2016-09-27, 04:55
Medlem
Kan Trump reparera den här fadäsen han framstog som en riktigt osammanhängande lallade.
2016-09-27, 04:56
Bannlyst
Policy spelar ingen roll det här valet, det är något annat...frustration och känslor. Clinton tar hem det, mafian är mästare på att utnyttja detta hos fåren som röstar.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Till och med folket från Infowars tyckte att Trumpfs insats var katastrof.

Då är det totalt kaos för Trump!
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Funkar inte just Betfair så att det inte är sajten som sätter ett odds som spelarna får spela på, utan spelarna själva kan sätta odds som andra spelare får spela på? Isf oddsförflyttningen än mindre med verkligheten att göra.

Jo, men dessa spelare är ju desamma som TV-tittarna (och i USA väljarna), och i deras vy fick Hillary vind i seglen.
2016-09-27, 04:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Lyssna på Scott Adams ifall ni vill ha en nyanserad bild av vem som vann debatten. Likt jag misstänkte gör han bedömningen att Trump vann debatten, även om jag skulle skala ner det till en oavgjort match.

Clinton såg sjuk och trött ut. Nästan lite galen ut. Om ni innan ni går och lägger er tänker efter vem som såg mest "presidentlik" ut lär ni komma till slutsatsen att det var Donald Trump.

Han var defintivt inte mer "presidentlik", man fick snarare känsla av att han t.o.m. själv kände sig malplacerad i debatten.

Och med den slutsatsen tänker jag gå och lägga mig.
2016-09-27, 04:57
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Undrar om det inte gör det denna gång då Trump är helt oprövad inom politiken!

Det är ju därför han är där från början. Det vet ju alla. Amerikanerna är trötta på politiker som bara pratar.
2016-09-27, 04:58
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Vem vann debatten enligt amerikansk media?

Clinton så klart. Hon var lugnast och framstog mer som presidentaktig. Inte för hon hade bäst svar.
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddddg
Otroligt frustrerande debatt att titta på med pinsam pajkastning från båda sidor. Clinton kommer med väldigt få sakliga svar och det borde vara öppet mål för Trump, men han svamlar bort nästan varje fråga och kommer sedan med helt absurda kommentarer om Kina och Nordkorea.
Instämmer, Clinton lät som en svensk vänsterliberal. Inga krav eller åtgärder mot brottslingar med illegala vapen, Nej legala vapenägare skulle sättas åt.
Flum om förnybar energi och solpaneler, höjda skatter skulle ge 10 miljoner nya jobb
Clinton släppte mycket målchanser till Trump som han inte tog.
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Fast i just ett val där folket bestämmer så är det ju närmare verkligheten.

Njae, när det gäller Brexit så var ju "remain" favorit och vi vet ju hur det slutade.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jo, men dessa spelare är ju desamma som TV-tittarna (och i USA väljarna), och i deras vy fick Hillary vind i seglen.
Nej, onlinebetting är olagligt i USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Jag saknar ord för det jag precis sett. Är Trump ett konstprojekt eller händer det här på riktigt? Kan så många vara så efterblivna att han röstats fram som en seriös kandidat? Hans språknivå, retorik, logik, kroppspråk... har sett mer dignitet och intelligens hos en orangutang.

Det var så smärtsamt pinsamt att jag fick ta fram skämskudden varje gång karln öppna käften!

Fasaden föll ihop som ett korthus ikväll. Här börjar Donny's svanesång.
Moderator
sm910difs avatar
Clinton lyckas verkligen förkroppsliga falskhet, Trump trasslar in sig i långa defensiva försvarstal. Hade det inte varit för att samtliga aktörer hypat upp betydelsen av debatten, skulle förmodligen ingen imorgon brytt sig om något som sades . Nu blir det en fråga om vem som kan spinna det hela i sina favör rätt i efterhand istället.
https://www.youtube.com/watch?v=ss2hULhXf04

Bägge en massiv besvikelse på vapenfronten. Eller ja, Trump i alla fall, Clinton var ju såklart inget att att ha något hopp för någonsin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in