2016-09-27, 04:49
Medlem
LFCYNWAs avatar
Usch båda helt värdelösa, ingen vinnare idag utan två förlorare. Tror inte debatten påverkar utgången det minsta.
2016-09-27, 04:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Har han varit lugnare förut menar du? Känns lie som om du argumenterar det du själv vill höra för anonyma flashbackare.

Nej han har betett sig som en idiot hela tiden, men trodde att hans stab skulle kunna hålla lite styr på honom.
Medlem
Mich13s avatar
Debatterna brukar väl generellt inte betyda särskilt mycket för utgången?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Och du har alltid haft lika fel. Sopa.

Men ge mig bevis tack?

Clinton har erfarenhet i debatt, det vet alla, även Trump själv sade det. Trump talar ur hjärtat och pekar på praktiken. Clinton pratar om visioner om höga löner och mer jobb, samt hur rasistiskt Trump är.

Det är vad som krävs för att bli politiker. Dela din vision, inte praktik.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Debatterna vinner hon samtliga som det ser ut men jag är inte så säker på att hon vinner valet.

Precis så.
2016-09-27, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Usch båda helt värdelösa, ingen vinnare idag utan två förlorare. Tror inte debatten påverkar utgången det minsta.
Håller med. Totalt värdelöst...men givetvis så har mafian riggat det för clinton. imorgon kommer ni se nyheterna "clinton vann, racet är över"!
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Donald får varken applåder eller skratt. Hillary får skratt hela tiden, utan att ens anstränga sig. Det räcker med att säga " Hörde ni vad han sade" ?
Jag såg inte hela men den stund jag tittade fick Trump 3 skratt och Hillary 1 skratt.
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det är alltså oddset för vem som vinner valet, det glömde du skriva.

Korrekt. Men de säger oss att "dårarna" som satsar pengar på Betfair tyckte att Hillary vann.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Debatterna brukar väl generellt inte betyda särskilt mycket för utgången?

För oss Svenskar gör det så. För Amerikanarna kan det vara annorlunda. Men jag kan ha fel.
Medlem
Zloths avatar
Bestämde jag mig för att sova 2 timmar för detta elände?

Fy fan vilken usel debatt. Båda var värdelösa.
2016-09-27, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tänker samma sak. Clinton gjorde stort misstag under hela debatten igenom att skratta, provocera, flina för att reta Trump. Det var sandlåda.

Trump var oproffsig igenom att avbryta och bestämma vem som skulle tala.
Jag håller nog med här och såg personligen ingen tydlig vinnare. Om man gör det är det nog mest på grund av politiska preferenser.

Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Jasså? Då har du nog missat de senaste dagarnas mätningar. Hon har en liten ledning, men den är så obetydlig att det kan gå hur som helst, men det är Trump som har en uppgående formkurva. Clinton har ju tappat nåt brutalt mkt bara den sista månaden. En klar ledning säger du? Ja hon hade det för en månad sen..
Senast idag såg jag en mätning som visade 42% för henne, 41% för honom. En annan mätning hade samma siffror men tvärtom. Och en tredje hade 41% för båda.

Någonting som jag funderade på. Ni som tycker att båda var usla och att det är synd om USA. Tycker ni att debatter och politiker är bättre i Sverige/inom Europa?
2016-09-27, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Hur gick debatten? Fan vet. Men så här tyckte Betfair:
Före debatten: Hillary 1.58, Trump 2.88

Efter debatten. Hillary 1.45, Trump 3.35
Marknaden har talat. Hillary vann, om än knappt.

Kan nog stämma. Mest förvånades jag över hur usla båda var. Hillary inledde med att hennes stab levererade motargument på hennes webbsida under debatten och verkade alltmänt nervös.

När Trump skulle repetera allt han sa flera gånger istället för att uttrycka sig kort och koncist tappade han katastrofalt. Han borde istället lämna över ordet till en trött Clinton som mest verkade lycklig över att få slippa prata.

Clinton som såg ut som en teleprompter-zombie i början tjänade ändå på detta ju längre debatten led. Bredvid en uppstressad Trump såg hon istället lugn ut.

Fascinerande hur låg kvalitet dessa blivande presidentkandidater höll. Kanske debatten mellan vice-presidenterna blir bättre? Sämre kan den nog inte bli.

Skall bli intressant att se hur Trump tar denna motgång under tiden som kommer samt hur han kommer förändra sig till nästa gång? Kanske kör Teaterträning på en uppbyggd scen precis som Clinton? Han trodde nog inte han behövde det före debatten.
Senast redigerad av Plzkthx 2016-09-27 kl. 04:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in