2016-09-27, 12:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurdyrkare
1. Allt detta bevisar att du är asexuell, autistisk eller bara ett troll.

Går direkt till nr 5: Kanske för att kvinnor oftast inte behöver ragga? Brukar vara männen som sköter den biten.

1) Varför? Det är inte skönt och det är äckligt. Fundera själv på hur det känns att suga kuk till exempel. Är det något som du som fulgubbe vill göra?

2) Men om man vill ha kuk då passar man på när man får chansen?
Citera
2016-09-27, 12:23
Medlem
Bievas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Sluta låtsas vara en kåt tant. Det är ingen som går på det.

2) Poängen är att ju mer "manlig" relationen är desto mer sex, ju mer "kvinnlig" desto mindre sex. Det visar att kvinnor inte gillar sex.

3) Du tror att kvinnor känner uppskattning och glädje av att få en kuk i sig av en fet hårig man? Seriöst?

Tant kanske jag kan räknas till men någon kåt tant är jag inte.

För mig känns det nästan som att du borde ha lite mer erfarenhet av både livet och sex innan du fortsätter diskutera
Citera
2016-09-27, 12:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bieva
Tant kanske jag kan räknas till men någon kåt tant är jag inte.

För mig känns det nästan som att du borde ha lite mer erfarenhet av både livet och sex innan du fortsätter diskutera

1) Nej du är en man som e-transar.

2) Jag är 30+ och har haft sex sen jag var 16 och har testat det mesta. Hur mycket mer erfarenhet krävs det för att kunna uttala sig?
Citera
2016-09-27, 12:33
Medlem
Bievas avatar
Citat:
1) Nej du är en man som e-transar.

2) Jag är 30+ och har haft sex sen jag var 16 och har testat det mesta. Hur mycket mer erfarenhet krävs det för att kunna uttala sig?

1) Läste att du även gav dig på en annan kvinna här för att vara man. Är det för att vi inte håller med dig? Nej jag är en helt vanlig kvinna med tre barn och man.

2) Uttala sig får alla, fast tycker du missar en stor del när du diskuterar om sex. Vet inte om du har eller haft någon relation. kärlek gör att man vill vara någon nära och då är det inget äckligt.
Citera
2016-09-27, 12:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Läste att du även gav dig på en annan kvinna här för att vara man. Är det för att vi inte håller med dig? Nej jag är en helt vanlig kvinna med tre barn och man.

2) Uttala sig får alla, fast tycker du missar en stor del när du diskuterar om sex. Vet inte om du har eller haft någon relation. kärlek gör att man vill vara någon nära och då är det inget äckligt.

1) Nej det är för att ingen kvinna är så sterotyp. Det är som att jag skulle kalla mig "ManligMan40" och posta om hur mycket jag gillar fotboll, bilar, och öl.

2) Jag har haft en relation i typ 15 år.

3) Om kvinnor kände kärlek till män skulle de göra en massa saker för männen eller hur? Uppvakta dem, försörja dem, köpa saker till dem, låta dem ha sex med yngre och snyggare kvinnor, och så vidare. Är det vanligt?
Citera
2016-09-27, 13:18
Medlem
Bievas avatar
Citat:
1) Nej det är för att ingen kvinna är så sterotyp. Det är som att jag skulle kalla mig "ManligMan40" och posta om hur mycket jag gillar fotboll, bilar, och öl.

2) Jag har haft en relation i typ 15 år.

3) Om kvinnor kände kärlek till män skulle de göra en massa saker för männen eller hur? Uppvakta dem, försörja dem, köpa saker till dem, låta dem ha sex med yngre och snyggare kvinnor, och så vidare. Är det vanligt?

1) Oj då du har mycket kvar att lära dig om kvinnor. Det är inte så lätt att alla kvinnor är stöpta i samma form.

2) Beklagar att den tog slut.

3) Jag vet inte vad du bär med dig från din relation men i mitt som många andras förhållanden gör kvinnan och manen massor med saker för varandra. Att man få ha sex med andra tillhör inte vanligheten. Jag har förmånen att få ha en nära vänskap med attraktion och närhet (ej fullbordad sex) till en annan kvinna i min ålder. Detta tillhör troligen inte till det vanliga men min man se en spänning i det. Däremot att man uppvakta varandra, hjälpsåt med försörjning, köper saker till varandra mm tro jag sker i de absolut flesta förhållanden. Tråkigt om du inte kände av något sådant i ditt förhållande.
Citera
2016-09-27, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Oj då du har mycket kvar att lära dig om kvinnor. Det är inte så lätt att alla kvinnor är stöpta i samma form.

2) Beklagar att den tog slut.

3) Jag vet inte vad du bär med dig från din relation men i mitt som många andras förhållanden gör kvinnan och manen massor med saker för varandra. Att man få ha sex med andra tillhör inte vanligheten. Jag har förmånen att få ha en nära vänskap med attraktion och närhet (ej fullbordad sex) till en annan kvinna i min ålder. Detta tillhör troligen inte till det vanliga men min man se en spänning i det. Däremot att man uppvakta varandra, hjälpsåt med försörjning, köper saker till varandra mm tro jag sker i de absolut flesta förhållanden. Tråkigt om du inte kände av något sådant i ditt förhållande.

1) Ingen kvinna är en karikatyr av kvinnor det är där ni fulgubbar gör fel.

2) Jag har fortfarande kvar samma relation.

3) Hur vanligt är det att kvinnor till exempel,

a) försörjer män.

b) låter mannen köpa saker som han vill ha till exempel en fin bil.

c) håller sig snygg för mannen.

d) köper presenter till mannen.

män gör allt det här för kvinnor men du ser nästan aldrig att kvinnor gör det här för män.
Citera
2016-09-27, 13:38
Medlem
Bievas avatar
Citat:
1) Ingen kvinna är en karikatyr av kvinnor det är där ni fulgubbar gör fel.

2) Jag har fortfarande kvar samma relation.

3) Hur vanligt är det att kvinnor till exempel,

a) försörjer män.

b) låter mannen köpa saker som han vill ha till exempel en fin bil.

c) håller sig snygg för mannen.

d) köper presenter till mannen.

män gör allt det här för kvinnor men du ser nästan aldrig att kvinnor gör det här för män.

Du har lite kunskaper om kvinnor och generaliserar om hur en kvinna ska vara. Jag är den kvinna jag är. Sen får du har de uppfattning du vill. Om det är ett försöker att få en bild så kan du läsa svaret från den andra kvinnan du anklagade för att vara man. Du får samma svar av mig.

2) Låter bra fast tråkigt att ni inte gör saker för varandra.

Hjälp vilken tidsålder lever du?

3a) Nu på 2010-talet är det lika säkert ganska jämt med försörjningen mellan man och kvinna om någon av dem t.ex är arbetslös.
Vanligast är att båda arbetar och bidrar till ekonomin.

B) Tro du inte det är ganska vanligt att mannen får välja bil. Det gör min man och även båten.

C) Hoppas andra kvinnor gör som jag håller sig snygg för sin egna skull först och främst.
Precis som de flesta män vill vara snygga för sin egna skull.

D) Jag hoppas att du som mängder av andra män får present när du fyller år och julklapp.
Citera
2016-09-27, 13:48
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
1) Och vad skulle kvinnor få ut av att ha sex med en man? Det är inte fysiskt skönt, det är äckligt, det är inte spännande, hur kan du (ni) tro att kvinnor gillar det?

2) Nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män eftersom man bara är ute efter kuken. Män bryr sig om kvinnans utseende, personlighet, såna saker.

3) Vad får dig att tro att sex är en sak som man vill ha mer eller mindre? Tänk om det är en sak som man antingen vill ha hela tiden eller inte vill ha alls?

4) Varför skulle det pirra i kroppen av att stå nära en man? Var får ni det här ifrån? Nej kvinnor är attraherade av män för att det ger en kick att göra något vidrigt testa att runka till porr med feta håriga kärringar då kan du (ni) se lite av grejen.

5) Kvinnor känner ingen attraktion till män. Om de gjorde det skulle kvinnor ragga på män lika mycket som män raggar på kvinnor.

1. Antar att du är en lesbisk kvinna, eller en transsexuell kvinna(?) Jag tror inte det är fysiskt skönt, jag vet.

2. Nej tvärtom, det är ju det jag inte är. När jag hittar en kille jag gillar så vill jag ligga. inte med någon annan, det skulle vara motbjudande.

3. En självklarhet kan jag tycka, vissa vill ha mer/hela tiden andra mindre/inget sex. Alla är ju olika. T o m jag själv växlar mellan olika perioder, ibland mer sugen andra gånger mindre.

4. Haha, får det från mina egna upplevelser. Du får ursäkta en vanlig tjej, men för mig är det stor skillnad mellan en fin kille och en hårig kärring. Märkligt (för vissa) men sant

5. För det första raggar män och kvinnor generellt sett på olika sätt, kvinnor mer subtilt. För det andra så är det ett faktum att testosteronet jagar på män så de raggar mer.

Män och kvinnor är olika, där kanske vi är överens iaf(?)

Om du är en kvinna som gillar kvinnor så borde du väl ändå förstå att det är du som skiljer dig från mängden. Varför är det så konstigt att vi är olika? Och att det är okej.

Ser du inte omkring dig par som är kära. Mest män och kvinnor, men även män & män, kvinnor & kvinnor. Är du rädd för normen? Känner du att du behöver försöka övertyga världens kvinnor om att de allihop har fel och egentligen gillar sitt eget kön, för att du ska passa in?

Det var lite stiltje i Relationer och samlevnad men du lyckades ju få upp tempot iaf
Citera
2016-09-27, 14:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har lite kunskaper om kvinnor och generaliserar om hur en kvinna ska vara. Jag är den kvinna jag är. Sen får du har de uppfattning du vill. Om det är ett försöker att få en bild så kan du läsa svaret från den andra kvinnan du anklagade för att vara man. Du får samma svar av mig.

2) Låter bra fast tråkigt att ni inte gör saker för varandra.

Hjälp vilken tidsålder lever du?

3a) Nu på 2010-talet är det lika säkert ganska jämt med försörjningen mellan man och kvinna om någon av dem t.ex är arbetslös.
Vanligast är att båda arbetar och bidrar till ekonomin.

B) Tro du inte det är ganska vanligt att mannen får välja bil. Det gör min man och även båten.

C) Hoppas andra kvinnor gör som jag håller sig snygg för sin egna skull först och främst.
Precis som de flesta män vill vara snygga för sin egna skull.

D) Jag hoppas att du som mängder av andra män får present när du fyller år och julklapp.

1) Det vanliga är att män gör en massa saker för kvinnor det är poängen. Allt från att försörja kvinnan, betala för saker som kvinnan vill ha, och så vidare. Kvinnor gör 0 för män det visar att kvinnor inte känner något för män obviously.

2) Så lol om ni tror att era kvinnor är kära i er eller att kvinnor är kära i män generellt. Kvinnor ser män som plånböcker och betjänter. Och man har inte sex med en plånbok.
Citera
2016-09-27, 14:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
1. Antar att du är en lesbisk kvinna, eller en transsexuell kvinna(?) Jag tror inte det är fysiskt skönt, jag vet.

2. Nej tvärtom, det är ju det jag inte är. När jag hittar en kille jag gillar så vill jag ligga. inte med någon annan, det skulle vara motbjudande.

3. En självklarhet kan jag tycka, vissa vill ha mer/hela tiden andra mindre/inget sex. Alla är ju olika. T o m jag själv växlar mellan olika perioder, ibland mer sugen andra gånger mindre.

4. Haha, får det från mina egna upplevelser. Du får ursäkta en vanlig tjej, men för mig är det stor skillnad mellan en fin kille och en hårig kärring. Märkligt (för vissa) men sant

5. För det första raggar män och kvinnor generellt sett på olika sätt, kvinnor mer subtilt. För det andra så är det ett faktum att testosteronet jagar på män så de raggar mer.

Män och kvinnor är olika, där kanske vi är överens iaf(?)

Om du är en kvinna som gillar kvinnor så borde du väl ändå förstå att det är du som skiljer dig från mängden. Varför är det så konstigt att vi är olika? Och att det är okej.

Ser du inte omkring dig par som är kära. Mest män och kvinnor, men även män & män, kvinnor & kvinnor. Är du rädd för normen? Känner du att du behöver försöka övertyga världens kvinnor om att de allihop har fel och egentligen gillar sitt eget kön, för att du ska passa in?

Det var lite stiltje i Relationer och samlevnad men du lyckades ju få upp tempot iaf

1) Vad exakt är det som är fysiskt skönt fulgubbe?

2) Om man gillar sex då har man sex allt annat är ursäkter.

3) Det är en självklarthet för dig men det funkar inte så för kvinnor. Antingen är man kåt hela tiden eller så är man aldrig kåt. De flesta kvinnor är aldrig kåta det är därför som män inte får ligga.

4) Det är ingen kvinna som upplever män på det sättet. Män är inte sexuella för kvinnor.

5) Men kvinnor är i princip garanterade att få ligg om de frågar. Så varför skulle de inte fråga om de var sugna?

6) Nej jag ser män som är kära och kvinnor som utnyttjar dem. Ingen kvinna blir kär i män det är bara att acceptera dude.
Citera
2016-09-27, 14:28
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
1) Vad exakt är det som är fysiskt skönt fulgubbe?

2) Om man gillar sex då har man sex allt annat är ursäkter.

3) Det är en självklarthet för dig men det funkar inte så för kvinnor. Antingen är man kåt hela tiden eller så är man aldrig kåt. De flesta kvinnor är aldrig kåta det är därför som män inte får ligga.

4) Det är ingen kvinna som upplever män på det sättet. Män är inte sexuella för kvinnor.

5) Men kvinnor är i princip garanterade att få ligg om de frågar. Så varför skulle de inte fråga om de var sugna?

6) Nej jag ser män som är kära och kvinnor som utnyttjar dem. Ingen kvinna blir kär i män det är bara att acceptera dude.

Du är definitivt kille, skulle jag säga. Och nej du behöver inte skicka en bild, vem som helst kan skicka en bild på en tjej.

"Fulgubbe"? Den som sa det han var det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in