2016-09-27, 04:38
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Du tänker fortfarande i din Syntax Error-präglade hjärna huruvida Obama kan sätta någon som startar en sådan kampanj mot honom i sin "adminstration". Det går inte ihop för dig, för hon startade inte det.

Det är bara in din hjärna det blir syntax error. Detta går ihop finfint i crony capitalism-sfären som etablissemangskramare som du knäböjer inför.
2016-09-27, 04:39
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Alltså, många här verkar ju vara förvånade över hur usel Trump är och tror att Clinton kommer att ta hem det nu, men då måste man ju faktiskt påpeka att det är så här Trump är och har varit precis hela tiden och ändå är det helt jämnt i mätningarna. Jag tror inte att nåt kommer att förändras av den här debatten. Självklart är Clinton mycket mer slipad än Trump, men vad spelar det för roll när hon är så avskydd.

Det är inte alls "helt jämnt" Hillary har en klar ledning. Det kommer att bli en jordskredseger.
2016-09-27, 04:40
Bannlyst
Det här vann Lord Donald lätt.
Roligt att Clittan inte kunde stå eller gå utan stöd.
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det är inte alls "helt jämnt" Hillary har en klar ledning. Det kommer att bli en jordskredseger.

Hon vann i vart fall den här debatten.
Medlem
Hillary överraskade stort.

Donny är det sämsta jag någonsin har sett i dylika sammanhang, vilket svammel. Rullgardin. Vilket skämt.

Edit: Donny ser skärrad ut efteråt.
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Gå å lägg dig, klockan är half fem för tusan.

Jag har ju inte läst mina emails ännu.

Vad gör du uppe?
Medlem
Sobofieds avatar
Well, trump har snyggare familj..
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Alltså, många här verkar ju vara förvånade över hur usel Trump är och tror att Clinton kommer att ta hem det nu, men då måste man ju faktiskt påpeka att det är så här Trump är och har varit precis hela tiden och ändå är det helt jämnt i mätningarna. Jag tror inte att nåt kommer att förändras av den här debatten. Självklart är Clinton mycket mer slipad än Trump, men vad spelar det för roll när hon är så avskydd. Jag tror faktiskt att väldigt många föredrar en idiot framför nån de avskyr.

Det syns tydligare när han står uppe ensam med Clinton och inte bara bland 10-15 andra republikaner.
Senast redigerad av TKD_1337 2016-09-27 kl. 04:48.
2016-09-27, 04:41
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Alltså, många här verkar ju vara förvånade över hur usel Trump är och tror att Clinton kommer att ta hem det nu, men då måste man ju faktiskt påpeka att det är så här Trump är och har varit precis hela tiden och ändå är det helt jämnt i mätningarna. Jag tror inte att nåt kommer att förändras av den här debatten. Självklart är Clinton mycket mer slipad än Trump, men vad spelar det för roll när hon är så avskydd. Jag tror faktiskt att väldigt många föredrar en idiot framför nån de avskyr.

Jag tänker samma sak. Clinton gjorde stort misstag under hela debatten igenom att skratta, provocera, flina för att reta Trump. Det var sandlåda.

Trump var oproffsig igenom att avbryta och bestämma vem som skulle tala.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Det är bara in din hjärna det blir syntax error. Detta går ihop finfint i crony capitalism-sfären som etablissemangskramare som du knäböjer inför.

WOW, du använde några flashiga ord men kan fortfarande inte svara ordentligt! Bra jobbat! Du överbevisar dig själv gång på gång.

Du skämmer ut dig.
Medlem
Inebriabiturs avatar
Håller helt klart Mr. Trump som vinnare i den här debatten.
2016-09-27, 04:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
WOW, du använde några flashiga ord men kan fortfarande inte svara ordentligt! Bra jobbat! Du överbevisar dig själv gång på gång.

Du skämmer ut dig.
Kom med bevis eller dra åt helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in