2016-09-27, 04:52
Medlem
Jag saknar ord för det jag precis sett. Är Trump ett konstprojekt eller händer det här på riktigt? Kan så många vara så efterblivna att han röstats fram som en seriös kandidat? Hans språknivå, retorik, logik, kroppspråk... har sett mer dignitet och intelligens hos en orangutang.

Det var så smärtsamt pinsamt att jag fick ta fram skämskudden varje gång karln öppna käften!
2016-09-27, 04:53
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrigzHerren
Tittade in sista 15, det kändes verkligen som om det var två tonåringar som stod och käbblade. Ingen av dem är speciellt statsmannamässig eller intelligent, det är ändå en av världens mäktigaste positioner vi pratar om.

USA är ett korrupt skämt. U-land nästa!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men ge mig bevis tack?

Clinton har erfarenhet i debatt, det vet alla, även Trump själv sade det. Trump talar ur hjärtat och pekar på praktiken. Clinton pratar om visioner om höga löner och mer jobb, samt hur rasistiskt Trump är.

Det är vad som krävs för att bli politiker. Dela din vision, inte praktik.
Bevisen kommer mycket snart.
Som han sa så har hon mycket erfarenhet. Erfarenhet av usla beslut och misslyckanden.
Medlem
kato85s avatar
Till och med folket från Infowars tyckte att Trumpfs insats var katastrof.
2016-09-27, 04:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Debatterna brukar väl generellt inte betyda särskilt mycket för utgången?
Undrar om det inte gör det denna gång då Trump är helt oprövad inom politiken!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Korrekt. Men de säger oss att "dårarna" som satsar pengar på Betfair tyckte att Hillary vann.
Funkar inte just Betfair så att det inte är sajten som sätter ett odds som spelarna får spela på, utan spelarna själva kan sätta odds som andra spelare får spela på? Isf oddsförflyttningen än mindre med verkligheten att göra.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
USA är ett korrupt skämt. U-land nästa!

Det kommer bli venezuela på steroider, Clinton ska bara suga upp det sista av landets resurser först
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Debatterna vinner hon samtliga som det ser ut men jag är inte så säker på att hon vinner valet.

Hon vinner valet. Tro mig. Hon gör det.

Trump pratar praktik.
Clinton pratar teori.

För osäkra väljare så låter teori enklare och lättare. Man behöver inte ta hänsyn till något.
För osäkra väljare så är praktik den hårda sanningen och man måste hela tiden ta hänsyn till det som har hänt.
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Jag saknar ord för det jag precis sett. Är Trump ett konstprojekt eller händer det här på riktigt?

Trump är ett konstprojekt, precis som Lars Vilks rondellhundar, fast i mycket större skala. Och du är en del i projektet.

PS. Måste kolla på South Park efter detta....
2016-09-27, 04:55
Medlem
NygammalValss avatar
Vem vann debatten enligt amerikansk media?
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Funkar inte just Betfair så att det inte är sajten som sätter ett odds som spelarna får spela på, utan spelarna själva kan sätta odds som andra spelare får spela på? Isf oddsförflyttningen än mindre med verkligheten att göra.

Fast i just ett val där folket bestämmer så är det ju närmare verkligheten.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Vem vann debatten enligt amerikansk media?
Enligt Dailystormer.com vann Hillary debatten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in