2016-09-27, 02:30
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenHorne
Ajdå. Nu jävlar jobbar Trump-staben med att få ihop avslöjandet till ett debattargument. Lite elakt av wikileaks att släppa det just nu.
fast det var 8 timmar sedan...
2016-09-27, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jo, det lät nog som ironi men så som CNN verkligen blivit öppen propaganda kanal för Hillary, ägarna bakom CNN (Time Werner tror jag) är en av alla de storföretag som investerat multum i Crooked Hillary och kanalen har bokstavligt blivit Clinton News Network och även om de är obehagligt ärligt talat, så är det ändå fascinerande att se hur extrema de kan bli.

Jag är starkt mot Hillary Clinton, som skrevs tidigare i tråden, blir hon 45:e Presidenten i USA så har vi ett kärnvapenkrig i vårt närområde efter hur hon beskrivit Ryssland. Sen är hon genomkorrupt, har Libyen och skapande av ISIS och kaoset i Syrien på sitt samvete. Är 100$$$ totalt köpt, sponsrad av vidriga sionister som George Soros, Goldman Sachs & Co.
Allt från henne är fan lögner eller köpta åsikter. Därför blir de fascinerande att se hur CNN vinklar saker även om debatten kanske är mer nyanserad än CNN vanligtvis är.

Nu är jag med.
2016-09-27, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
fast det var 8 timmar sedan...

För kort tid för våra svenska blaskor i alla fall!
2016-09-27, 02:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag tror att Wikileaks har nog mer att ge. Assange skröt ju. Kan knappast endast vara detta.
2016-09-27, 02:34
Medlem
Rickuzs avatar
Det är sjukt hur mycket CNNs debattvaka påminner om SVTs motsvarighet inför riksdagsvalet 2014.

Trodde att USA var snäppet bättre än Sverige, men tydligen hade jag ganska fel där.
2016-09-27, 02:35
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Hur läser du? Jag skrev att Indier, pakistanier, Chineser har i genomsnitt högre löner än vita och att dem inte är överrepresenterade i brottsstatistiken!
Men illegala Latinos är en helt annan femma.
Indirekt låter demokraterna det vara legalt för miljoner mexikaner att befinna sig i landet illegalt. Medan alla andra tvingas gå den lagliga vägen som oftast också blir väldigt dyr.

Nej.
Citat:
Att indier, pakistanier med andra asiater begår fler brott vet ju "alla". De har i genomsnitt också högre löner än vita och de flesta av dem har inte invandrat illegalt eller?

Jag tror helt enkelt du inte har läst någon statistik alls. Uppenbarligen inte ens den extremt simpla graf jag länkade i mitt ursprungliga inlägg. Att det är demokraternas fel kan definitivt diskuteras, men jag håller med om att det är ett betydande problem och rätt orättvist. Processen som jag, som är högutbildad och aldrig varit misstänkt för ett brott är närmast förintande i dess byråkratiska, tidsmässiga och ekonomiska förutsättningar för ett green card.
2016-09-27, 02:35
Medlem
0rganets avatar
Det är en trevlig stämning iaf....

https://vine.co/v/5rurAq5erB0
2016-09-27, 02:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Det är sjukt hur mycket CNNs debattvaka påminner om SVTs motsvarighet inför riksdagsvalet 2014.

Trodde att USA var snäppet bättre än Sverige, men tydligen hade jag ganska fel där.
Och då bryter ändå SVT mot lagen varje gång de är opartiska.
2016-09-27, 02:36
Medlem
Skönt att häxans talarstol är längre än trumps hon fick inte använda sig av en högre pall.
2016-09-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror att Wikileaks har nog mer att ge. Assange skröt ju. Kan knappast endast vara detta.

Precis! Detta kan knappast avsluta valet ikv.... läckan precis före valet skulle väll sänka kärringen 😅
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz

CNN är bättre än SVT 100 gånger om. Aldrig att SVT skulle vara bättre än CNN. Nog för att CNN = Clinton News Network, men SVT = SovjetTelevision

CNN kan iallafall bjuda in olika parter. SVT bjuder bara in en enda part.
Medlem
Gefreiters avatar
Helvete vad jag avskyr det amerikanska presidentvalet. Men äntligen ser vi ljuset i slutet av tunneln.

Vad tror ni, kan Trump bete sig presidentvärdigt nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in