Citat:
Hillary är en politiker, hon förväntas vara mycket bättre än Trump, dessutom har hon hela politikerkåren som lett USA tidigare på sin sida...
Vad förväntar du dig? Vet du ens historien om Hillary? Du verkar ha absolut noll koll på vem hon är.
Men det är klart får man sina källor från CNN och Västmedia så blir man väl som dig.
Sandlådenivå kan jag hålla med om, för hillarys del, jag har sett ett helt annat ansikte av henne än det där, en solklar fasad som hon målar upp, vilket Trump inte gör.
Trump är åtminstone ärlig, Hillary andra sidan är den största lögnaren världen någonsin beskådat... Vi ser exakt hur världen fungerat under Clinton och companys regim.
Den som röstar på Hillary måste ännu vara helt hjärndöd än de som röstar på Trump.
Vad förväntar du dig? Vet du ens historien om Hillary? Du verkar ha absolut noll koll på vem hon är.
Men det är klart får man sina källor från CNN och Västmedia så blir man väl som dig.
Sandlådenivå kan jag hålla med om, för hillarys del, jag har sett ett helt annat ansikte av henne än det där, en solklar fasad som hon målar upp, vilket Trump inte gör.
Trump är åtminstone ärlig, Hillary andra sidan är den största lögnaren världen någonsin beskådat... Vi ser exakt hur världen fungerat under Clinton och companys regim.
Den som röstar på Hillary måste ännu vara helt hjärndöd än de som röstar på Trump.
Hillary ÄR en politiker ja…det är INTE Trump han är en cirkusapa med löjlig frisyr som drivit TV som enkom handlar om att köra över folk på mest taskiga vis och skapa underhållande konflikter….värdig och "ärlig" egenskap som USA:s president?
VAR är han ärlig tycker du? Han har ju fan bevisligen inte en siffra rätt. Han blir citerad och frågar:
-var har du fått det där ifrån det är inte sant, NÄR DET FINNS PÅ BAND.
han är uppenbart sexist och rasist men vägrar erkänna detta…. ärligt?
Han avbryter Hillary konstant och tar av hennes talartid….ärligt?
Han klarar knappt svara på frågorna han får utan virrar ut sig i massa ovidkommande skit…
hans retorik är ungefär…
….And this is so Bad! Bad people! We have to stop this BAD people, mr L let me tell you….
America is going bankrupt! This great country is going down! it's BAD! You see…let me tell you again… China! China and mexicans are steeling our jobs! It's BAD, BAD people…and I will change this..
Fullkomligen rappakalja utan minsta konkret politik, helt vansinnigt förhållningssätt till andra nationer, ska han åka till Kina och ställa sig där och anklaga kineserna för att stjäla amerikanares jobb för att de bygger fabriker?
och detta mals runt och runt i evighet med den där lilla viftande handen bredvid…utan att någonsin komma fram till något konkret eller vettigt.
Att tycka en man av hans sort ens bör stå i en talarstol är redan där gravt problematiskt, han hör hemma i underhållningsbranchen, han bör fortsätta med sina TV serier.