2016-09-28, 20:38
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men om mannen har jobb och bostad har 0 relevans för den sexuella upplevelsen med honom. Om man gillar sex då är det sexet som man är ute efter.

Återigen; attraktion och sexuell förmåga är två skilda ting.

Citat:
2) Så om kvinnan ställer krav på jobb och bostad (vilket de flesta kvinnor gör) då är det inte sexet som de är intresserade av eller hur?

Som den stiliga dam du är borde du vara väl förtrogen med köttmarknadens mekanismer. Det är vi kvinnor som äger marknaden. Särskilt du som är så toppfräsch borde veta att man kan gå loss ordentligt tillsammans med män man verkligen attraheras av. Inte sant?

Citat:
De ställer krav på att kvinnan inte ska vara typ fet och handikappad men inte "riktiga krav" som att kvinnan måste ha jobb och bostad.

Nej män är desperata efter att ha seriösa relationer med snygga kvinnor.

Du och jag träffar inte samma sorts män, apan. Det är ett som är säkert.

Konstigt det här, apan. Du är skitsnygg, vältränad och superkvinnlig. Har ett rörligt intellekt och god smak. Älskar sex gör du också!

Ändå träffar du bara desperata tokstollar som gör vad som helst för kvinnligt sällskap. Skumt det här.

Citat:
Men räcker för att män ska ta in kvinnor i sina liv. Så varför räcker det inte för kvinnorna?

Vi träffar inte samma sorts snubbar, apan. Jättejättekonstigt.

Citat:
Man har inte sex med mannens jobb, bil, eller bostad.

Nej, apan. Spot on! Man knullar inte med bilen. Men du vet, sexuell attraktion är komplext. Eller, vänta! Du vet inte. Du attraheras ju inte av män. Om det här vet du således noll och intet.
Citera
2016-09-28, 20:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Gör män samma prioriteringar? Varför/Varför inte?

Nej män prioriterar typ,

1) utseende och sex.

2) att kvinnan är snäll och trevlig.

3) att kvinnan sköter hemmet.
Citera
2016-09-28, 20:41
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Nej män prioriterar typ,

1) utseende och sex.

Varför?
Citera
2016-09-28, 21:27
Medlem
Citat:
1) Här är mina 2 senaste videos,

https://sendvid.com/os263peh

https://sendvid.com/iqfohe3e

2) Det är extremt få män som får gott om kvinnor du tillhör garanterat inte den gruppen.

5) Sex med din hand räknas inte.

Så sjuk du är, jag tro du är en transa, för du ser så ut. Som vill att tjejer ska lägga ut filmer som du sen kan ta. För ingen äkta tjej anklagar andra tjejer för att vara killar. Däremot tjata killar om att tjejer ska lägga ut filmer och bilder. Därför är jag säker på du är en transa
Citera
2016-09-28, 22:52
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Dyra horor är en scam.

2) Rika män köper inte horor de har sex med sina sekreterare helt gratis. "Dyra horor" är för tacky medelklass.

3) Om mannen är ett vulgo eller en mupp köper han säkert horor men vanliga rika män gör inte sånt.

4) Men förmögna män som är ekonomiskt oberoende gör inte sånt (i normala fall).

5) Skulle du göra det för pengarna eller för upplevelsen (sex , bekräftelse, spänning, och så vidare)?

Inga förmögna män köper sex? Det är just män som har mycket pengar som köper sex. Skådisar, artister, affärsmän, politiker, toppar i näringslivet, advokater, läkare, höga polischefer osv. Sånt här har ju tex poliser bättre koll på än vad du har.

http://www.livescience.com/28169-men-who-use-prostitutes.html
Citera
2016-09-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker att det är oanständigt att visa fittan på nätet. Men det är blott min ödmjuka åsikt.

Kvinnor i allmänhet tycker inte att närhet med män är creepy. Det är du som så tycker.

Män är så lättvälta att kvinnor inte behöver betala för vare sig kramar eller tillfälliga sexuella tjänster.

För mig var det ingen större mental skillnad i att ligga med en kvinna. Jag var kåt och det var skönt. Däremot var det stora fysiska skillnader.

Om kvinnor är som heterosexuella män borde vi ju vara rasande lättvälta. Inte sant?

Heterosexuella män vill inte bli knullade i röven av en man för att de inte tänder på män.

Jag kan inte gör annat än att beklaga att apfittan din är död, att du inte attraheras av män och tycker att närhet med dem är otäckt. Det är sorgligt att du inte får uppleva något så fantastiskt som sexuell samvaro mellan två människor som går upp helt i varandra.

Och nä, apfittan. Jag kommer inte att posta bilder på vare sig min människofitta eller bilder där jag knullar. Du får helt enkelt tro på mitt ord. Fiffi har fått kuk.
nänä, nu ska vi inte bli sådana.. det är helt ok att du visar fiffi här för oss domare... ööh åskådare för att avgöra om frökens fiffi har används eller inte...
tänk på att hela din trovärdighet står på spel här
Citera
2016-09-28, 22:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
1. Babianen har rätt nästan jämt.

2. Du får inte massor av kvinnor och det får inte någon annan heller. Eller, om 1 fet ochh ful kvinna är massor för dig så har du rätt.

3. Du har säkert haft det relativt sett mycket bättre än dem och ibland kan det räcka. Kvinnor är parasiter.

4. Du har inga "regelbundna vänninor".

5. Skyller på att du inte orkar? Sluta snacka skit. Alla killar mördar för att få sex din sopa.
Grejen är ju att Babianen har fel i stort sett allting. Det enda du bidrar med är personangrepp och hot. Du lär bli avstängd ganska snart.
Citera
2016-09-28, 23:24
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej män prioriterar typ,

1) utseende och sex.

Hur vet du vad män prioriterar när du inte är man?
Du säger ju "jag vet hur kvinnor tänker för jag är kvinna" men visar inte direkt prov på det.

Som vanligt har du noll koll. Ena sekunden säger du att kvinnor inte ska visa sig för främmande män (niskor) och absolut inte naken. I nästa sekund slänger du upp fittbilder och säger "det är inte fel att visa upp sig naken inför folk". Hur ska du ha det?

Å ena sidan säger du "kvinnor bryr sig inte om några män alls, de bryr sig bara om kuken"men kuken sitter på en man och med det följer hela paketet.

Du säger att kvinnor gärna har sex med smutsiga, stinkande uteliggare för det är nasty men du vill själv inte göra det för det är inte din grej trots att du är besatt av sex. Detsamma säger du om våldtäkt trots att du enligt egen utsago inte varit utsatt själv. Du påstår dig veta hur du skulle reagera vid en våldtäkt trots att det är helt omöjligt att förutse.

Du påstår att bli våldtagen och misshandlad är sexigt och upphetsande men du har ingen erfarenhet av det själv och kan således inte veta. Enligt din åsikt ljuger alla som upplevt det och som påstår motsatsen. All forskning i området pekar på att våldtäktsoffer inte uppskattar våldtäkt men du säger helt autistiskt "alla ljuger för det är inte pk att säga som jag för". Samtidigt säger du att du är "socialt mer normal än de flesta". Nej du är inte det. Ingen normal person säger som du gör. Går du in på en fest eller en arbetsplats, kanske en släktmiddag och påstår det där kommer folk bli chockade, förbannade och mest troligtvis ta avstånd ifrån dig.

Logiskt tänkande.
Eftersom vi alla är anonyma här, och alla egentligen tycker som du (enligt dig) så finns det ju ingen anledning för FBs skribenter att sitta och tjafsa emot vad du säger. Varför skulle vi ljuga om våra åsikter i ämnet (som går tvärtemot dina påstådda åsikter) när det ändå inte spelar någon roll vad vi skriver här? Vi kan komma med vilka påståenden som helst utan att bli granskade av arbetskamrater, vänner, familj osv så varför skulle vi sitta här och tjafsa med dig av "politiskt korrekta skäl" ? Jag ser ingen logik i det. Det är mer logiskt att det är du som bara snackar skit, som står för de udda åsikterna, det avvikandet beteendet och inte vi övriga som är "pk"eller "white knights" som du försöker påskina.

Frågor
Jag har frågat förut men aldrig fått ett riktigt svar. Vad är syftet med att trolla såhär år ut och år in? Vad vinner du på det?
Är det uppmärksamheten du söker? Det verkar ju troligt med tanke på ämnena du tar upp.
Är det bekräftelse du söker? Det verkar mycket troligt med tanke på att du även slänger upp nakenvideos, dildoshower och videos där du uttrycker samma sjuka åsikter muntligt som du gör här. Lätt maskerad förvisso men du är fullt identifierbar eftersom du även slängt upp omaskerade bilder tidigare.
Om du verkligen är seriös borde du inte ha några problem att låta filma dig och herr Babian när ni står i en offentlig miljö och uttrycker de här åsikterna. Omgivningens reaktioner ska förstås också filmas.
Citera
2016-09-28, 23:59
Medlem
Citat:
1) Dyra horor är en scam.

2) Rika män köper inte horor de har sex med sina sekreterare helt gratis. "Dyra horor" är för tacky medelklass.

3) Om mannen är ett vulgo eller en mupp köper han säkert horor men vanliga rika män gör inte sånt.

4) Men förmögna män som är ekonomiskt oberoende gör inte sånt (i normala fall).

5) Skulle du göra det för pengarna eller för upplevelsen (sex , bekräftelse, spänning, och så vidare)?

1) Ha ha nej. Inte om man vet var man ska leta.

2) Rika män köper sex hela tiden. Ett exempel från självaste Flsahback.

(FB) Tänder pappor på sina döttrar?

3) Se 2

4) Se 3

5) Klart jag skulle sätta på snygga kvinnor för pengar om jag kunde. Betald njutning, vilken man säger nej till sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det beror på vem man frågar. Jag skäms inte för mitt utseende i alla fall.

Nej, jag var hemlös och intresserad av att på något sätt få någonstans att sova på natten och duscha på morgonen.

Tjejer i min egen ålder främst. Vissa knarkade, andra gjorde det inte.

Fast hur många rörde det sig om då. Är ju viss skillnad om det hände 2 eller 12 gånger. Kände du tjejerna sedan tidigare?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Inga förmögna män köper sex? Det är just män som har mycket pengar som köper sex. Skådisar, artister, affärsmän, politiker, toppar i näringslivet, advokater, läkare, höga polischefer osv. Sånt här har ju tex poliser bättre koll på än vad du har.

http://www.livescience.com/28169-men-who-use-prostitutes.html

Exakt, det är väldigt vanligt.

Citat:
Jo, det är ganska många som säger nej till sådant. Man vill annat med sitt liv. Om det vore så att pengar är främsta dragningskraften skulle fler kvinnor medelst fittan söka sig ett liv av ekonomiskt oberoende. Inte sant?

De som kan gör precis det. Men alla kjoltyg är inte unga och snygga vet du. Förmögna män har ganska höga krav på allt.

Citat:
Du har aldrig träffat på en kvinna som är kåt bortom sans och vett, va?

Jodå men då har det bara handlat om ett snabbt ligg och inget mer. Kvinnor kan bli kåta på ett one night stand men om killen inte har tillräckligt att erbjuda henne blir det inte mer än så.
Citera
2016-09-29, 00:04
Medlem
Citat:
Jo, det är ganska många som säger nej till sådant. Man vill annat med sitt liv. Om det vore så att pengar är främsta dragningskraften skulle fler kvinnor medelst fittan söka sig ett liv av ekonomiskt oberoende. Inte sant?

Du har aldrig träffat på en kvinna som är kåt bortom sans och vett, va?

Alltså igen här. Jag är snart 50 och kommer att få ärva smått absurda värden. Vad det handlar om exakt tänker jag inte säga men jag ska försöka återkomma till dig om du har kvar ditt konto då och då får vi se hur intresserade unga kvinnor är av sex {med mig}. Då får vi facit.
Citera
2016-09-29, 03:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olson82
Fast hur många rörde det sig om då. Är ju viss skillnad om det hände 2 eller 12 gånger. Kände du tjejerna sedan tidigare?
Det är inte relevant. Det relevanta är att ibland får även människor utan ekonomisk eller social status ligga.
Citera
2016-09-29, 08:42
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
nänä, nu ska vi inte bli sådana.. det är helt ok att du visar fiffi här för oss domare... ööh åskådare för att avgöra om frökens fiffi har används eller inte...
tänk på att hela din trovärdighet står på spel här

Tack för värdefullt bidrag till diskussionen!

Citat:

De som kan gör precis det. Men alla kjoltyg är inte unga och snygga vet du. Förmögna män har ganska höga krav på allt.

Det vet jag. Själv är jag både gammal och ful.

Men nä, kvinnor knullar sig inte till pengar i den utsträckning du vill göra gällande. Då skulle fler av oss fitta till oss välstånd. Även en gammal fulis som en annan skulle kunna snärja en välbärgad partner. Ett gott liv lockar. Men du vet, sådana konstellationer kostar trots allt mer än de faktiskt smakar. Även för kvinnan.

Citat:
Jodå men då har det bara handlat om ett snabbt ligg och inget mer. Kvinnor kan bli kåta på ett one night stand men om killen inte har tillräckligt att erbjuda henne blir det inte mer än så.

Om det endast har handlat om ett snabbt ligg är jag rädd att du faktiskt aldrig har upplevt kvinnlig kättja.

Citat:
Alltså igen här. Jag är snart 50 och kommer att få ärva smått absurda värden. Vad det handlar om exakt tänker jag inte säga men jag ska försöka återkomma till dig om du har kvar ditt konto då och då får vi se hur intresserade unga kvinnor är av sex {med mig}. Då får vi facit.

Väntar med spänning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in