

Hej,

Jeg er i Hamburg-området en gang fremover. Jeg går gjerne på FKK, men vil ha litt utvalg og rimelig standard på fasilitetene.

Har noen nylige erfaringer fra FKK -Atmos, Harmony, Babylon? Hvilken klubb kan anbefales?

Beklager at jeg skriver norsk!
Citera
2022-08-17, 10:24
  #183
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmaxheadroom
Hej,

Jeg er i Hamburg-området en gang fremover. Jeg går gjerne på FKK, men vil ha litt utvalg og rimelig standard på fasilitetene.

Har noen nylige erfaringer fra FKK -Atmos, Harmony, Babylon? Hvilken klubb kan anbefales?

Beklager at jeg skriver norsk!
Min favorit är Harmony av de uppräknade. Speciellt på sommartid, då utomhusdelen är trevlig.
Babylon har jag inte varit på, så jag järmför bara mellan Harmony och Atmos.
Citera
2022-08-17, 11:00
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Min favorit är Harmony av de uppräknade. Speciellt på sommartid, då utomhusdelen är trevlig.
Babylon har jag inte varit på, så jag järmför bara mellan Harmony och Atmos.

Takk! Hvor mange bruker å være der? Jeg kommer til å være der arbeidsuken, ikke i helgen.

Har du andre anbefalinger i området?
Citera
2022-08-22, 12:08
  #185
Medlem
Äntligen dags för Hamburg igen, denna gången reser jag ensam, ska bli skönt hehe.

Senast jag var där var väl runt 2015 och kommer bo där jag bott tidigare, precis intill reeperbahn.

Tänkte väl mest besöka paradise of sex, minns många vackra damer där. Är det fortfarande 50 euro/30 min på dom flesta ställena?

Jag minns lite halv ett ställe jag och kompisen besökte, var inte helt nykter då men minns inte vart det låg eller vad det hette. Låg i närheten av PoS, man kom in till ett ställe, drack en öl vid baren och så sa man till han i baren vilken tjej man ville ha som satt i soffan bredvid och betalade även i baren. Någon som vet vilket ställe jag kan mena?

Sen är inte tråden för denna frågan men är intresserad av något vettigt museum med historia från andra världskriget så mottager gärna tips
Citera
2023-02-11, 23:14
  #186
Medlem
Funderar på en resa till Hamburg någon helg. Men vilka ställen är mest värt och framförallt fräscht? När jag kollar recensionerna på FKK bordellerna i Hamburg verkar de ha hutlösa priser på sex, typ 150 euro för 30 min. till och med turistklubben Artemis verkar vara en bargain jämfört med det.
Sen så läser man att Reeperbahn är en turistfälla..
Undrar även om hotelltips, vill gärna ha nåt relativt billigt, fräscht och centralt.

Nåja, hur ska man göra?
Vilka bordeller/ställen är bäst/prisvärt?
Jag utgår från Skåne så kan ta mig ner dit på ca 7 timmar med kollektivtrafik.

Ska man skita i Hamburg och hellre åka till FKK i Frankfurt eller Köln..? Till och med Berlin..
Citera
2023-02-12, 10:33
  #187
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Funderar på en resa till Hamburg någon helg. Men vilka ställen är mest värt och framförallt fräscht? När jag kollar recensionerna på FKK bordellerna i Hamburg verkar de ha hutlösa priser på sex, typ 150 euro för 30 min. till och med turistklubben Artemis verkar vara en bargain jämfört med det.
Sen så läser man att Reeperbahn är en turistfälla..
Undrar även om hotelltips, vill gärna ha nåt relativt billigt, fräscht och centralt.

Nåja, hur ska man göra?
Vilka bordeller/ställen är bäst/prisvärt?
Jag utgår från Skåne så kan ta mig ner dit på ca 7 timmar med kollektivtrafik.

Ska man skita i Hamburg och hellre åka till FKK i Frankfurt eller Köln..? Till och med Berlin..

Tumregeln är att de bästa/mest prisvärda bordellerna finns mer eller mindre undangömda i tråkiga industriområden el dyl.

Reeperbahn däremot är väldigt trivsamt att gå omkring i och titta, samtidigt som det till viss del är en turistfälla ja och sextjänsterna oftast inte är särskilt prisvärda jämfört med hos bordellerna i "tråkiga områden".

Så du får helt enkelt avväga vad du helst vill ha, eller varför inte besöka båda sorterna.
Citera
2023-02-13, 22:06
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Tumregeln är att de bästa/mest prisvärda bordellerna finns mer eller mindre undangömda i tråkiga industriområden el dyl.

Reeperbahn däremot är väldigt trivsamt att gå omkring i och titta, samtidigt som det till viss del är en turistfälla ja och sextjänsterna oftast inte är särskilt prisvärda jämfört med hos bordellerna i "tråkiga områden".

Så du får helt enkelt avväga vad du helst vill ha, eller varför inte besöka båda sorterna.

Reeperbahn kommer jag nog gå omkring i när jag ändå är i Hamburg. Vad ska man undvika i Reeperbahn/ RLD i hamburg btw. Hört att det finns typ 2 olika ställen/gator?

Sen att de bästa ställena är i industriområden osv kvittar. Har jag åkte hela vägen till Tyskland kan jag också ta mig till de ställena så länge det går med kollektivtrafik. Vad heter de och vilka rekommenderas?
Citera
2023-02-14, 10:37
  #189
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Reeperbahn kommer jag nog gå omkring i när jag ändå är i Hamburg. Vad ska man undvika i Reeperbahn/ RLD i hamburg btw. Hört att det finns typ 2 olika ställen/gator?

Sen att de bästa ställena är i industriområden osv kvittar. Har jag åkte hela vägen till Tyskland kan jag också ta mig till de ställena så länge det går med kollektivtrafik. Vad heter de och vilka rekommenderas?

Om frågan är ställd till just mig, så har jag tyvärr inte mer att tillägga och framför allt inte på detaljnivå (vilka ställen osv), eftersom det var ett antal år sen som jag senast var där.

Jo, en sak kan jag tillägga: När du är på Reeperbahn så kommer du att bli antastad av "inkastare" som vill att du ska gå in på just deras ställe. Ställen med inkastare brukar vara just turistfällor. Och om du är på Reeperbahn på kvällen, så får du vara beredd på drogberoende gatuhoror som går omkring där och handgripligen försöker tvinga dig att välja just dom, och när dom inser att det är ett nej, så ger dom ofta en arg och rejäl knuff.
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2023-02-14 kl. 10:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback