2016-09-27, 11:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
1. Frågan är varför du tror att det är likadant för en kvinna att ha sex med en man som för en man att ha sex med en man. Det finns dels naturliga skillnader och dels så kan du omöjligt veta hur en man upplever det hela.

Bara för att du själv inte tycker det är fantastisk att ha sex med en man så behöver inte alla kvinnor känna som du. Eller är du något slags default för alla kvinnor som du ser det?

2. Ja, jag köper att någon kan uppleva känslor som jag själv aldrig kan göra på exakt samma sätt, och att han tycker det är fantastiskt.

Du har ju sagt samma sak nu så länge jag kan minnas. Vad är det som är så märkligt med att alla inte känner som du?

1) För att båda personerna får kuk? Det finns säkert små skillnader men konceptet är samma för båda könen.

2) Varför skulle kvinnor känna att det är fantastiskt att ha sex med män? Hela grejen med att ha sex med män är att det ska vara äckligt och vidrigt det är en aversive grej. Om man vill ha "positivt sex" kan man ha det med kvinnor.

3) Så du menar att heteromän tycker att bög-sex är fantastiskt?

4) Därför att det funkar inte så. Det är som sushi vs glass. Ingen tycker att sushi smakar som glass.
Citera
2016-09-27, 11:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Du är ju helt jävla sjuk i huvudet.

Kan du svara på varför vi attraheras av bröst och inte av tjocka magar när det är exakt samma sak?. Exakt samma princip lyder varför hetro killar/tjejer upplever sex med män olika, det har med vad vi attraheras av.

Hetrosexuella kvinnor attraheras av män, du kan inte påstå dig tala för hetrosexuella kvinnor när du personligen är asexuell.

Varför finns det oändligt antal sexleksaker för att stimulera den kvinnliga G-punkten, varför får kvinnor fontänorgasm genom stimulering av en punkt ett par cm in istället för klitoris?

Är du helt efter? Vi har hört i flera år nu att sexleksaker exploderar hos kvinnor, varför skulle de vara så om de inte gillar penetration eller orgasmer?

1) Men kvinnor kan också attraheras av bröst. Det betyder inte att de gillar kuk. Du kan inte tro att kvinnor attraheras av män på samma sätt som män attraheras av kvinnor? Kvinnor tänder på kvinnor på ungefär samma sätt som män tänder på kvinnor. Kvinnor äcklas av män på samma sätt som män äcklas av män.

2) Hur vet du att heterosexuella kvinnor attraheras av män? Jag är en heterosexuell kvinna och jag kan säga att heterosexualla kvinnor äcklas av män och vill inte ha något med män att göra.

3) Därför att män har en massa galna fantasier om hur kvinnors sexualitet fungerar. Det finns ingen g-punkt och ingen får orgasm av att bli stimulerad där det är bara obehagligt. Även om det skulle vara skönt (vilket det inte är) vill kvinnor hellre göra det med en snygg kvinna än med en äcklig man. Det förstår du väl själv?

4) För att kvinnor har sett det på TV och beslutar sig för att testa det har ingenting med sex med män att göra.
Citera
2016-09-27, 11:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Definitionen av asexuell lyder "Asexualitet innebär att sakna sexualitet eller könsliv", du beskriver orgasmer som "orgasm gör bara sexet vidrigare", där har du det svart på vitt att du är asexuell.

Du tycker inte om det med fundamentala inom sexualiteten, du är asexuell, det är ett faktum.

1) Lol dude. Tänk om jag tänder på att det är vidrigt?

2) Men orgasm är inte det fundamentala med sex då skulle jag köpa en vibrator istället. Det fundamentala med sex är att få kuk i sig.
Citera
2016-09-27, 11:49
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att båda personerna får kuk? Det finns säkert små skillnader men konceptet är samma för båda könen.

2) Varför skulle kvinnor känna att det är fantastiskt att ha sex med män? Hela grejen med att ha sex med män är att det ska vara äckligt och vidrigt det är en aversive grej. Om man vill ha "positivt sex" kan man ha det med kvinnor.

3) Så du menar att heteromän tycker att bög-sex är fantastiskt?

4) Därför att det funkar inte så. Det är som sushi vs glass. Ingen tycker att sushi smakar som glass.

Okej, vi kör med siffror.

1. Du vet ju att män och kvinnor har helt olika fysik därnere.

2. Va, var har du fått det ifrån? Jag har aldrig varit dragen till kvínnor, jag är ju liksom mjuk, har bröst m m själv. Ser jag en attraktiv kille så tänder jag, ser jag en attraktiv tjej så kollar jag om jag kan sminka mig/fixa håret liknande som hon. Typ. Jag tycker kanske det är lika spännande att ha sex med en tjej, som du tycker det är med en kille då? Noll spännande, lockande ...

3. Nae, det sa jag ju inte. Men bögar tycker bögsex är fantastiskt, troligen.

4. Älskar sushi, älskar glass. Så den jämförelsen funkar inte på mig.
Citera
2016-09-27, 11:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bieva
1) Ja jag är en kvinna på över 45 år Kan enbart svara för mig själv och att jag älskar sex. När detta samtalsämne kommer upp med mina väninnor så förstår jag att även de tycker om sex.
Fast det är inte lika med att man säger ja till sex så fort någon fråga eller stöter på en.
Kanske är det så att kvinnor är mer kräsna när det gäller sex och att många män inte har förmågan att få kvinnan tänd.
Det värsta och mest sexdödande som finns är män som inte klara av att ge kvinnan njutning, utan kör på tills de går för dem själva och sen är allt klart. Självklart tröttnar kvinnor på sådan sex då vi behöver lite mer tid och teknik för njutning och orgasm.
Att många förhållanden har sämre sex tro jag är hur förhållandet fungerar och hur man är bemöter varandra.
Av min erfarenhet så är det även ett mindre aktivt sexliv när man har barn och de är små av naturliga orsaker.
Samma sak om man har mycket att göra och känner sig stressad. Har man ett bra förhållande, där man uppskattar och hjälper varandra. Ge komplimanger, skrattar, bygger upp spänning, flörtar mm så får man av min erfarenhet även ett bra sexliv.

2) Det kan säkert vara så. Även här hänvisade jag till de homosexuella bar jag känner till och som par har de levt tillsammans i flera år.

3) Det där skiljer sig säkert mellan personer. För mig är helheten jätte viktigt. Allt från vardagen att jag få känna frihet, kvinnlighet, uppskattning och glädje. Kanske att jag fått någon blick eller kommentar från någon annan som gör att jag känner mig något extra, denna självkänsla för jag med mig hem och till min partner. Svartsjuka är det överlägset största sexdödandet som finns. En bra början på sex är om man hjälps åt hemma t.ex med städning och gör det till en mysig sak tillsammans med glädje och småflörtande. Det triggar upp både mig och min man, helt enkelt ett vardags förspel.Hjälps man åt får jag också tid att bevaka min kvinnlighet och jag tillhör dem som älskar skor och lite kläder även vid sex. känner man frihet och uppskattning tillsammans med att sin partner tänker på att kvinnan också ska få njutning vid sex då är det underbart. Vilket för med sig att jag inte bara vill ha sex, utan ta initiativ till sex. Vid sex tycker jag det bästa är att man byter ställningar, våga ta och ta emot initiativ.
Jag har haft turen att även ha en djupare vänskap med en annan kvinna där även lite erotik ingår mellan oss. Den uppskattning, spänning och energi tillsammans med min mans godkännande för jag med mig in i min mans och mitt förhållande som är en stor del till ett bra sexliv.

1) Sluta låtsas vara en kåt tant. Det är ingen som går på det.

2) Poängen är att ju mer "manlig" relationen är desto mer sex, ju mer "kvinnlig" desto mindre sex. Det visar att kvinnor inte gillar sex.

3) Du tror att kvinnor känner uppskattning och glädje av att få en kuk i sig av en fet hårig man? Seriöst?
Citera
2016-09-27, 11:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Kvinnor vill ha mindre sex än män, generellt sett, men de vill fortfarande ha sex. Och för att generalisera som du själv gör så har män en så stor sexdrift att de kan/vill/måste(?) ligga med vem som helst, medans vi kvinnor väljer vem vi vill ligga med. Att ha sex med random man är inte skönt eftersom det sitter i huvudet också, en blandning mellan kropp och hjärna, att ha skönt sex.

2. Ja, det bevisar ingenting i mina ögon. Killar vill ha mer sex än tjejer.

3. Synd att du inte känt det själv. Har du varit attraherad av en man då? Att ha denna attraktiva kille tätt inpå gör att det pirrar i hela kroppen, inget man kan styra över eller framkalla själv. Sedan vet väl du också att vi kvinnor har delar på kroppen som är känsliga för beröring osv. Inget konstigt egentligen, men det låter så när man pratar med dig

Tror du är inhyrd av Fb för att hålla igång den här diskussionen Ingen kan väl vara så omedveten om attraktionen mellan man och kvinna ...

1) Och vad skulle kvinnor få ut av att ha sex med en man? Det är inte fysiskt skönt, det är äckligt, det är inte spännande, hur kan du (ni) tro att kvinnor gillar det?

2) Nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män eftersom man bara är ute efter kuken. Män bryr sig om kvinnans utseende, personlighet, såna saker.

3) Vad får dig att tro att sex är en sak som man vill ha mer eller mindre? Tänk om det är en sak som man antingen vill ha hela tiden eller inte vill ha alls?

4) Varför skulle det pirra i kroppen av att stå nära en man? Var får ni det här ifrån? Nej kvinnor är attraherade av män för att det ger en kick att göra något vidrigt testa att runka till porr med feta håriga kärringar då kan du (ni) se lite av grejen.

5) Kvinnor känner ingen attraktion till män. Om de gjorde det skulle kvinnor ragga på män lika mycket som män raggar på kvinnor.
Senast redigerad av Babianen 2016-09-27 kl. 12:15.
Citera
2016-09-27, 12:02
Medlem
Bievas avatar
2) Men orgasm är inte det fundamentala med sex då skulle jag köpa en vibrator istället. Det fundamentala med sex är att få kuk i sig.[/quote]

Sex kan innehålla så mycket olika. Jag är Bi och sex är för mig först och främst en nära intim kontakt med någon som attrahera mig. Där jag får njutning, närhet, värme, upplevelse, spänning, avkoppling och där orgasm är en del men inte allt. En vibrator är underbart och kan vara ett komplement men är ingen mänsklig kontakt. Att enbart tänka på sex som att få kuk i sig låter fruktansvärt tråkigt.
Citera
2016-09-27, 12:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Okej, vi kör med siffror.

1. Du vet ju att män och kvinnor har helt olika fysik därnere.

2. Va, var har du fått det ifrån? Jag har aldrig varit dragen till kvínnor, jag är ju liksom mjuk, har bröst m m själv. Ser jag en attraktiv kille så tänder jag, ser jag en attraktiv tjej så kollar jag om jag kan sminka mig/fixa håret liknande som hon. Typ. Jag tycker kanske det är lika spännande att ha sex med en tjej, som du tycker det är med en kille då? Noll spännande, lockande ...

3. Nae, det sa jag ju inte. Men bögar tycker bögsex är fantastiskt, troligen.

4. Älskar sushi, älskar glass. Så den jämförelsen funkar inte på mig.

1) Tror du att det är helt olika att suga kuk? Om det var så skulle män och kvinnor uppleva mat på helt olika sätt right?

2) Kvinnor är attraktiva objektivt. Därför är både män och kvinnor attraherade av attraktiva kvinnor. Män är oattraktiva objektivt därför är varken män eller kvinnor attraherade av män.

3) Här är en bild som visar att jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/571b32506684621 kan inte du posta en bild som visar att du är kvinna?

4) Okay. Tänk på det som chili vs socker. Du skulle aldrig hävda att chili smakar som socker för kvinnor eller hur? Chili smakar stark för både män och kvinnor och socker smakar sött för både män och kvinnor. På samma sätt är kuk äckligt för både män och kvinnor. En sak som är äcklig för män blir inte gott för kvinnor eller hur?
Citera
2016-09-27, 12:07
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
1) Här är en bild på min fitta med en skylt, http://www.imagebam.com/image/571b32506684621 posta en bild på din?

2) Men det är bra att få sex oavsett (om man gillar sex).

3) De flesta kvinnor får inte orgasm av vaginal penetration. Det gör att sex är värdelöst för de flesta kvinnor.

Haha du behövde inte lägga upp en bild.. men är ju inte första gången du gör det har jag sett.
Jasså du vill ha bild på min alltså? Nae, jag behöver inte göra det för att "bevisa" min kvinnlighet.
Skulle lika gärna kunna ta en bild från google liksom.

Bara för att alla inte kan komma vaginalt gör det ju inte sexet värdelöst..? Finns andra sätt att njuta på vet du.
Citera
2016-09-27, 12:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bieva

Sex kan innehålla så mycket olika. Jag är Bi och sex är för mig först och främst en nära intim kontakt med någon som attrahera mig. Där jag får njutning, närhet, värme, upplevelse, spänning, avkoppling och där orgasm är en del men inte allt. En vibrator är underbart och kan vara ett komplement men är ingen mänsklig kontakt. Att enbart tänka på sex som att få kuk i sig låter fruktansvärt tråkigt.

1) Ärligt talat bro blev du inte kramad av din mamma som barn?

2) Vill du ha närhet och värme av Ron Jeremy? Är det sexuellt upphetsande eller bara obehagligt?

3) Att få kuk är en kink antingen gillar man det eller inte. Tänk på det som att tända på fötter för män. En del män tänder på fötter de flesta gör det inte. En del kvinnor tänder på att få kuk de flesta gör det inte same-same.
Senast redigerad av Babianen 2016-09-27 kl. 12:13.
Citera
2016-09-27, 12:11
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
1) Och vad skulle kvinnor få ut av att ha sex med en man? Det är inte fysiskt skönt, det är äckligt, det är inte spännande, hur kan du (ni) tro att kvinnor gillar det?

2) Nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män eftersom man bara är ute efter kuken. Män bryr sig om kvinnans utseende, personlighet, såna saker.

3) vad får dig att tro att sex är en sak som man vill ha mer eller mindre? Tänk om det är en sak som man antingen vill ha hela tiden eller inte vill ha alls?

4) Varför skulle det pirra i kroppen av att stå nära en man? Var får ni det här ifrån? Nej kvinnor är attraherade av män för att det ger en kick att göra något vidrigt testa att runka till porr med feta håriga kärringar då kan du (ni) se lite av grejen.

5) Kvinnor känner ingen attraktion till män. Om de gjorde det skulle kvinnor ragga på män lika mycket som män raggar på kvinnor.

1. Allt detta bevisar att du är asexuell, autistisk eller bara ett troll.

Går direkt till nr 5: Kanske för att kvinnor oftast inte behöver ragga? Brukar vara männen som sköter den biten.
Citera
2016-09-27, 12:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurdyrkare
Haha du behövde inte lägga upp en bild.. men är ju inte första gången du gör det har jag sett.
Jasså du vill ha bild på min alltså? Nae, jag behöver inte göra det för att "bevisa" min kvinnlighet.
Skulle lika gärna kunna ta en bild från google liksom.

Bara för att alla inte kan komma vaginalt gör det ju inte sexet värdelöst..? Finns andra sätt att njuta på vet du.

1) Jag har lagt upp videos också. Du kan väl göra det istället?

2) Ja men det tar bort poängen med att få en kuk i sig och då kan man lika gärna ha sex med annan kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in