2016-09-27, 08:46
Medlem
AversisrevAs avatar
Han gick hårt åt henne men han höll inte ut. Han var blek på slutet och hon såg bara tänd ut.

Den sympati hon kunde ha vunnit av hans ständiga avbrytanden förlorade hon ändå med sin överlägsna attityd. Hon är senior i politiken men det är inte det som lockar över de osäkra väljare. Det vet redan alla. Hon framstod som den självsäkra representant för etablissemanget som hon är. Plus till henne för att hon fick bort allt fokus från sin ohälsa.
2016-09-27, 09:31
Medlem
JustZlatans avatar
Släppte Wikileaks material om Clinton innan debatten som Assange sa att han skulle göra?
2016-09-27, 11:22
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Släppte Wikileaks material om Clinton innan debatten som Assange sa att han skulle göra?

Enbart en kommentar på Twitter att Platte River Networks hade tillgång till mailen.

Måste tillstå att jag är besviken på Wikileaks som trummat upp en förväntan kring ett avslöjande som i princip skulle föranleda en internering av Hrc. Enligt Assange skulle det avslöjande ske innan debatten igår.
Senast redigerad av Mullret 2016-09-27 kl. 12:12.
2016-09-27, 11:50
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:

Det är två debatter kvar. Finns det något av substans så är det inte för sent. Det kan till och med vara fördel Trump om innehållet inte hinner analyseras fult ut innan valet. Han lever mycket på den utbredda misstänksamheten mot Hillary.
2016-09-27, 13:07
Medlem
Hogdals avatar
Jag skulle gärna se en uppdaterad analys från trådens självutnämnda neurologer. Vilka tecken på neurologisk sjukdom såg ni i nattens debatt? Var det inte Parkinsons trots allt..? Kanske övergående.
2016-09-27, 13:15
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Jag skulle gärna se en uppdaterad analys från trådens självutnämnda neurologer. Vilka tecken på neurologisk sjukdom såg ni i nattens debatt? Var det inte Parkinsons trots allt..? Kanske övergående.

De har inte hunnit analysera färdigt örsnibbar, fingerlängd och midjemått. De har ju aldrig påstått att dubbelgångaren lider av en neurologisk sjukdom.
2016-09-27, 13:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal

Tänkte precis fråga samma jag,.de har varit väldigt tyst om att hon skulle ha alla sjukdomar i världen sedan debatten.

Kan det vara så att de hade så in åt helvete fel att vissa av dem skäms?
2016-09-27, 13:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Det är två debatter kvar. Finns det något av substans så är det inte för sent. Det kan till och med vara fördel Trump om innehållet inte hinner analyseras fult ut innan valet. Han lever mycket på den utbredda misstänksamheten mot Hillary.

Desto längre de håller på materialet desto mindre pålitliga blir Wikileaks också, om det inte släpps något så kommer Wikileaks att ses som opålitliga med en agenda.
2016-09-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Alla skulle jag tro.

det var inte så många som sände den. Jag såg NBC:s sändning.
2016-09-27, 15:17
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Bara ett avslöjande. Men det var ingen big-boss som de lovade.
2016-09-27, 15:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA

Det spelar ingen roll. Debatterna kommer nog inte ändra så mycket.
2016-09-27, 15:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Desto längre de håller på materialet desto mindre pålitliga blir Wikileaks också, om det inte släpps något så kommer Wikileaks att ses som opålitliga med en agenda.

Jag tror att Wiki har redan släppt. Men vi förväntar oss annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in